karatzis ofi 500x167

lokal-500-176-2019

kortsidakis 500x176 arxontiko

metropole500x167

KABAKAS-mvpnnnn

assariotakis500x176

benneto ofi 414x140

georgia500X176

skai-korts500x176

dandaliskentriko-banner-500x167

ALMYRA2018

stella

500x167 garden

ASFALEISKRITI500X176

manolios4800x167

sevensc500x167

terranet500x176

dandaliskentriko-banner-500x176

vavoulas black-clean 500x167

pastarela-500-176-2019

watercity500x176

proactive-414-140

autotrack 500X176 2

koumantakis500x176

fimi500x167

fastfitness 500X176 01

winnerkorts

george

george

Στο πένθος βυθίστηκε η Ελληνική διαιτησία, με τον χαμό, ενός νέου ανθρώπου, εν ενεργεία διαιτητή, ο οποίος έφυγε απο τη ζωή σε ηλικία 23 ετών, από ανακοπή καρδιάς.

Η είδηση, έχει σοκάρει την κοινωνία των Σερρών, για τον εν ενεργεία διαιτητή Ιωάννη Καμπαρντίνα.

Τα ακριβή αίτια δεν έχουν γίνει γνωστά, ούτε το αν ο εν διαιτητής, είχε κάποιο πρόβλημα υγείας.

Την θλιβερή είδηση, έκανε γνωστή με ανακοίνωσή του ο Σύνδεσμος Διαιτητών Ποδοσφαίρου Σερρών, τονίζοντας ότι «δεν υπάρχουν λόγια που να μπορούν να εκφράσουν αυτά που νιώθουν όλοι όσοι βρέθηκαν στον ίδιο αγωνιστικό χώρο και συνεργάστηκαν με τον Γιάννη. Σύσσωμοι οι Σερραίοι διαιτητές, δια του Πρόεδρου του Σ.Δ.Π. Σερρών κ. Αμυγδαλή Γεώργιου, των μελών του Διοικητικού Συμβουλίου του Σ.Δ.Π.Σ. και της Επιτροπής Διαιτησίας, εκφράζουν τη βαθιά τους θλίψη και οδύνη προς την οικογένεια και τους οικείους του Γιάννη αλλά και την αμέριστη συμπαράσταση τους προς αυτούς. Δυστυχώς, η οικογένεια της Σερραϊκής Διαιτησίας έγινε ακόμη φτωχότερη από την απώλεια ενός ακόμη μέλους της τα τελευταία χρόνια. Ας είναι ελαφρύ το χώμα που θα τον σκεπάσει. Καλό Παράδεισο Γιάννη, ας είναι αυτή η τελευταία απώλεια που μετράει ο Σ.Δ.Π. Σερρών» αναφέρεται στην ανακοίνωση του Συνδέσμου Διαιτητών Ποδοσφαίρου Σερρών.

Η εξόδιος ακολουθία θα τελεστεί την  Τρίτη 17/8 στη Θεσσαλονίκη.

Θερμά συλλυπητήρια και απο εμάς στην οικογένεια του.

 

Γ.Κορτς

 

"Μπράβο, αρχηγέ! Μας έκανες ξανά υπερήφανους" αναφέρει σε ανακοίνωση του, ο Ερασιτέχνης ΟΦΗ, προκειμένου να συγχαρεί τον αρχηγό της ομάδας πόλο του ΟΦΗ, Γιώργο Σπαγουλάκη, ο οποίος διέσωσε ένα γυπαετό, που για άγνωστη αιτία έπεσε στη θάλασσα και κινδύνευσε με πνιγμό, στη Νότια Κρήτη.

Η αυτοθυσία του αρχηγού του ΟΦΗ, ο οποίος έβγαλε το υπέροχο πουλί στην ακτή, ήταν σωτήρια.

"Ο Ερασιτέχνης ΟΦΗ θα τιμήσει σε κάποια προσεχή εκδήλωση, τον Γιώργο Σπαγουλάκη, για την ενέργεια του αυτή, η οποία είναι παράδειγμα προς μίμηση, για την κοινωνία μας και για το σύλλογο μας" αναφέρει μεταξύ άλλων ο Ερασιτέχνης ΟΦΗ,.

Οπως τονίζει στην ανακοίνωση του:

Το Διοικητικό Συμβούλιο του Ερασιτέχνη ΟΦΗ θα ήθελε να συγχαρεί δημόσια, τον αρχηγό της ομάδας πόλο του ΟΦΗ, Γιώργο Σπαγουλάκη, ο οποίος με αυτοθυσία έσωσε ένα πανέμορφο γυπαετό, ο οποίος για άγνωστη αιτία, έπεσε με δύναμη στη θάλασσα και κινδύνευσε με πνιγμό, σε παραλία της Νότιας Κρήτης.

Η έγκαιρη παρέμβαση του πολίστα μας, ο οποίος τον έβγαλε στην ακτή, ήταν σωτήρια.
Η ενέργεια του Γιώργου Σπαγουλάκη, έδειξε το πάθος και το ήθος του, σαν άνθρωπος, τα οποία εμείς στον ΟΦΗ, τα γνωρίζουμε απο την πολυετή του παρουσία στην υδατοσφαίριση του συλλόγου μας.
Ο Ερασιτέχνης ΟΦΗ θα τιμήσει σε κάποια προσεχή εκδήλωση, τον Γιώργο Σπαγουλάκη, για την ενέργεια του αυτή, η οποία είναι παράδειγμα προς μίμηση, για την κοινωνία μας και για το σύλλογο μας.
Μπράβο Αρχηγέ!
Μας έκανες για μια ακόμη φορά, υπερήφανους!

 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

Ψυχάρα ο αρχηγός του ΟΦΗ-Εσωσε ένα γυπαετό

Συζήτησε με διάφορους υποψήφιους επενδυτές, αλλά τελικά η λύση για την επόμενη μέρα του Ηροδότου, μετά την άνοδο στην Σούπερ Λίγκ 2, βρέθηκε εκ των έσω.

Ο επιχειρηματίας Στέλιος Παπαδημητρίου, στέλεχος της διοίκησης της ομάδας, βγαίνει μπροστά και παίρνει ο ίδιος τα ηνία της ομάδας.

Σε συνεργασία με στελέχη της προηγούμενης διοίκησης, θα καλύψουν το μετοχικό κεφάλαιο και την εγγυητική επιταγή και θα προσπαθήσουν να οδηγήσουν τον Ηρόδοτο, στην επόμενη μέρα.

"Περιμένουμε όλο το φίλαθλο κόσμο του Ηροδότου, αλλά και της κοινωνίας της Αλικαρνασσού να αγκαλιάσει αυτή τη τόσο μεγάλη και δύσκολη προσπάθεια" αναφέρει στην ανακοίνωση της η ομάδα του Ηροδότου.

Ενω, οι φίλαθλοι της ομάδας, δείχνουν να χαιρετίζουν την εξέλιξη αυτή.

Οπως αναφέρουν "επίσημα πλέον είμαστε στη Super League 2 με έναν πρόεδρο δικό μας, καθαρό, έντιμο που σκέφτεται μόνο το καλό της ομάδας μας μακριά από περίεργες σκέψεις και πράξεις… Στελάρα προχώρα είμαστε εδώ και σε στηρίζουμε όλοι μαζί!!!".

 Γ.Κορτς

Νεότερα Άρθρα

Terranet Services

stoixim2019

logo rossetti 300dpi