Με ένα γκολ-ποίημα του 25χρονου Αργεντινου μέσου Μπράιαν Μπενίτες, με γκολ έξω απο την περιοχή, ο ΟΦΙεράπετρας που θα αγωνιστεί και φέτος στην Σούπερ Λιγκ 2, έκανε σεφτέ στις νίκες, καθώς στο πρώτο του φιλικό, κέρδισε τον ΑΟΑΝ με 1-0, στην φιλική αυτή μάχη, των δυο κορυφαίων ομάδων, του Λασιθίου.
Ο ΑΟΑΝ. που και φέτος θέλει να πρωταγωνιστήσει στην Γ' Εθνική, ήταν πάντως σκληρό καρύδι και έχασε πέναλτι με τον Παπαδόπουλο.
Δείτε παρακάτω απο το AOAN TV τα καλύτερα στιγμιότυπα της αναμέτρησης.
Ικανοποίηση επικρατεί στον Εργοτέλη, για την εικόνα της ομάδας, στο πρώτο φιλικό της χρονιάς, με τον ΠΟΑ (3-0) στο Παγκρήτιο στάδιο.
Παρ' ότι η προετοιμασία είναι στο ξεκίνημα της και η ομάδα του Εργοτέλη, δεν έχει ολοκληρώσει τις μεταγραφές της, αναδείχθηκαν θετικά στοιχεία.
Επόμενο τεστ για τον Εργοτέλη, την προσεχή Τετάρτη (18/8, 6.30) με τον Αλμυρό, στο Παγκρήτιο στάδιο.
Και σε αυτό το τεστ, το τεχνικό επιτελείο του Εργοτέλη, θα έχει την ευκαιρία να βγάλει χρήσιμα συμπεράσματα.
Οπως ανέφερε μετά το φιλικό ο Μανώλης Σουτζής που κοούτσαρε τον Εργοτέλη στο παιχνίδι ''μετά από έντεκα επίπονες μέρες με διπλές προπονήσεις σήμερα δώσαμε ένα φιλικό στο οποίο δεν μας ενδιέφερε το σκορ, μας ενδιέφερε να δούμε κάποια πράγματα που θέλουμε να περάσουμε στην ομάδα. Είμαστε ευχαριστημένοι απ' την διάθεση και τα τρεξίματα των παικτών. Δεν στεκόμαστε στο σκορ αλλά στην ουσία καθώς αυτό που θέλαμε να δούμε το είδαμε. Από αύριο πάλι θα συνεχίσουμε το πρόγραμμα μας και την σκληρή δουλειά. Σίγουρα έχουν αλλάξει κάποια πρόσωπα στην ομάδα οπότε με καθημερινή δουλειά θα έρθει η βελτίωση και θα φτάσει ο Εργοτέλης σε αυτό που έχουμε ονειρευτεί να παίζουμε δηλαδή καλό ποδόσφαιρο με εξέλιξη, σε ατομικό και ομαδικό επίπεδο''.
Ο έμπειρος κεντρικός αμυντικός του Εργοτέλη Γιώργος Σαρρής, ανέφερε με τη σειρά του, ότι ''είμαστε στην αρχή της προετοιμασίας. Είναι φυσιολογικό να υπάρχει κόπωση λόγω των διπλών προπονήσεων αλλά το πρώτο πράγμα που πρέπει να κοιτάξουμε σαν ομάδα είναι να είμαστε σοβαροί σε αυτά που μας ζητάει ο προπονητής, να μείνουμε πιστοί στο πλάνο μας και να έχουμε πάνω απ' όλα υγεία".
Δείτε στο παρακάτω VIDEO τις δηλώσεις.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Τον αποκλεισμό από τα πλέι οφ του Champions League γνώρισε ο Ολυμπιακός, καθώς λύγισε με 4-1 στα πέναλτι από τη Λουντογκόρετς και έτσι θα συνεχίσει στο Europa League.
Το παιχνίδι ολοκληρώθηκε ισόπαλο 2-2, ενώ το πρώτο παιχνιδι στο "Γ. Καραισκάκης" είχε λήξει με 1-1.
Αστοχος στα πέναλτι ο Ολυμπιακός, με τους Βαλμπουενά, Χασάν να αστοχούν και τους Βούλγαρους να παίρνουν την πρόκριση.
Δείτε στα παρακάτω VIDEOS τον αποκλεισμό του Ολυμπιακού και την διαδικασία των πέναλτι.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ