Ο ΠΑΟΚ έκανε το καθήκον του, καθώς επικράτησε με 2-0 της Μποέμιανς στην Τούμπα, στον μεταξύ τους αγώνα ρεβάνς, για τον 3ο προκριματικό γύρο του Europa Conference League.
Έτσι ο «δικέφαλος» του Βορρά, ανατρέποντας την ήττα με 2-1 που είχε υποστεί στο πρώτο ματς, πήρε το εισιτήριο για τα πλέι οφ της διοργάνωσης, όπου θα αντιμετωπίσει τη Ριέκα από την Κροατία.
Μεγάλος πρωταγωνιστής των Κυπελλούχων Ελλάδας ήταν ο Μπίσεσβαρ, ο οποίος πέτυχε ένα γκολ (27'), ενώ έδωσε και την ασίστ στον Σβαμπ, οποίος είχε ανοίξει το σκορ με κεφαλιά από το 4ο λεπτό.
Τη Ριέκα θα αντιμετωπίσει ο ΠΑΟΚ στα πλέι οφ του Europa Conference League. Η ομάδα της Κροατίας επιβλήθηκε την Πέμπτη με το εμφατικό 4-1 της Χιμπέρνιαν κι έτσι, σε συνδυασμό με το 1-1 του πρώτου ματς, πηρε με πανηγυρικό τρόπο την πρόκριση για τον τελευταίο προκριματικό γύρο πριν τους ομίλους, όπου θα συναντήσει τον «δικέφαλο» του Βορρά.
Κίτρινες: Ελ Καντουρί, Μουργκ, Εσίτι, Μπάκλεϊ, Κόρνβαλ.
ΠΑΟΚ (Ραζβάν Λουτσέσκου): Πασχαλάκης, Σουάρες (85΄Τέϊλορ), Βιεϊρίνια, Βαρέλα, Μιχαηλίδης, Σβαμπ, Κούρτιτς (73' Εσίτι), Αντ. Ζίφκοβιτς, Ολιβέϊρα (73' Σφιντέρσκι), Μπίσεσβαρ (85' Μουργκ), Ελ Καντουρί.
Μποέμιανς (Κιθ Λονγκ): Tάλμποτ, Λάιονς (86΄ Φίλι), Κόρνβαλ, Φίνερτι, Μπρεσλίν, Ντιβόι (85' Μαλόουν), Μπάκλεϊ, Κόουτ (62΄ Γουόρντ), Τίρνεϊ (77' Λέβινγκστον), Μπαρτ, Κέλι.
Δείτε παρακάτω τα καλύτερα στιγμιότυπα της αναμέτρησης.
Δεν θα συνεχίσουν μαζί, το τμήμα υδατοσφαίρισης του ΟΦΗ και ο προπονητής Βασίλης Κεφαλάς, όπως ανακοινώθηκε και επίσημα.
Ο Ερασιτέχνης ΟΦΗ και το τμήμα υδατοσφαίρισης του ΟΦΗ, ευχαριστούν τον έμπειρο τεχνικό, για τη συνεργασία.
Η ανακοίνωση του Ερασιτέχνη ΟΦΗ αναφέρει:
Ο Ερασιτέχνης ΟΦΗ και το τμήμα υδατοσφαίρισης του ΟΦΗ, ανακοινώνουν την ολοκλήρωση της συνεργασίας με τον προπονητή Βασίλη Κεφαλά.
Ο έμπειρος τεχνικός, με τη δουλειά και τις παραστάσεις του, έβαλε το λιθαράκι του, στην αναδόμηση που επιχειρούμε στην υδατοσφαίριση του ΟΦΗ και τον ευχαριστούμε πολύ, για την προσφορά του σε αυτό.
Του ευχόμαστε, καλή επιτυχία στη συνέχεια της καριέρας του.
Οι Κρητικές ομαδες της Γ' Εθνικής μετέχουν στην πρώτη φάση του Κυπέλλου Ελλάδος και η κλήρωση ανέδειξε δυνατά αλλά και ιστορικά παιχνίδια, καθώς κάποιες απο τις ομάδες είναι "πρωτάρες" στην διοργάνωση!
Στην Ηρακλειώτικη μονομαχία ο Γιούχτας θα αντιμετωπίσει τον Αλμυρό στις 29 Αυγούστου, σε ένα δυνατό ντέρμπι.
Ο Πόρος φιλοξενεί τον Αίαντα Σαλαμίνας, ο ΠΟΑ τον ΑΟ Πυλίου Κω, ο ΑΟΑΝ τον Αστέρα Βάρης, η Αναγέννηση Ιεράπετρας το Κερατσίνι, ο Άρης Σούδας τον ΑΠΟ Καραβά και η Νεάπολη τον Αήττητο Σπάτων.
Τα παιχνίδια είναι νοκ-άουτ.
Στην συνέχεια της διοργάνωσης μπαίνουν οι ομάδες της Σούπερ Λίγκ 2 και αργότερα εκείνες της Σούπερ Λίγκ 1.
Γ.Κορτς
Δείτε παρακάτω την κλήρωση.