karatzis ofi 500x167

lokal-500-176-2019

kortsidakis 500x176 arxontiko

metropole500x167

KABAKAS-mvpnnnn

assariotakis500x176

benneto ofi 414x140

georgia500X176

skai-korts500x176

dandaliskentriko-banner-500x167

ALMYRA2018

stella

500x167 garden

ASFALEISKRITI500X176

manolios4800x167

sevensc500x167

terranet500x176

dandaliskentriko-banner-500x176

vavoulas black-clean 500x167

pastarela-500-176-2019

watercity500x176

proactive-414-140

autotrack 500X176 2

koumantakis500x176

fimi500x167

fastfitness 500X176 01

winnerkorts

george

george

Του Γιώργου Κορτσιδάκη

Ευχάριστα μηνύματα στον ΟΦΗ, παραμονές, της έναρξης του πρωταθλήματος.

Μετά τον Ατρόμητο (2-1), ο ΟΦΗ κέρδισε και τον Απόλλωνα Σμύρνης με 2-1 και δείχνει να ανεβαίνει.

Πέρα απο τη νίκη, το κέρδος για τον ΟΦΗ, ήταν και η εμφάνιση του Χιλιανού Γκαγιέγος, ο οποιος στο ντεμπούτο του με τον ΟΦΗ, μπήκε ως αλλαγή στο 61' και έδειξε αγωνιστική ετοιμότητα, ενώ βοήθησε σημαντικά τον ΟΦΗ να κυριαρχήσει στο γήπεδο, στο τελευταίο 15λεπτο της αναμέτρησης.

Δεν αποκλείεται, με την εικόνα που δείχνει ο Χιλιανός μέσος, να ξεκινήσει και βασικός στο Κλεάνθης Βικελίδης με τον Αρη.

Στα ευχάριστα για τον ΟΦΗ, επίσης, το πρώτο γκολ του Καστάνιος, κάτι που ίσως βοηθήσει τον έμπειρο Ολλανδό στράικερ να ανεβάσει στην ψυχολογία του.

Ενώ...Ολλανδικό, ήταν και το δεύτερο γκολ του ΟΦΗ με τον Φαντάινεν, ο οποίος μετά το γκολ με τον Ατρόμητο, σκόραρε το νικηφόρο γκολ του ΟΦΗ και με τον Απόλλωνα.

Να σημειωθεί ότι, ο Νίκος Νιόπλιας, χρησιμοποίησε διάταξη 5-3-2 και δεν αποκλείεται να αποτελέσει μια σκέψη του, για το παιχνίδι της πρεμιέρας με τον Αρη στο Κλεάνθης Βικελίδης, αλλά και στο βαρύ πρόγραμμα που έχει ο ΟΦΗ στις 5 πρώτες αγωνιστικές, στις οποίες αντιμετωπίζει Αρη, ΑΕΚ, ΠΑΟΚ και Αστέρα Τρίπολης.

Σε αυτά τα παιχνίδια, για το ξεκίνημα του πρωταθλήματος, ο ΟΦΗ θα χρειαστεί βαθμούς και δεν αποκλείεται η πεντάδα της άμυνας με Γιαννούλη-Πασαλίδη, Βούρο και τους Μαρινάκη και Λυμπεράκη στα άκρα, να την ξαναδούμε στα πρώτα επίσημα παιχνίδια, στα οποία ο ΟΦΗ, θα επιχειρήσει να κλέψει βαθμούς, απέναντι σε καλύτερους και πιο ποιοτικούς αντιπάλους. 

Δεν έλειψαν και πάλι, κάποια αμυντικά κενά για τον ΟΦΗ, αλλά η γενική του εικόνα ήταν καλή και ενθαρρυντική.

Ο ΟΦΗ έπαιξε αυτό το φιλικό, που έγινε στο γήπεδο της Καλλιθέας, χωρίς  10 ποδοφαιριστές, με τις πιο ηχηρές απουσίες να είναι εκείνες των Ντε Γκουσμάν, Μεγιάδο, Σαρδινέρο, Τοράλ, Ναμπί.

Στο φιλικό, ο ΟΦΗ, προηγήθηκε στο 47΄με τον Καστάνιος, η «ελαφρά ταξιαρχία» ισοφάρισε στο 50΄ με τον Σαχλί, με τον Φαν Ντάινεν να διαμορφώνει στο 84ο λεπτό το τελικό αποτέλεσμα υπέρ της ομάδας του Νίκου Νιόπλια, ο οποίος έδειξε ικανοποιημένος απο την εικόνα της ομάδας του.

Αν το πρωτάθλημα ξεκινήσει το προσεχές Σαββατοκύριακο, τότε αυτό ήταν το τελευταίο φιλικό του ΟΦΗ και 9ο συνολικά, στην προετοιμασία.

Αν έχουμε νέα αναβολή, τότε οι άνθρωποι του ΟΦΗ, θα αναζητήσουν ένα ακόμη παιχνίδι, για το προσεχές Σαββατοκύριακο.

Πάντως αυτή η καθυστέρηση, φαίνεται να ευνοεί τον ΟΦΗ, καθώς κερδίζει χρόνο, ώστε να δουλέψει με νέους παίκτες, ενώ περιμένει και περαιτέρω ενίσχυση, στην επίθεση (εξτρέμ και σέντερ φορ).

ΑΠΟΛΛΩΝ ΣΜΥΡΝΗΣ (Γιάννης Πετράκης): Βέρχουλστ, Ντεντάκης, Τουτουαρίμα (65΄ Κραγιόπουλος), Λισγάρας, Φατιόν, Σλίβκα, Ματέι (46΄ Μπαξεβανίδης), Παπαγεωργίου (65΄ Μαρτίνες), Τσιλούλης (65΄ Βιτλής), Παμλίδης (46΄ Σαχλί), Ιωαννίδης (46΄ Ντάουντα).

ΟΦΗ (Νίκος Νιόπλιας): Επασί, Γιαννούλης, Πασαλίδης (61΄ Διαμαντής), Βούρος, Λυμπεράκης (61΄ Γκαγέγκος), Κοροβέσης, Νέιρα, Μπαλογιάννης (71΄ Νοικοκυράκης), Μαρινάκης (61΄ Ουές), Γρίβας (61΄ Καμάου), Καστάνιος (61΄ Φαν Ντάινεν).

Του Γιώργου Κορτσιδάκη

Δεν έχουν τελειώσει οι αποχωρήσεις στον ΟΦΗ.

Οι επαφές και οι συζητήσεις με ποδοσφαιριστές συνεχίζονται, προκειμένου το ρόστερ που σήμερα ξεπερνάει τους 30 ποδοσφαιριστές, να αποκτήσει ισορροπία.

Πρώτα, είναι οι δανεικοί.

Στην κατηγορία αυτή, ανήκουν ο Βραζιλιάνος Φερέιρα και ο Νοικοκυράκης.

Ο Φερέιρα που αποκτήθηκε ως ένα μεγάλο ταλέντο απο τον ΟΦΗ, ταλαιπωρήθηκε απο τραυματισμούς, έκανε επέμβαση στον πρόσθιο χιαστό και δεν έχει συνέλθει.

Δυστυχώς, το ακατέργαστο αυτό διαμάντι, έχει χάσει τον προορισμό του.

Ο ΟΦΗ συζητάει με ομάδες της Σούπερ Λιγκ 2, για να τον παραχωρήσει δανεικό, με πρώτη υποψήφια την Κηφισιά, για την οποία επίσημα ο ΟΦΗ επιβεβαιώνει τις επαφές.

Και ο Νοικοκυράκης είναι στην λίστα των υπο παραχώρηση παικτών, με τη μορφή δανεισμού.

Εξελίξεις και για τους δυο, αναμένονται μέχρι τις 31 Αυγούστου.

Απο εκεί και πέρα, φευγάτοι είναι και άλλοι παίκτες.

Ο Γιάννου είναι "ξένο σώμα", δεν πήγε καν στην προετοιμασία στην Ολλανδία, αλλά δεν έχει λύσει ακόμη το συμβόλαιο του, με τον ΟΦΗ.

Για τον Σαρδινέρο, που ήταν πέρσι η καλύτερη επιθετική λύση του ΟΦΗ, ακούγεται ότι υπάρχει πρόταση απο ομάδα της Αυστραλίας και ο ΟΦΗ το συζητάει, αν και είναι επιθετικά πολύ αδύναμος, μετά και την αποχώρηση του Στάρτζεον για την Πολωνία (Στάρτζεον και Σαρδινέρο οι πρώτοι σκόρερ του ΟΦΗ στην περσινή σεζόν).

Ο Σωτηρίου, ήταν και αυτός στην λίστα των υποψήφιων για αποχώρηση, μετά την απόκτηση του Ενπασί, αλλά λόγω των πολλών τραυματισμών του υπερήλικα Βάτερμαν, δεν αποκλείεται να συνεχίσει, κάτι που επιθυμεί και ο ίδιος, καθώς πιστεύει ότι μπορεί να διεκδικήσει και φανέλα βασικού.

Ενδιαφέρον, απο ομάδα του εξωτερικού, έχει ακουστεί και για τον Διαμαντή. Ο νεαρός κεντρικός αμυντικός ήταν πέρσι βασικός και αναντικατάστατος στην άμυνα του ΟΦΗ, αλλά φέτος, δείχνει να "ψάχνει" τα πατήματα του.

Ενώ για τον στόπερ Σελίμομβιτς, ο Νιόπλιας τον έχει δοκιμάσει και σαν "κόφτη", μήπως και αυτός μείνει "αμανάτι", καθώς εδώ και καιρό η διοίκηση του έχει στείλει μήνυμα να βρεί ομάδα και να αποχωρήσει, αλλά έχει συμβόλαιο.

Μέσα σε όλα αυτά, ο ΟΦΗ αναζητάει δυο ακόμη επιθετικές λύσεις, στις θέσεις του σέντερ-φορ και του εξτρέμ, με το ρόστερ της ομάδας, να δείχνει ακόμη να μην έχει διαμορφωθεί οριστικά, με αρκετά ανοιχτά μέτωπα σε μεταγραφές, αλλά και αποχωρήσεις.

Ολοκλήρωσε τη συνεργασία του με τον ΟΦΗ, ο Μανώλης Παπαδάκης, ο οποίος τα τελευταία τρία χρόνια συνεργαζόταν με τα τμήματα υποδομής της ΠΑΕ.

Το μέλος του οικογένειας του αείμνηστου Ευγένιου Γκέραρντ, χαρακτήρισε δύσκολη την απόφαση και την απέδωσε σε προσωπικούς λόγους, όπως αναφέρει σε ανάρτηση του, στην επίσημη σελίδα του στο Facebook.

Οπως γράφει: Μετά από σχεδόν τρία χρόνια ως προπονητής της ακαδημίας ΠΑΕ ΟΦΗ πήρα τη δύσκολη απόφαση να αποχωρήσω.

Θέλω να πω ένα μεγάλο ευχαριστώ καταρχάς στον ΚΥΡΙΟ Γιάννη Σαμαρά που από την πρώτη στιγμή με επέλεξε να είμαι μέλος της ομάδας και να συμμετέχω ενεργά στην ανάπτυξη του εκπαιδευτικού προγράμματος.
Επίσης ευχαριστώ το κάθε παιδί ξεχωριστά για όλο αυτό το διάστημα που συνεργαστήκαμε και τους εύχομαι καλή σταδιοδρομία με υγεία στη ζωή τους.
Ακόμα θέλω να ευχαριστήσω τους συνεργάτες μου προπονητές αλλά και όλο το προσωπικό της ακαδημίας και της πρώτης ομάδας αλλά και το Δ.Σ. για τις όμορφες στιγμές που ζήσαμε μαζί.
Η απόφαση μου είναι για προσωπικούς λόγους και δυστυχώς δεν θα έχω την δυνατότητα να ζήσω σαν μέλος της ομάδας όλο αυτό που πρόκειται να γίνει στο άμεσο μέλλον. Ίσως κάποια στιγμή να συνεργαστούμε ξανά…
Εύχομαι σε όλη την ομάδα της ΠΑΕ ΟΦΗ υγεία, σταθερότητα, υπομονή και πίστη!
Με εκτίμηση,
Μανώλης Παπαδάκης

Νεότερα Άρθρα

Terranet Services

stoixim2019

logo rossetti 300dpi