karatzis ofi 500x167

lokal-500-176-2019

kortsidakis 500x176 arxontiko

metropole500x167

KABAKAS-mvpnnnn

assariotakis500x176

benneto ofi 414x140

georgia500X176

skai-korts500x176

dandaliskentriko-banner-500x167

ALMYRA2018

stella

500x167 garden

ASFALEISKRITI500X176

manolios4800x167

sevensc500x167

terranet500x176

dandaliskentriko-banner-500x176

vavoulas black-clean 500x167

pastarela-500-176-2019

watercity500x176

proactive-414-140

autotrack 500X176 2

koumantakis500x176

fimi500x167

fastfitness 500X176 01

winnerkorts

george

george

Του Γιώργου Κορτσιδάκη

Ο Εργοτέλης μετράει μόλις την 3η εβδομάδα της προετοιμασίας του, τα πόδια των παικτών του είναι βαριά, απο την προπόνηση, αλλά η ήττα απο τον Αλμυρό (ομάδα Γ' Εθνικής), με 0-1 στο Παγκρήτιο στάδιο, είναι ένα καμπανάκι για τη συνέχεια.

Ο Εργοτέλης είναι ακόμη ανέτοιμος (φυσιολογικό για την εποχή) και θέλει ακόμη πολύ δουλειά, ώστε να φτάσει στα στάνταρ της περσινής αγωνιστικής περιόδου, ωστόσο "φωνάζει" για ενίσχυση, καθώς υπάρχουν ακόμη αρκετά ανοιχτά μεταγραφικά μέτωπα, σε επίθεση και άμυνα.

Πάντως, έχει το χρόνο να δουλέψει και να βελτιωθεί, ενώ τα σκαμπανεβάσματα στην απόδοση του, είναι φυσιολογικά σε αυτό το στάδιο της προετοιμασίας που βρίσκεται.

Ωστόσο, κάποια μηνύματα, καλό είναι να ληφθούν υπόψιν της τεχνικής ηγεσίας.

Θα πρέπει να τονιστεί βέβαια, ότι ο Εργοτέλης, είχε και αρκετούς απόντες απο το παιχνιδι (Κονρεντ, Πέιος, Απι, κ.λ.π.), αλλά αυτό δεν μπορεί να αποτελέσει δικαιολογία, για την εικόνα που είχε απέναντι σε ένα αντίπαλο χαμηλότερης κατηγορίας και δυναμικότητας.

Ο νέος τεχνικός του Εργοτέλη, Νίκος Μπαδήμας, χρησιμοποίησε δυο διαφορετικές ενδεκάδες και χρησιμοποίησε όλους τους διαθέσιμους παίκτες.

Μεταξύ αυτών πάντως και αρκετά παιδιά απο την Κ19 του Εργοτέλη, για τους οποίους θέλει να έχει εικόνα.

Αυτό ήταν το δεύτερο φιλικό του Εργοτέλη, μετά τη νίκη με 3-0 επί του ΠΟΑ.

Το γκολ που έκρινε το παιχνίδι, σημείωσε ο νεαρός Κουράκης στο 87'.

Αξιόμαχη και δεμένη ομάδα ο Αλμυρός, έδειξε ότι θα είναι και φέτος μια υπολογίσιμη δύναμη στη Γ' Εθνική.

Εργοτέλης: Τσέλιος, Σερβιλάκης, Σαρρής, Mico, Σαβοϊδάκης, Δασκαλάκης, Βουτσάς, Μπουτσάκης, Νικολακάκης, Αζίζι, Μπουρσέλης

Ενδεκάδα δευτέρου ημιχρόνου: Σταυρακάκης, Στεφανάκης, Παντελάκης, Κόλα, Θεοδωράκης, Πάγια, Κουτάντος, Αλεξάκης, Kwateng (Κατσούρι 75') Σπυριδάκης, Αρντίτ.

Aλμυρός: Χανιωτάκης, Κοζάκης, Ζέλιος, Κανδηλάκης, Γιαλούσης, Δαμιανάκης, Τσαμάρες, Ντιονίσιο, Λέων, Μπρένγκα, Ρομέα.

Έπαιξαν ακόμη οι: Μωραΐτης, Απλαδάς, Ξενοκτιστάκης, Κουράκης, Χριστάκης, Κασαπάκης, Τουγλής, Βλαχάκης.

 

 

 

Στα χέρια του πολύπειρου προπονητή Κώστα Φιτσανάκη, ανέθεσε ο ΟΦΗ, την καθοδήγηση όλου του τμήματος υδατοσφαίρισης , μετά το διαζύγιο, με τον Αιμίλιο Κεφαλά.

Ο Κώστας Φιτσανάκης, θα έχει την ευθύνη όλης της υδατοσφαίρισης του συλλόγου, απο τις υποδομές, μέχρι την ανδρική ομάδα.

Ο 40χρονος  Ηρακλειώτης προπονητής, γεννήθηκε στις 18/1/1981 στο Ηράκλειο, είναι  γέννημα θρέμμα της πισίνας του Ηρακλείου και έχει να επιδείξει σπουδαίο προπονητικό έργο, καθώς εργάστηκε για 13 χρόνια στο Ρέθυμνο (2006-2019) και οδήγησε την ομάδα γυναικών του συλλόγου στην Α1 κατηγορία, με συμμετοχή σε ένα φάιναλ φορ Κυπέλλου και μια 3η θέση, που της έδωσε συμμετοχή στο Τσάμπιονς Λίγκ.

Ενώ για 8 χρόνια, η ομάδα αυτή, ήταν στην κορυφαία πεντάδα της κατηγορίας.

Παράλληλα, ήταν προπονητής στην ανδρική ομάδα του Ρεθύμνου σε Α2 και Β' Εθνική κατηγορία.

Ακόμη, με τον Εθνικό Πειραιώς, ως προπονητής στην Α1 γυναικών (2019-21), πήρε δυο φορές την 4η θέση, συμμετείχε σε ένα φάιναλ φορ Κυπέλλου και είχε μια ευρωπαική έξοδο.

Ο Κώστας Φιτσανάκης ακόμη έχει εργαστεί στον ΚΟ Κομοτηνής (2000-2004), ενώ είναι τελειόφοιτος των ΤΕΦΑΑ Κομοτηνής.

Εχει ακόμη να επιδείξει σημαντικές επιτυχίες σε αναπτυξιακές ηλικίες σε αγόρια και κορίτσια και συμμετοχές σε τελικές φάσεις με τις ομάδες που εργάστηκε.

Ο Κώστας Φιτσανάκης αναφερόμενος στην συνεργασία του με τον ΟΦΗ τόνισε:

"Είναι μεγάλη τιμή που ένα τόσο μεγάλο σωματείο όπως ο ΟΦΗ με εμπιστεύεται για να οργανώσουμε την ομάδα. Επιστρέφω στο σπίτι μου μετά απο πολλά χρόνια.

Τα όνειρα μου για το πόλο του Ηρακλείου, είναι πολύ ψηλά. Το ίδιο και για τον ΟΦΗ. Να πάει εκεί που δεν έχει φτάσει. Θέλουμε να κάνουμε μια ομάδα κόσμημα για τον Ερασιτέχνη ΟΦΗ και για όλη την πόλη και το νησί. Να βγάλουμε ανθρώπους και αθλητές, για τους οποίους θα είμαστε περήφανοι.

Η συνεργασία μας θα είναι για όλο το τμήμα της υδατοσφαίρισης του ΟΦΗ και θα έχω την κεντρική ευθύνη και τον σχεδιασμό, όλων των τμημάτων".

Ο αρχηγός της ανδρικής ομάδας πόλο του ΟΦΗ, Γιώργος Σπαγουλάκης, ανέφερε για τον Κώστα Φιτσανάκη, ότι "πήραμε ένα προπονητή που τον κυνηγούσαμε πάρα πολλά χρόνια. Με τον Κώστα μας δένει μια μεγάλη φιλιά, αλλά πάνω απο όλα μέτρησαν για μας, οι ικανότητες του, στο να στήνει μια ομάδα απο το μηδέν. Θέλουμε να στήσει απο την αρχή όλο το οικοδόμημα της υδατοσφαίρισης του ΟΦΗ. Είναι κάτι που το ξέρει καλά και το έχει ξανακάνει. Εχει παραστάσεις απο πολύ υψηλό επίπεδο και πιστεύω ότι μαζί του θα φτάσουμε τον ΟΦΗ εκεί που ονειρευόμαστε".

Εκ μέρους της επιτροπής πόλο του ΟΦΗ, ο Γιάννης Αρώνης, ανέφερε ότι "θα ήθελα κατ' αρχή να ευχαριστήσω τον προηγούμενο προπονητή, τον Κ. Κεφαλά, για την συνεργασία που είχαμε για ένα χρόνο. Του εύχομαι καλή πορεία στην καριέρα του. Για τον κ. Φιτσανάκη, τον καλωσορίζουμε στην οικογένεια του ΟΦΗ και του εύχομαι καλή πορεία σε όλα τα τμήματα, της υδατοσφαίρισης του ΟΦΗ".

Ο έφορος πόλο του ΟΦΗ Μιχάλης Σπαγουλάκης, ανέφερε για τη συνεργασία με τον Κώστα Φιτσανάκη: "Ερχεται στον ΟΦΗ, ένα παιδί στην ομάδα μας, που τον γνωρίζω πολύ καλά, απο τα παιδοεφηβικά, σαν αθλητής στον ΚΟΗ. Εχω παρακολουθήσει όλη την πορεία του, εντός και εκτός Κρήτης. Αγαπάει τον ΟΦΗ και είναι ένα δικό μας παιδί, απο την πισίνα του Ηρακλείου. Εχει πολύ καλές παραστάσεις σε ομάδες που έχει δουλέψει. Του εύχομαι καλή τύχη στον ΟΦΗ".

 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

Διαζύγιο στο πόλο του ΟΦΗ

Φιλικό παιχνίδι με τον Απόλλωνα Σμύρνης, στο γηπεδο της Καλλιθέας, θα δώσει ο ΟΦΗ, το Σάββατο (21/8, 6μμ).

Κόντρα στην ομάδα του Γιάννη Πετράκη, ο ΟΦΗ, θα καλύψει το κενό που δημιουργήθηκε μετά την μετάθεση της πρεμιέρας του πρωταθλήματος.

Αυτό θα είναι ένα καλό τεστ για τον ΟΦΗ, ο οποίος αναγκαστικά θα ταξιδέψει στην Αθήνα, καθώς στην Κρήτη, δεν υπήρχε επιλογή, ισχυρού αντιπάλου.

Αυτό θα είναι το τρίτο φιλικό με Ελληνική ομάδα που θα δώσει ο ΟΦΗ, μετά απο εκείνα με το Βόλο (ήττα με 1-0) και τον Ατρόμητο (νίκη με 2-1).

Συνολικά θα είναι το 9ο φιλικό του ΟΦΗ, μαζί με τα έξι που έδωσε σε Ολλανδία και Βέλγιο.

Δεν αποκλείεται στο φιλικό με τον Απόλλωνα, να πάρει κάποιο χρόνο συμμετοχής και το τελευταίο μεταγραφικό απόκτημα του ΟΦΗ, ο Χιλιανός μέσος Φελίπε Γκαγιέγος.

Γ.Κορτς

Νεότερα Άρθρα

Terranet Services

stoixim2019

logo rossetti 300dpi