Το υπέροχο γκολ του Νίκου Κοροβέση, ήταν όλα τα λεφτά στο 1-1 του ΟΦΗ με την Αντερλέχτ, στο δεύτερο φιλικό προετοιμασιας της κρητικής ομάδας.
Μετά απο ένα τρομερό πασινγκ-γκέιμ, στο οποίο οι παίκτες του ΟΦΗ, άλλαξαν 24 πάσες, ο Μαρινάκης σέντραρε και ο Κοροβέσης, σαν φορ στο σημείο του πέναλτι, έστειλε με ωραίο δεξί πλασέ τη μπάλα στα δίχτυα για το τελικό 1-1.
Δείτε στα παρακάτω VIDEOS το φανταστικό γκολ του Κοροβέση και τα καλύτερα στιγμιότυπα του φιλικού αγώνα Αντερλεχτ-ΟΦΗ 1-1.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Ο τερματοφύλακας Βάτερμαν που έκανε θεραπεία και οι Νέιρα (αποφόρτιση), Διαμαντής (θεραπεία) που δεν ακολούθησαν το κανονικό πρόγραμμα, είναι ερωτηματικό για το αν θα αγωνιστούν στο τρίτο φιλικό παιχνίδι του ΟΦΗ στην Ολλανδία, με την Φορτούνα Σιτάρντ (Τετάρτη 21 Ιουλίου, 7μμ).
Εκτός θα είναι οι Ναμπί και Στάικος, οι οποίοι συνεχίζουν το ατομικό τους πρόγραμμα αποκατάστασης.
Αντίθετα, ο Σελίμοβιτς, προπονήθηκε κανονικά και τέθηκε στη διάθεση του Νίκου Νιόπλια.
Ο ΟΦΗ, μετά την προετοιμασία στο Oosterbeek, θα συνεχίσει τη δουλειά στο προπονητικό κέντρο του Mill, όπου και θα παραμείνει μέχρι τις 31 Ιουλίου, οπότε και θα πάρει το δρόμο της επιστροφής για την Ελλάδα.
Η επίσημη ενημέρωση της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 απο την προπόνηση:
Παιχνίδι κατοχής και αγωνιστικό παιχνίδι με τακτική περιελάμβανε το πρωί της Τρίτης (20/7) η τελευταία προπόνηση της ομάδας μας στο προπονητικό κέντρο του Oosterbeek, πριν την αναχώρησή της για το Mill.
Κανονικά προπονήθηκε ο Vahid Selimovic, ενώ ο Juan Neira ακολούθησε πρόγραμμα αποφόρτισης.
Οι Boy Waterman και Απόστολος Διαμαντής έκαναν θεραπεία, με τους Adil Nabi και Πασχάλη Στάικο να συνεχίζουν το ατομικό τους πρόγραμμα αποκατάστασης.
Επόμενη προπόνηση θα γίνει στις 10:00 το πρωί της Τετάρτης (21/7) στο προπονητικό κέντρο του Mill.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Πέρασαν 40 μέρες απο τον χαμό του Μανώλη Πασπαράκη, παλαίμαχου ποδοσφαιριστή του ΟΦΗ, την δεκαετία του '50 και του '60, ο οποίος έφυγε σε ηλικία 80 ετών, μετά απο προβλήματα υγείας, σπορπώντας θλίψη στους οικείους του, αλλά και την οικογένεια του ΟΦΗ, στην οποία ήταν πολύ αγαπητός.
Την Κυριακή 18 Ιουλίου, στον ιερό ναό του Αγίου Κωσταντίνου, θα τελεστεί το 40ημερο μνημόσυνο, όπως ενημέρωσε η οικογένεια.
Ετσι, θα έχουν την ευκαιρία να εκφράσουν τα συλλυπητήρια τους, όσοι δεν κατάφεραν να παραστούν στην κηδεία.
Ο Μανώλης Πασπαράκης, υπήρξε ένας αγνός φίλος του ΟΦΗ, αλλά και σπουδαίος παίκτης της εποχής του.
Υπήρξε ιστορική μορφή της ομάδας, καθώς ήταν μέλος της το 1958, στην πρώτη της συμμετοχή σε Εθνικό πρωτάθλημα.
Πάντα ήταν και μεταγενέστερα, κοντά στον ΟΦΗ και την αγάπη του για το σύλλογο, την μετέφερε στην οικογένεια του και στα παιδιά του.
Γ.Κορτς
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Εφυγε μια ιστορική μορφή του ΟΦΗ