Ηταν γνωστό, έγινε και επίσημο.
Στα έμπειρα χέρια, του Γιάννη Τάτση, ανέθεσε η διοίκηση του Ηροδότου, την τεχνική ηγεσία της ομάδας, η οποία θα αγωνιστεί στην Σούπερ Λίγκ 2.
Ο Τάτσης, απάντησε θετικά στην πρόταση του Ηροδότου και αναλαμβάνει την τεχνική ηγεσία της ιστορικής ομάδας.
Ο ίδιος επιστρέφει στην Κρήτη, μετά την φανταστική δουλειά που έκανε στον Πλατανιά, τον οποίο έφερε ένα βήμα απο την άνοδο στην Σούπερ Λίγκ, σε εκείνα τα αξέχαστα και συγκλονιστικά μπαράζ με τον ΟΦΗ.
H ανακοίνωση του Ηροδότου:
Η διοίκηση της υπό σύσταση ΠΑΕ ΗΡΟΔΟΤΟΣ ανακοινώνει την πρόσληψη του Γιάννη Τάτση στη θέση του προπονητή της ομάδας μας.
Καλωσορίζουμε τον Γιάννη Τάτση στην οικογένεια του ΗΡΟΔΟΤΟΥ και ευχόμαστε, να έχουμε μία από κοινού επωφελής και εποικοδομητική συνεργασία.
Το προφίλ
Ο Γιάννης Τάτσης έχει γεννηθεί στις 25 Αυγούστου 1972 και έχει διαγράψει σημαντική πορεία στο ελληνικό ποδόσφαιρο.
Ταύτισε την ποδοσφαιρική του καριέρα με τον ΠΑΣ Γιάννινα, όπου αγωνίστηκε τρεις φορές και στις τρεις κατηγορίες, ενώ επίσης φόρεσε τη φανέλα του Απόλλωνα Σμύρνης, αγωνιζόμενος και στο Κύπελλο UEFA, του Πανηλειακού, του Ακράτητου και της Καλλιθέας, στην μεγάλη κατηγορία.
Πέρασε σε μικρότερες κατηγορίες από την Καβάλα και τον Πυργετό όπου ολοκλήρωσε τη διαδρομή του ως παίκτης.
Στους πάγκους κάθισε για πρώτη φορά το 2001, παίρνοντας το χρίσμα με την Κ17 του ΠΑΣ Γιάννινα, ενώ στη συνέχεια μεταπήδησε στην Κ20. Το ταξίδι στην Κρήτη το πραγματοποίησε, έπειτα από τέσσερα χρόνια για να αναλάβει τα ηνία του ΑΟ Τυμπακίου.
Μετακόμισε στον Εργοτέλη, ως βοηθός προπονητή, ενώ στη συνέχεια ανέλαβε τους Νέους Εργοτέλη. Από το 2017 ήταν βοηθός προπονητή στον ΑΟΧ/Κισσαμικό και στη συνέχεια τον Οκτώβριο του 2018 ανέλαβε τα ηνία του Πλατανιά μέχρι το τέλος της αγωνιστικής περιόδου 2020 για να ακολουθήσει στην συνέχεια η Καλλιθέα, η ΑΕΛ και εκ νέου η Καλλιθέα από την οποία αποχώρησε στο τέλος της αγωνιστικής περιόδου.
Μία απο τις σημαντικότερες στιγμές της προπονητικής του καριέρας, είναι αδιαμφισβήτητα η πορεία του Πλατανιά, που τον οδήγησε στα μπαράζ ανόδου από την Β’ Εθνική στην Super League 1, όπου έχασε κυριολεκτικά την τελευταία στιγμή την άνοδο σ’ ένα δραματικό παιχνίδι με αντίπαλο τον ΟΦΗ.
Με δυο νίκες, επί της Αναγγέννησης Ιεράπετρας με 2-0 και επί του διοργανωτή Γιούχτα, επίσης με 2-0, σε δυο 45λεπτα, ο Εργοτέλης αναδείχθηκε νικητής, στο τουρνουά "Μαρκομιχελάκης", που έγινε στις Αρχάνες.
Η ομάδα του Νίκου Μπαδήμα, έδειξε βελτίωση, με τον προπονητή του Εργοτέλη, να δίνει χρόνο, σε όλους τους διαθέσιμους παίκτες.
Οπως δήλωσε «βδομάδα με τη βδομάδα βελτιωνόμαστε και παρουσιαζόμαστε καλύτεροι αλλά είναι αρκετά νωρίς για συμπεράσματα. Είχαμε αισθητή βελτίωση απ' το προηγούμενο φιλικό παιχνίδι, με τους αντιπάλους να μας βάζουν δύσκολα καθώς επρόκειτο για δύο πολύ καλές ομάδες. Το τεστ ήταν πάρα πολύ δυνατό».
Στο φιλικό με την Αναγέννηση Ιεράπετρας, τα γκολ του Εργοτέλη, πέτυχαν οι Τσαμαντιώτης με πλασέ στο 9' και ο Βουτσάς με δυνατό σουτ εκτός περιοχής στο 15'.
Τα γκολ στη νίκη επί του Γιούχτα, έβαλαν ο Κουατένγκ στο 20' με πλασέ και ο Μπουρσέλης με δυνατό γυριστό σουτ εκτός περιοχής στο 35ο λεπτό.
Η σύνθεση του Εργοτέλη με Αναγέννηση Ιεράπετρας: Τσέλιος, Σαρρής, Πατελάκης, Στεφανάκης, Δασκαλάκης, Ποζατζίδης, Σπυριδάκης, Βουτσάς, Κατσούρι (30' Αρντίτ) Τσαμαντιώτης, Νικολακάκης.
Η σύνθεση του Εργοτέλη με Γιούχτα: Τζελέπης, Μίκο, Κόλα, Πατελάκης (12' Κουατένγκ), Πάγια, Σερβιλάκης, Αλεξάκης, Μπουτσάκης, Μπουρσέλης, Αζίζι, Αρντίτ (27' Ντουμάνης).
*Στο άλλο παιχνίδι, η Αναγέννηση Ιεράπετρας κέρδισε τον Γιούχτα με 1-0 και κατέκτησε την δεύτερη θέση.
Το θετικό ντεμπούτο του Χιλιανού μέσου Γκαγιέγος, με τον ΟΦΗ, στη φιλική νίκη επί του Απόλλωνα Σμύρνης (2-1), ξεχώρισε στις αναφορές του Νίκου Νιόπλια, μετά το παιχνίδι.
Ο τεχνικός του ΟΦΗ, έπλεξε το εγκώμιο του νέου μεταγραφικού αποκτήματος του ΟΦΗ, ο οποίος αγωνίστηκε περίπου 30 λεπτά και έδειξε ότι βρίσκεται σε αγωνιστική ετοιμότητα, παρά το γεγονός ότι έχει κάνει μόνο 4-5 προπονήσεις με τον ΟΦΗ.
"Μας έδωσε πολύ ζωντάνια στο χώρο του κέντρου ο Γκαγιέγος γιατί είναι ένας έμπειρος παίκτης που εύκολα μπορεί να ξεμαρκαριστεί και να πασάρει. Ήταν πολύ καλή η εμφάνιση του για πρωτη φορά γιατί είναι μαζί μας για 4-5 ημέρες και δεν είναι εύκολο να έρθεις από άλλη Ήπειρο και να παίξεις αμέσως μπάλα. Βλέπω ότι έχουμε συν ένα καλό παίκτη", ανέφερε ο τεχνιός του ΟΦΗ, ο οποίος για τον βαθμό ετοιμότητας της ομάδας του, ανέφερε πως "νομίζω ότι η σεζόν θα είναι καλή για εμάς. Αυτό ελπίζουμε ολοι και αυτό βλέπουμε ειδικά στα τελευταία ματς, όπου η ομάδα φρεσκάρεται και θα είναι ακόμα πιο έτοιμη".
Ο Νιόπλιας αναφέρθηκε και στην αναβολή της πρεμιέρας του πρωταθλήματος. Οπως είπε "στα μάτια των φιλάθλων βλέποντας ότι όλα τα αλλα Ευρωπαϊκά πρωταθλήματα έχουν ξεκινήσει δεν είναι και ότι πιο ωραίο να μην ξέρουμε πότε θα παίξουμε".
Και πρόσθεσε λέγοντας ότι "όλοι θα ξεκινήσουμε απο την ίδια αφετηρία. Δεν είναι ότι αργούμε απλώς χάνεται έτσι η αξιοπιστία του ελληνικού ποδοσφαίρου. Κατά τα άλλα είτε παίξουμε αύριο, είτε μετά από μια εβδομάδα δεν χάνει η κερδίζει κάποιος".
Για την διάταξη 5-3-2, που χρησιμοποίησε ανέφερε ότι "θέλαμε να δώσουμε και ένα φιλικό παίζοντας με τρεις παίκτες πίσω στην άμυνα, απο τη μια για να έχουμε μια εναλλακτική λύση και να μην είμαστε μονότονοι, από την άλλη".
Ενώ για τις πολλές απουσίες, που είχε ξανά ο ΟΦΗ, τόνισε πως "θα ήθελα να ήταν όλοι οι παίκτες που έχουμε στο ρόστερ για να βγάλω ακόμα καλύτερα συμπεράσματα. Δεν μιλάμε για παίκτες που έχουν κάποιο σοβαρό τραυματισμό θα λείψουν δύο με τρεις μέρες. Θα ήταν καλύτερο να τους έχουμε μαζί μας σήμερα αλλά δεν πειράζει".
Για το φιλικό, με τον Απόλλωνα, είπε ότι "στο δεύτερο ημίχρονο ήταν καλό το ματς και για τις δύο ομάδες, γιατί στο πρώτο ημίχρονο η ζέστη μας επηράσε και εμάς και τον Απόλλωνα και ήταν ένα αργό παιχνίδι με τις δύο ομάδες να προσπαθούν αλλά δύσκολα να κάνουν πολλά πράγματα. Στο δεύτερο ημίχρονο έγινε πιο γρήγορο το ματς οι αλλαγές έδωσαν φρεσκάδα. Είμαστε ικανοποιημένοι αλλά θέλουμε ακόμη πολλά πράγματα που πρέπει να βελτιώσουμε, και αυτά βελτιώνονται μόνο παίζοντας και όχι μόνο με την προπόνηση και από παιχνίδι σε παιχνίδι θα γινόμαστε καλύτεροι. Στο δεύτερο ημίχρονο κρατήσαμε πιο καλά την μπάλα, και είχαμε καλύτερες επιλογές στο παιχνίδι μας. Στο πρώτο μέρος πουλήσαμε πολλές φορές την μπάλα και δεν είμαστε μια τέτοια ομάδα καθώς θέλουμε να έχουμε την κατοχή της μπάλας σαν ομάδα".
Δείτε στο παρακάτω VIDEO τις δηλώσεις του προπονητή του ΟΦΗ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Νίκη με...Ολλανδική υπογραφή ο ΟΦΗ (VIDEO)
To 5-3-2 του Νιόπλια και ο ΟΦΗ που ανεβαίνει