Συνεχίζει να εντυπωσιάζει, το μεγάλο ταλέντο του ΟΦΗ, η 17χρονη Κική Μιχελάκη, η οποία κατέκτησε το το χρυσό μετάλλιο στη δισκοβολία, με βολή στα 43,76 μ, στο Βαλκανικό πρωτάθλημα Κ-18, που έγινε στο Κράλιεβο της Σερβίας.
Το "χρυσό κορίτσι του ΟΦΗ" είναι ικανή για μεγάλα πράγματα στο μέλλον και το όνομα της, θα πρέπει να το κρατήσουμε.
Στην συγχαρητήρια ανακοίνωση του, ο Ερασιτέχνης ΟΦΗ αναφέρει:
Σήκωσε ψηλά την Ελληνική σημαία, η 17χρονη πρωταθλήτρια του ΟΦΗ μας, Κική Μιχελάκη, η οποία κατέκτησε το χρυσό μετάλλιο στη δισκοβολία με βολή στα 43,76 μ, στο Βαλκανικό πρωτάθλημα Κ-18 που έγινε στο Κράλιεβο της Σερβίας.
Μια ακόμη μεγάλη επίδοση, μια ακόμη μεγάλη διάκριση για το «χρυσό κορίτσι» του ΟΦΗ μας, που συνεχίζει να μας εντυπωσιάζει και να μας κάνει υπερήφανους, με το ταλέντο της!
Τα καλύτερα είναι μπροστά της!
Μπράβο και πάλι, Κική!
Χωρίς φιλικό παιχνίδι, θα κυλήσει αυτό το Σαββατοκύριακο, για τον ΟΦΗ.
Με 8 φιλικά μέχρι σήμερα (6 σε Ολλανδία-Βέλγιο και δυο στην Ελλάδα) ο Νίκος Νιόπλιας, προετοιμάζει την ομάδα του για τη σέντρα του πρωταθλήματος, περιμένοντας τις εξελίξεις.
Αν υπάρξει αναβολή στο πρωτάθλημα (απο 21-22 σε 28-29), το πιθανότερο είναι στον ΟΦΗ να αναζητήσουν αντίπαλο, για το επόμενο Σαββατοκύριακο.
Η ενημέρωση της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 απο την προπόνηση:
Διπλή προπόνηση, πρωί και απόγευμα, περιελάμβανε το πρόγραμμα της ομάδας μας την Παρασκευή (13/8), στο Βαρδινογιάννειο αθλητικό κέντρο.
Ο Adrian Sardinero ακολούθησε πρόγραμμα αποφόρτισης, ενώ ο Adil Nabi συμμετείχε για μια ακόμη ημέρα σε μέρος του κανονικού προγράμματος.
Θεραπεία συνέχισαν και οι Vahid Selimovic, Jon Toral και Boy Waterman.
Οι Πασχάλης Στάικος και Κοσμάς Τσιλιανίδης ακολούθησαν το ατομικό τους πρόγραμμα αποκατάστασης.
Το πρωινό πρόγραμμα είχε ασκήσεις ταχύτητας και παιχνίδια μικρών σχέσεων, με την απογευματινή προπόνηση να περιλαμβάνει παιχνίδι μικρών σχέσεων, άσκηση τακτικής και τελικό παιχνίδι.
Επόμενη προπόνηση έχει προγραμματιστεί για αύριο, Σάββατο (14/8), στις 08:00.
Mε δυο γκολ απο τους Μπαλογιάννη (φάουλ) και Φαν Ντάινεν (κεφαλιά) στις καθυστερήσεις, ο ΟΦΗ πέτυχε την πρώτη του φετινή φιλική νίκη (2-1), επί του Ατρομήτου, ωστόσο έδειξε ότι χρειάζεται ακόμη πολλή δουλειά.
Δείτε στο παρακάτω VIDEO τα καλύτερα στιγμιότυπα της αναμέτρησης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Με δυο γκολ στις καθυστερήσεις, ο ΟΦΗ έκανε σεφτέ στις νίκες