Πολύ δυνατά ξεκίνησε η ομάδα πόλο του ΟΦΗ, τις υποχρεώσεις της, στην Β' Εθνική υδατοσφαίρισης.
Η ομάδα του Βασίλη Κεφαλά, έδειξε με το...καλημέρα τις άγριες διαθέσεις της στην κατηγορία.
Με δυο νίκες και μια ισοπαλία, προχωράει στην επόμενη φάση, ως πρώτη στον όμιλο της.
Ο ΟΦΗ κέρδισε το Ρέθυμνο 13-8, το Καλαμάκι 8-4 και ήρθε ισόπαλος με 6-6 με τη Ροή, σε ένα παιχνίδι που βρέθηκε να χάνει με 6-2 και τελικά το έφερε στα ίσια με 6-6, βγάζοντας στην πισίνα, τεράστια αποθέματα ψυχής.
"Συγχαρητήρια σε όλα τα παιδιά για την προσπάθεια. Απο σήμερα κι' όλας ξεκινάμε την προετοιμασία μας, για την επόμενη φάση. Θέλω να συγχαρώ ιδιαίτερα τιους αθλητές μου, για την ψυχή που έβγαλαν στο παιχνίδι με τη Ροή, που ήταν πραγματικά συναρπαστικό" ανέφερε ο τεχνικός του ΟΦΗ, Βασίλης Κεφαλάς.
Αναλυτικά τα παιχνίδια του ΟΦΗ:
ΝΟΡΕΘΥΜΝΟΥ- ΟΦΗ 8 - 13 (2÷5, 1-0, 0-4, 5-4)
ΟΦΗ: Ταραζας (τ), Παναγιωτακης, Σπαγουλάκης (1), Παντερής (4), Βασιλάκης Φ. (4), Αποστολάκης Τσαγκαρακης Λεοντάρης, Λουλακάκης (1), Βαλσαμος, Παπαδάκης (2), Γκιάτας (1), Σαββάκης (τ), Κόστογλου, Τζιαμπάζης.
ΝΟ ΚΑΛΑΜΑΚΙΟΥ - ΟΦΗ 4-8 (1-1, 1-3, 0-2, 2-2).
ΟΦΗ: Τσαβολακης (τ), Παναγιωτακης, Σπαγουλάκης, Παντερής (1), Βασιλάκης Φ. (4), Αποστολάκης Τσαγκαρακης (1), Λεοντάρης, Λουλακάκης (2), Βαλσαμος, Παπαδάκης, Γκιάτας, Σαββάκης (τ), Πιταροκοίλης, Γρεβεζακης.
ΡΟΗ - ΟΦΗ 6-6 (3-1, 2-0, 1-2, 0-3)
ΟΦΗ: Ταραζας (τ), Παναγιωτακης, Σπαγουλάκης, Φραγκιαδάκης, Βασιλάκης Φ. (1), Αποστολάκης Τσαγκαρακης (1), Λεοντάρης (2), Λουλακάκης, Βαλσαμος, Παπαδάκης, Γκιάτας (2), Σαββάκης (τ), Ρομπογιαννακης, Γρύλος.
ΟΜΙΛΟΣ ΚΡΗΤΗΣ (Εθνικό Ηρακλείου)-Αποτελέσματα
ΝΟ Ρεθύμνου- ΟΦΗ 8-13,
ΝΟ Καλαμακίου- ΡΟΗ 9-9,
ΝΟ Καλαμακίου - ΟΦΗ 4-8,
ΝΟ Ρεθύμνου- ΡΟΗ 4-15,
ΝΟ Ρεθύμνου- ΝΟ Καλαμακίου 8-13
ΡΟΗ- ΟΦΗ 6-6
Η τελική βαθμολογία
1. ΟΦΗ 7
2. ΡΟΗ 5
3. ΝΟ Καλαμακίου 4
4. ΝΟ Ρεθύμνου 0
Στη Β’ Φάση (17-19 Σεπτεμβρίου) σχηματίζονται εκ νέου 4 Όμιλοι, με επικεφαλής τις πρώτες ομάδες στην Α’ Φάση, χωρίς μεταφορά βαθμολογίας.
Μετά την μωβ εμφάνιση, που θα είναι η τρίτη επιλογή, την οποια φόρεσε ο ΟΦΗ στο φιλικό παιχνίδι με την Βίτεσε, η ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 δημοσιοποίησε και την δεύτερη εμφάνιση της ομάδας, που θα είναι μαύρη με μια λεπτή άσπρη γραμμή στους ώμους και τα μανίκια.
Μάλιστα με την εμφάνιση αυτή, θα αγωνιστεί ο ΟΦΗ στο φιλικό με την Αντερλεχτ.
Απομένει η αποκάλυψη, για την πρώτη εμφάνιση της ομάδας, η οποία θα είναι και η βασική για τα παιχνίδια του πρωταθλήματος.
Δείτε την μαύρη εμφάνιση στο παρακάτω VIDEO.
Ενθουσιασμένος για την μεταγραφή του στον ΟΦΗ, δήλωσε ο 26χρονος Αυστραλός εξτρέμ Μπρούς Καμάο, ο οποίος είναι στην Ολλανδία και έβαλε την υπογραφή του, σε συμβόλαιο για τρία χρόνια με την κρητική ομάδα.
"Θέλω να πετύχω" ανέφερε στις πρώτες του δηλώσεις ο Καμάο, ο οποίος θα ανεβάσει τις επιλογές του Νίκου Νιόπλια, στα άκρα της επίθεσης.
Αναλυτικά οι δηλώσεις του Μπρούς Καμάο:
"Είμαι ενθουσιασμένος που βρίσκομαι εδώ και αποτελώ μέλος της ομάδας. Θέλω να ξεκινήσω προπονήσεις και να δώσω τα πάντα για την ομάδα. Γνωρίζω το σκοπό και τον τρόπο σκέψης όλων στην ομάδα. Και για αυτό είμαι ενθουσιασμένος που αποτελώ και εγώ μέλος αυτής. Θέλω να πετύχω στην ομάδα και να έχουμε μια συνολική επιτυχία. Θα δώσω τον καλύτερο μου εαυτό και θα τα καταφέρουμε.
Εχω διαβάσει για τον τρόπο παιχνιδιού της ομάδας, και το τι θέλει να κάνει. Για τους φιλάθλους και το πάθος τους για την ομάδα.
Το πρώτο μου μήνυμα στους φιλάθλους, είναι ότι είμαι ενθουσιασμένος που βρίσκομαι εδώ. Και θα δώσω τον καλύτειο μου εαυτό για την ομάδα, ώστε να έχουμε πάθος και επιτυχίες".
Δείτε παρακάτω σε VIDEO τις δηλώσεις του.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ