Στις 6 καλύτερες ομάδες της Ελλάδος, προκρίθηκαν οι κορασίδες μπάσκετ του ΟΦΗ και μάλιστα αήττητες.
Μετά το πρωτάθλημα Κρήτης, το οποίο κατέκτησαν αήττητες, πέτυχαν τρείς νίκες, σε ισάριθμους αγώνας και στην Αθήνα στην πρώτη φάση του Πανελλήνιου πρωταθλήματος και πέρασαν ως πρώτες, απο τον όμιλο τους στην τελική φάση, στην οποία θα συμμετάσχουν οι 6 καλύτερες ομάδες της χώρας.
Οι κορασίδες του ΟΦΗ, κέρδισαν τον Ηρακλή με 77-30, την Ανδρο με 78-44 και τον Γ.Σ. Ολυμπιάς Μηθύμνης (Λέσβος) με 78-34.
Ηδη στην τελική φάση, έχουν προκριθεί ο ΟΦΗ, ο Παναθηναικός, ο Κρόνος, ο Παναθλητικός και απομένουν άλλοι δυο, σε ομίλους που δεν έχουν ολοκληρωθεί.
Η τελική φάση, θα γίνει στην Καισαριανή απο τις 24-28 Ιουλίου.
Αναλυτικά οι αγώνες των κοριτσιών του ΟΦΗ:
ΗΡΑΚΛΗΣ 2000-ΟΦΗ 30-77
Διαιτητές: Αποστολίδης-Στρέμπας
ΔΕΚΑΛΕΠΤΑ: 11-15, 4-13, 6-23, 9-26
Ηρακλής 2000 (Γιασεμής): Ντόστι 3, Σακελλαρίου 5, Αντωνούρη 2, Διακαντώνη, Τσολερίδη, Ζάκο 2, Αγρέλλη 12, Καραναστάση 2, Σαρρή 6.
ΟΦΗ (Ζερβάκη-Καρλάφτης): Μουρτζάκη, Διαμαντάκη 34, Σταθοράκη, Αλιφραγκή 6, Καζάκη, Καμνάκη, Τζανετή 15, Σταματάκη 2, Μηλιαρά 22, Μελαμπιώτη, Μοσχονησιώτη, Ανυφαντάκη.
ΟΦΗ-ΑΟ ΆΝΔΡΟΥ 78-44
Διαιτητές: Καλογερόπουλος Φ.-Βελέντζας
ΔΕΚΑΛΕΠΤΑ: 34-2, 21-15, 19-9, 11-19
ΟΦΗ (Ζερβάκη/Καρλάφτης): Μουρτζάκη, Διαμαντάκη 38, Σταθοράκη 4, Αλιφραγκή 28, Καζάκη 2, Καμνάκη, Τζανετή, Σταματάκη 2, Μηλιαρά 4, Μελαμπιώτη, Μοσχονησιώτη, Ανυφαντάκη
ΑΟ Άνδρου (Μουστάκας): Πέτσα 12, Κολούρη 1, Γκουμένη 4, Γιαχούντη 6, Νασοπούλου, Χέλμη 2, Ζαχαρώδη, Φούντας 4, Σπυροπούλου 3, Λανέ 12.
ΟΛΥΜΠΙΑΣ ΜΗΘΥΜΝΗΣ-ΟΦΗ 34-78
Διαιτητές: Σκουλαρίκης, Σπυρλιδάκης
ΔΕΚΑΛΕΠΤΑ: 10-20, 3-25, 11-15, 10-18
Ολυμπιάς (Καραγιάννης): Παπάζογλου, Λόγγιου, Κωστάκη 18, Βουρσούκη 4, Τεκέ, Ευαγγέλου 12, Σταυρινού, Κατσαρού, Βουρτζούμη, Στυλιανού
ΟΦΗ (Ζερβάκη/Καρλάφτης): Μουρτζάκη 5, Διαμαντάκη 20, Σταθαράκη 2, Αλιφραγκή 12, Καζάκη 2, Καμνάκη, Τζανετή 21, Σταματάκη 1, Μηλιαρά 15, Μελαμπιώτη, Μοσχονησιώτη, Ανυφαντάκη.
Η τελική Βαθμολογία
1.ΟΦΗ 3-0
2.Ηρακλής 2000 2-1
3.ΑΟ Άνδρου 1-2
4.Ολυμπιας Μηθύμνης 0-3
Νέο σύγχρονο εξοπλισμό υδατοσφαίρισης απο το ΟΑΚΑ έφερε η διοίκηση του ΕΑΚΗ, για το κολυμβητήριο Ηρακλείου.
Πρόκειται για νέα τέρματα, διαxωριστικά διαδρομών, χρονόμετρα, τα οποία τοποθετήθηκαν ήδη στο κολυμβητήριο, για τα παιχνίδια της ανδρικής ομάδας πόλο του ΟΦΗ, στη Β' Εθνική και η εικόνα ήταν εξαιρετική.
Με ανακοίνωση του το ΕΑΚΗ, ευχαριστεί προσωπικά τον πρόεδρο του ΟΑΚΑ Νεκτάριο Βιδάκη και τον Συντονιστή-Διευθυντή του ΟΑΚΑ, Κωσταντίνο Χαλιορή, για την συμβολή τους.
H ανακοίνωση του ΕΑΚΗ αναφέρει:
Αλλάζει αθλητικό κέντρο στην Ολλανδία ο ΟΦΗ, καθώς όπως είχε σχεδιαστεί εξ' αρχής η κρητική ομάδα θα έκανε προετοιμασία, σε δυο αθλητικά κέντρα. Στο Oosterbeek και στο Mill.
Ηρθε η ώρα, να αφήσει το πρώτο και να μετακομίσει στο δεύτερο, όπου και θα παραμείνει μέχρι τις 31 Ιουλίου, οπότε και θα παρει το δρόμο της επιστροφής για την Ελλάδα.
Επόμενο φιλικό παιχνίδι για τον ΟΦΗ, είναι αυτό με την Φορτούνα Σιτάρντ στις 21/7 (7μμ).
Ενώ μέχρι τις 31 Ιουλίου, ο ΟΦΗ θα αντιμετωπίσει ακόμη:
Βέστερλο-ΟΦΗ (24/07-17.30)
Άλκμααρ-ΟΦΗ (28/07-17.00)
Ναϊμένγκεν-ΟΦΗ (30/07. 20.00)
Aμφίβολη είναι η συμμετοχή του Βάτερμναν στο φιλικό με την Φορτούνα, καθώς έχει ενοχλήσεις στο γόνατο.
Ντεμπούτο αναμένεται να κάνουν τα νέα μεταγραφικά αποκτήματα της ομάδας, οι Τοράλ (Ισπανός μέσος), Επασί (τερματοφύλακας), Καμάου (εξτρέμ).
Η επίσημη ενημέρωση της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 απο την προπόνηση:
Διπλή προπόνηση, πρωί και απόγευμα, περιελάμβανε το σημερινό (19/7) πρόγραμμα της ομάδας μας, στο προπονητικό κέντρο του Oosterbeek.
Το πρωινό πρόγραμμα είχε παιχνίδι κατοχής και άσκηση τακτικής. Σε μέρος της προπόνησης συμμετείχε ο Adil Nabi, όπως και ο Vahid Selimovic, με τον Απόστολο Διαμαντή να ακολουθεί ατομικό πρόγραμμα στο γήπεδο.
Ο Boy Waterman αισθάνθηκε ενοχλήσεις στο γόνατο, άρχισε θεραπεία και η κατάστασή του θα επανεκτιμηθεί.
Το απόγευμα οι ποδοσφαιριστές της ομάδας μας ακολούθησαν πρόγραμμα με άσκηση πάσας, παιχνίδι τακτικής και άσκηση δύναμης. Οι Adil Nabi και Vahid Selimovic ακολούθησαν το μεγαλύτερο μέρος της προπόνησης, ενώ ο Απόστολος Διαμαντής και ο Boy Waterman έκαναν θεραπεία.
Ο Πασχάλης Στάικος συνέχισε το ατομικό του πρόγραμμα αποκατάστασης.
Να σημειωθεί ότι τα νέα μεταγραφικά αποκτήματα της ομάδας μας, Devis Epassy και Bruce Kamau προπονήθηκαν για πρώτη φορά με τους συμπαίκτες τους.
Επόμενη προπόνηση έχει προγραμματιστεί για αύριο, Τρίτη (20/7), στις 09:15 το πρωί και μόλις ολοκληρωθεί, η αποστολή του ΟΦΗ θα αναχωρήσει για την περιοχή Mill, όπου θα συνεχιστεί το βασικό στάδιο προετοιμασίας ως τις 31/7.