Με το δεξί ξεκίνησε τη σεζόν ο δυνατός και φέτος ΑΟΑΝ, ο οποίος κέρδισε με 2-0 τον Αστέρα Βάρης και πήρε την πρόκριση στην επόμενη φάση του Κυπέλλου Ελλάδος.
Ο Μαρκάκης με πέναλτι στο 60' και ο Ανυφαντάκης με ψηλοκρεμαστό σουτ στις καθυστερήσεις (τραγικό λάθος του τερματοφύλακα που έχασε την μπάλα μέσα απο τα χέρια του), διαμόρφωσαν το τελικό 2-0.
Οι φιλοξενούμενοι φώναξαν για ένα ακυρωθέν γκολ στο 36' με τον Καναβέτα.
Δείτε στο παρακάτω VIDEO τα καλύτερα στιγμιότυπα της αναμέτρησης.
Γ.Κορτς
Καρέ μεταγραφών απο την ...Αίγυπτο, για τον Εργοτέλη, στο φινάλε της μεταγραφικής περιόδου!
Η κρητική ΠΑΕ, ανακοίνωσε την απόκτηση τεσσάρων παικτών (!), οι οποίοι παραχωρήθηκαν με την μορφή δανεισμού απ' την Wadi Degla.
Πρόκειται για παίκτες 18-20 ετών, οι οποίοι αγωνίζονταν στην πρώτη ομάδα της Wadi Degla και U23, της Αιγυπτιακής ομάδας.
Eίναι ένας ακραίος επιθετικός, ένας σέντερ-φορ, ένας ακραίος αμυντικός και ένας κεντρικός αμυντικός.
Η ανακοίνωση της ΠΑΕ Εργοτέλης:
Η ΠΑΕ Εργοτέλης ήρθε σε συμφωνία με τέσσερις Αιγύπτιους ποδοσφαιριστές απ' την Wadi Degla.
Η ομάδα μας, από την νέα σεζόν θα έχει στο ρόστερ της τέσσερις επαγγελματίες ποδοσφαιριστές οι οποίοι παραχωρήθηκαν με την μορφή δανεισμού απ' την Wadi Degla.
Ο λόγος για τους:
Elreyaly Hossam
Αγωνίζεται τόσο στο δεξί όσο και στο αριστερό άκρο της επίθεσης και έχει γεννηθεί στις 21/3/2001.
Farrag Abdallah
Αγωνίζεται ως σέντερ φορ και έχει γεννηθεί στις 21/3/2001.
Ibrahim Youssef
Αγωνίζεται ως δεξί και αριστερό μπακ έχοντας γεννηθεί στις 14/8/2003.
Elgabry Mostafa
Αγωνίζεται ως στόπερ και έχει γεννηθεί στις 21/4/2001.
Να σημειωθεί ότι και οι δυο πρώτοι ποδοσφαιριστές αγωνίζονταν στην πρώτη ομάδα της Wadi Degla ενώ οι δυο τελευταίοι στη U23.
Οι νεοαποκτηθέντες υπέγραψαν τα συμβόλαια τους διάρκειας ενός έτους και μέσα στις επόμενες ημέρες θα ενσωματωθούν στην προετοιμασία της ομάδας μας.

Tην απόκτηση του Λάζαρου Λάμπρου, με δανεισμό απο τον ΠΑΟΚ και επίσημα για ένα χρόνο, ανακοίνωσε η ΠΑΕ ΟΦΗ 1925.
Ο 24χρονος μεσοεπιθετικός, υπέγραψε το συμβόλαιο του με τον ΟΦΗ και τίθεται και επίσημα στην διάθεση της ομάδας.
Ο Λάμπρου είναι η 8η φετινή μεταγραφή του ΟΦΗ.
Η ανακοίνωση της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 αναφέρει:
Η ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 ανακοινώνει τον μονοετή δανεισμό του ποδοσφαιριστή Λάζαρου Λάμπρου από τον ΠΑΟΚ, με τον 24χρονο (19/12/97) ακραίο επιθετικό να αποτελεί την 8η καλοκαιρινή προσθήκη στο ρόστερ της ομάδας μας!
Γεννημένος στην Κατερίνη, γαλουχήθηκε ποδοσφαιρικά στα τμήματα υποδομής του Παναθηναϊκού και τη σεζόν 2015-16 φόρεσε τη φανέλα της πρώτης ομάδας σε δύο αγώνες κυπέλλου.
Το πρώτο μισό της επόμενης σεζόν τον βρήκε στον Ηρακλή, με συνολικά 13 συμμετοχές και ένα γκολ, ενώ τον Ιανουάριο του 2017 ο ΠΑΟΚ απέκτησε τα δικαιώματά του και τον παραχώρησε δανεικό στον Πανιώνιο. Στη Νέα Σμύρνη έμεινε ως το καλοκαίρι του 2018, αγωνιζόμενος σε 45 παιχνίδια πρωταθλήματος και κυπέλλου σκοράροντας οκτώ γκολ.
Η σεζόν 2018-19 ήταν μια από τις πιο αποδοτικές της καριέρας του, αφού ως ποδοσφαιριστής της Fortuna Sittard, στην οποία παραχωρήθηκε δανεικός, έπαιξε 27 ματς και πέτυχε οκτώ γκολ στην Eredivisie.
Η αγωνιστική σεζόν 2019-20 τον βρήκε ξανά στην Τούμπα και ως παίκτης του ΠΑΟΚ μέτρησε 15 συμμετοχές και τρία γκολ, ενώ πέρυσι έπαιξε για έξι μήνες στην ολλανδική Twente ως δανεικός (οκτώ συμμετοχές) και στη συνέχεια επέστρεψε στη Θεσσαλονίκη όπου ως ποδοσφαιριστής του ΠΑΟΚ αγωνίστηκε σε 12 αγώνες πρωταθλήματος και κυπέλλου.
Λάζαρε, καλώς ήρθες στην οικογένεια του ΟΦΗ!