Πρωτοφανείς καταστάσεις στην Σούπερ Λιγκ 1, σε ότι αφορά στην σέντρα του πρωταθλήματος!
Το πρωτάθλημα είχε οριστεί να ξεκινήσει στις 21-22 Αυγούστου, αλλά φαίνεται ότι πηγαίνει για το διήμερο 11-12/ Σεπτεμβρίου!
Την ώρα δηλαδή, που όλη η Ευρώπη παίζει μπάλα, στην Ελλάδα, η μια αναβολή διαδέχεται την άλλη.
Η αναβολή μιας εβδομάδας, φαίνεται ότι ήταν πολύ μικρή, καθώς το πρωτάθλημα, δεν θα ξεκινήσει ούτε το προσεχές Σαββατοκύριακο!
Η γενική συνέλευση της διοργανώτριας τη Δευτέρα (23/8) αναβλήθηκε για την Τρίτη (31/8), ώστε τότε να ψηφιστεί η προκήρυξη.
Και αυτή η εξέλιξη, προέκυψε από ομόφωνη απόφαση των ομάδων, προκειμένου να ολοκληρωθεί η διαπραγμάτευση των άστεγων τηλεοπτικών ΠΑΕ με τους παρόχους (Cosmote), που έχουν συμφωνήσει ,αλλά ζητούν διετή συμβόλαια.
Βόλος, Παναιτωλικός, Ιωνικός, Απόλλων Σμύρνης και Λαμία τα έχουν βρει στο οικονομικό με το συνδρομητικό, όχι όμως και στη διάρκεια του συμβολαίου αφού θέλουν κλειστό διετές, ενώ η πρόταση που έχει πέσει στο τραπέζι είναι για 1+1.
Αυτό σημαίνει ότι η σέντρα του πρωταθλήματος, οδεύει μετά τους αγώνες της Εθνικής ποδοσφαίρου στα και συγκεκριμένα το διήμερο 11-12/9, καθώς το διήμερο 4-5/9 υπάρχει προγραμματισμένη διακοπή Εθνικών ομάδων.
Πλέον οι ομάδες, μεταξύ αυτών και ο ΟΦΗ, θα πρέπει να απαπροσαρμόσουν την προετοιμασία τους και να βρούν αντιπλαλους φια φιλικούς αγώνες, για τα επόμενα δυο Σαββατοκύριακα.
Σε ότι αφορά στον ΟΦΗ, όλη αυτη η καθυστέρηση μπορεί να βγεί σε καλό, καθώς η ομάδα είναι ακόμη ανέτοιμη, ενώ είναι σε εκκρεμότητα κάποιες μεταγραφικές της υποθέσεις, αλλά και αποχωρήσεις ποδοσφαιριστών.
Η επίσημη ενημέρωση της Λίγκας για τη νέα αναβολή: Ομόφωνα η Γ.Σ. αποφάσισε, όπως για τεχνικούς λόγους, προκειμένου να ολοκληρωθεί η διαπραγμάτευση για τα τηλεοπτικά δικαιώματα, η οποία είναι σε καλό δρόμο, να οριστεί Γ.Σ. την Τρίτη 31/8/2021, ώστε να ψηφιστεί η προκήρυξη. Ως εκ τούτου, οι επαναληπτικές Γ.Σ. της Τετάρτης (25/8) και της Παρασκευής (27/8), δε θα διεξαχθούν.
Γ.Κορτς
"Σεφτέ" στις ανανεώσεις με τον Πρόδρομο Τσερκιτζόγλου, έκανε η ομάδα μπάσκετ του ΟΦΗ, η οποία θα αγωνιστεί και φέτος στο πρωτάθλημα της Β' Εθνικής.
Η επιτροπή μπάσκετ του ΟΦΗ, ανακοίνωσε και επίσημα την ανανέωση της συνεργασίας.
Οπως αναφέρει στην ανακοίνωση της: «Aρχηγού...παρόντος, ο ΟΦΗ της νέας αγωνιστικής σεζόν. Πρώτη ανανέωση για την ομάδα μας. Ο Πρόδρομος Τσερκιτζόγλου, συμφώνησε να είναι και του χρόνου στην ομάδα μπάσκετ του ΟΦΗ»
Την παραμονή του Πρόδρομου Τσερκιτζόγλου στον ΟΦΗ, χαιρετίζει και ο Ερασιτέχνης ΟΦΗ, με ανακοίνωση του.
Σε αυτήν αναφέρει: "Στην ομάδα μπάσκετ του ΟΦΗ μας, για μια ακόμη σεζόν, ο Πρόδρομος Τσερκιτζόγλου, όπως ανακοινώθηκε και επίσημα απο την Επιτροπή μπάσκετ. Καλωσορίζουμε τον Πρόδρομο, στον ΟΦΗ μας, για μια ακόμη χρονιά και του ευχόμαστε υγεία και μια καλή σεζόν με επιτυχίες για την ομάδα μας".
Ο Εργοτέλης, που βρίσκεται στο ξεκίνημα της προετοιμασίας του, εμφανίστηκε βελτιωμένος στα δυο 45λεπτα φιλικά παιχνίδια με τον Γιούχτα (2-0) και την Αναγέννηση Ιεράπετρας (2-0), στο πλαίσιο του Μαρκομιχελάκειου τουρνουά που έγινε στις Αρχάνες.
Το υπέροχο γκολ του Κουάτενγκ, στη νικη επί του Γιούχτα, απο τον οποίο περιμένει πολλά ο φετινλός Εργοτέλης (πέρσι δεν βοήθησε λόγω τραυματισμού), ξεχώρισε.
Δείτε το στο παρακάτω VIDEO της ΚΡΗΤΗ-TV με στιγμιότυπα απο τα παιχνίδια, αλλά και δηλώσεις των πρωταγωνιστών.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ