Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Ορατό παραμενει το ενδεχόμενο μετάθεσης της πρεμιέρας του πρωταθλήματος της Σούπερ Λίγκ 1, που έχει οριστεί για τις 21-22 Αυγούστου.
Ούτε το μεσημέρι της Παρασκευής (13/8) εγκρίθηκε, η προκήρυξη του πρωταθλήματος της Super League 1.
Oλυμπιακός, Παναθηναϊκός, ΑΕΚ, Άρης και ΟΦΗ δεν έδωσαν το παρών και μοιραία η διαδικασία μετατέθηκε για την Τρίτη (17/8).
Για να υπερψηφιστεί η προκήρυξη χρειάζεται το «ναι» τουλάχιστον από τα 3/4 των μελών. Δηλαδή, οι 11 ομάδες.
Αν αυτό δεν συμβεί ούτε την Τρίτη, τότε η διαδικασία θα μετατεθεί για την Πέμπτη (19/8) δύο 24ωρα πριν την προγραμματισμένη έναρξη της φετινής σεζόν.
Να σημειωθεί οτι η λίγκα δεν προχώρησε ούτε στον ορισμό της 1ης και της 2ης αγωνιστικής στη διάρκεια του Δ.Σ.
Σε ότι αφορά στον ΟΦΗ, αν και η κρητική ΠΑΕ, έχει ταχθεί υπέρης της προγραμματισμένης εκκίνησης του πρωταθλήματος, μια ενδεχόμενη αναβολή, δεν θα τον "χαλάσει".
Το αντίθετο, θα έλεγα.
Ο Νίκος Νιόπλιας, θα έχει το χρόνο, στο ενδεχόμενο αναβολής, να δουλέψει περισσότερο με τους νέους παίκτες και κάποιες καθυστερημένες μεταγραφικές αφίξεις.
Καλή επιτυχία και καλή δύναμη στο έργο του Βασίλη Ράλλη, ο οποίος συνεχίζει για 5η συνεχόμενη χρονιά στην τεχνική ηγεσία της ομάδας μπάσκετ του ΟΦΗ, εύχεται ο Ερασιτέχνης ΟΦΗ, σε ανακοίνωση του, μετά την επισημοποίηση της συμφωνίας του Ηρακλειώτη τεχνικού με την επιτροπή μπάσκετ του ΟΦΗ.
Η ανακοίνωση του Ερασιτέχνη ΟΦΗ αναφέρει: Ο Βασίλης Ράλλης, για 5η συνεχόμενη χρονιά, στο τιμόνι της ομάδας μπάσκετ του ΟΦΗ μας, μετά την επισημοποίηση της συμφωνίας του, με την επιτροπή μπάσκετ του συλλόγου.
Του ευχόμαστε καλή επιτυχία και καλή δύναμη στο έργο του.
Στην ομάδα μπάσκετ του ΟΦΗ συνολικά, μια πετυχημένη πορεία στο φετινό πρωτάθλημα της Β' Εθνικής.
Γ.Κορτς
Ο ΟΦΗ αναζητάει αντίπαλο, για φιλικό παιχνίδι μέσα στο Σαββατοκύριακο, προκειμένου να καλύψει το κενό μετά την μετάθεση της σέντρας του πρωταθλήματος, το οποίο ήταν να ξεκινήσει στις 21-22 Αυγούστου.
Την ίδια ώρα, ο Νίκος Νιόπλιας μετράει επιστροφές παικτών, που ταλαιπωρήθηκαν με τραυματισμούς το προηγούμενο διάστημα.
Ο τερματοφύλακας Βάτερμαν, που είχε μια κάκωση στο γόνατο, μπήκε μετά απο καιρό στην προπόνηση και δείχνει να ανεβάζει στροφές.
Αντίστροφα μετράει και ο Ναμπί, ο οποίος ακολουθεί μέρος της προπόνησης.
Ενώ και οι Σαρδινέρο και Σελίμοβιτς, είναι στην διάθεση της τεχνικής ηγεσίας.
Σε ότι αφορά στον Τσιλιανίδη, συνεχίζει τη θεραπεία και τουλάχιστον για 3 εβδομάδες ακόμη θα είναι εκτός, όπως αναφέρουν στον ΟΦΗ.
Η επίσημη ενημέρωση της ΠΑΕ απο την προπόνηση:
Με τον Boy Waterman να συμμετέχει σε μέρος της προπόνησης συνεχίστηκε το πρωί της Τετάρτης (18/8) στο Βαρδινογιάννειο Αθλητικό Κέντρο η προετοιμασία της ομάδας μας ενόψει της έναρξης του πρωταθλήματος.
Το πρόγραμμα περιελάμβανε ασκήσεις ευκινησίας, παιχνίδι μικρών σχέσεων, άσκηση κατοχής μπάλας και αγωνιστικό παιχνίδι.
Σε μέρος της προπόνησης συμμετείχαν επίσης ο Adil Nabi με τον Adrian Sardinero, ενώ ατομικό πρόγραμμα λόγω αποφόρτισης ακολούθησαν οι Jonathan De Guzman, Miguel Mellado, Κωνσταντίνος Μπαλογιάννης και Vahid Selimovic, με τον Jon Toral να συνεχίζει θεραπεία.
Οι Πασχάλης Στάικος και Κοσμάς Τσιλιανίδης ακολούθησαν το ατομικό τους πρόγραμμα αποκατάστασης.
Επόμενη προπόνηση έχει προγραμματιστεί για αύριο, Πέμπτη (19/8), στις 08:00 το πρωί.