«Ηρθα στον ΟΦΗ γιατί είναι μεγάλη ομάδα» ανέφερε το νέο μεταγραφικό απόκτημα, ο 28χρονος διεθνής Καμερουνέζος τερματοφύλακας Devis Epassy, ο οποίος υπέγραψε για δυο χρόνια.
Μετά τον Λεβαδειακό και την εξαιρετική σεζόν που είχε πέρσι με την ομάδα της Λαμίας, ο Epassy, θα έχει τον ΟΦΗ ως τρίτο του σταθμό στην Ελλάδα.
Οπως ανέφερε ο ίδιος στις δηλώσεις του, ξέρει πολλά για τον ΟΦΗ και τον κόσμο του.
Οπως είπε ο Epassy, "ξέρω πολλά για τον ΟΦΗ. Ξέρω για τους φιλάθλους του και έχω αγωνιστεί ενώπιον τους.
Οχι ως παίκτης της ομάδας, αλλά το συναίσθημα ήταν το ίδιο. Είμαι χαρούμενος που θα παίξω τώρα για αυτούς.
Ο λόγος που με έκανε να έρθω στον ΟΦΗ, είναι επειδή είναι μεγάλη ομάδα στην Ελλάδα.
Είναι μια επαγγελματική ομάδα, που τα παρέχει όλα".
Ο νέος τερματοφύλακας του ΟΦΗ, μίλησε και για την κλήση του στην Εθνική ομαδα του Καμερούν.
Οπως ανέφερε "'οταν κάνεις ντεμπούτο με την Εθνική ομάδα του Καμερούν, σίγουρα θέλεις να ξαναφορέσεις την φανέλα".
Δείτε παρακάτω το VIDEO με τις δηλώσεις του.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Επίσημο: Για δυο χρόνια στον ΟΦΗ
Δυνατό μήνυμα κατά του καρκίνου, απο το κολυμβητήριο Ηρακλείου, έστειλε ο Όμιλος Εθελοντών κατά του Καρκίνου ΑΓΚΑΛΙΑΖΩ, στην εξαιρετική ενημερωτική εκδήλωση, που διοργάνωσε, σε μια εκστρατεία ενημέρωσης που πραγματοποιεί, για την σωστή ηλιοπροστασία και πρόληψη του καρκίνου του δέρματος,
"Ηταν τιμή μας που φιλοξενήσαμε στο κολυμβητήριο Ηρακλείου, μια τόσο σπουδαία εκδήλωση, για ένα ζήτημα που μας αφορά όλους" αναφέρει μεταξύ άλλων σε ανακοίνωση του το ΕΑΚΗ.
Στην ανακοίνωση του to EAKH αναφέρει:
Το Διοικητικό Συμβούλιο του ΕΑΚΗ, θα ήθελε να συγχαρεί τον Όμιλο Εθελοντών κατά του Καρκίνου ΑΓΚΑΛΙΑΖΩ, την πρόεδρο Γεωργία Μηλάκη και τους συνεργάτες της, αλλά και όσους συμμετείχαν σε αυτήν την πραγματικά εξαιρετική ενημερωτική εκδήλωση, με στόχο τη σωστή ηλιοπροστασία και πρόληψη του καρκίνου του δέρματος.
Τα μηνύματα της εκδήλωσης ήταν πολύ δυνατά και μας αφορούν όλους.
Ηταν τιμή για το ΕΑΚΗ, που φιλοξένησε αυτήν την ενημερωτική εκδήλωση, στο κολυμβητήριο Ηρακλείου και θα είμαστε στο πλευρό του ομίλου εθελοντών κατά του καρκίνου του δέρματος «Αγκαλιάζω» και για άλλες δράσεις στο μέλλον.
Με...μπλουζάκι του ΟΦΗ, στον 6ο τελικό των Μιλγουόκι Μπακς, το αφεντικό της Κρητικής ομάδας Μιχάλης Μπούσης, πανηγύρισε στην ιστορική βραδιά του Γιάννη Αντετοκούνμπο.
Το αφεντικό του ΟΦΗ, είναι χορηγός στους Μπακς και είναι φανατικός φίλος της ομάδας, όπως και λάτρης του ΝΒΑ.
Ολα τα παιχνίδια του Μιλγουόκι, όπως και τους τελικούς, τα παρακολούθησε στις πρώτες σειρές.
Ο Μπούσης πανηγύρισε τον τίτλο του Μιλγουόκι, φορώντας καπελάκι των πρωταθλητών του NBA, ενώ σε ανάρτηση του στον επίσημο λογαριασμό του στο instagram συνεχάρη τους Μπάκς για την μεγάλη τους επιτυχία, αλλά και τους ιδιοκτήτες της ομάδας.
Ο Μιχάλης Μπούσης παρακολούθησε από κοντά την ιστορική βραδιά του Γιάννη Αντετοκούνμπο, φορώντας μπλουζάκι με το σήμα του ΟΦΗ.
Ο ιδιοκτήτης της ΠΑΕ ΟΦΗ βρέθηκε στο Fiserv Forum, εκεί όπου οι Μπακς του Γιάννη Αντετοκούνμπο νίκησαν με 105-98 τους Σανς και κατέκτησαν το πρωτάθλημα στο NBA.
"Απίστευτη πορεία από μία μικρή ομάδα που ποτέ δεν της δόθηκε η ευκαιρία να γίνει πρωταθλήτρια στο NBA" ανέφερε χαρακτηριστικά ο ιδιοκτήτης του ΟΦΗ.
Πατήστε ΕΔΩ για να δείτε στην ανάρτηση του.
Γ.Κορτς
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ