Η 1η Σεπτεμβρίου, είναι θεωρητικά η πρώτη μέρα της έναρξης της αγωνιστικής περιόδου, για τους αθλητικούς συλλόγους και τις αθλητικές εγκαταστάσεις.
Ετσι, η Διοικούσα Επιτροπή του Εθνικού Αθλητικού κέντρου Ηρακλείου (ΕΑΚΗ) με αφορμή το ξεκίνημα σε ανακοίνωση του, εύχεται καλή σεζόν σε σωματεία και αθλητές.
"Ολοι μαζί, είμαστε εδώ, ώστε να μπορέσουμε να κρατήσουμε ψηλά τη σημαία του αθλητισμού στην περιοχή μας και να παρέχουμε στους αθλητές μας, όσο το δυνατόν καλύτερες συνθήκες, για να μας κάνουν ξανά υπερήφανους!" αναφέρει μεταξύ άλλων στην ανακοίνωση της.
Οπως αναφέρει:
Με αφορμή την έναρξη της νέας αγωνιστικής περιόδου, η Διοικούσα Επιτροπή του ΕΑΚΗ, εύχεται καλή σεζόν με υγεία και επιτυχίες, στα σωματεία και τους αθλητές μας!
Ολοι μαζί, είμαστε εδώ, ώστε να μπορέσουμε να κρατήσουμε ψηλά τη σημαία του αθλητισμού στην περιοχή μας και να παρέχουμε στους αθλητές μας, όσο το δυνατόν καλύτερες συνθήκες, για να μας κάνουν ξανά υπερήφανους!
Δείτε παρακάτω το VIDEO του ΕΑΚΗ
Φιλικό παιχνίδι με την Ελβετία στη Βασιλεία, δίνει απόψε (9.45μμ-OPEN TV) η Εθνική ομάδα ποδοσφαίρου,η οποία προετοιμάζεται για τις επίσημες αναμετρήσεις με Κόσοβο (5/9 - 21:45, Πρίστινα, European Qualifiers) και Σουηδία (8/9 - 21:45, ΟΑΚΑ, European Qualifiers).
Ο Φαν Σιπ δεν θα έχει στην διάθεση του, τον φορμαρισμένο Ελληλα επιθετικό Χρήστο Τζόλη, ο οποίος τραυματίστηκε στο ματς της Νόριτς κόντρα στη Μπόρνμουθ και τέθηκε νοκ άουτ για τρεις εβδομάδες.
«Να δείξουν οι παίκτες ότι αξίζουν να είναι στην Εθνική και να βγάλουμε ενέργεια. Έχουμε ένα συγκεκριμένο πλάνο. Δεν θα το αλλάξουμε», ανέφερε στη συνέντευξη Τύπου ο Ολλανδός ομοσπονδιακός τεχνικός.
Παράλληλα, υποστήριξε ότι υπάρχει σταθερός κορμός, που εμπλουτίζεται ανάλογα με τις συνθήκες, διαφωνώντας στο ότι δεν υπάρχει μια συγκεκριμένη βάση.
«Διαφωνώ στο ότι δεν έχουμε μία συγκεκριμένη βάση στην Εθνική. Προσπαθούμε να έχουμε μία βάση συγκεκριμένων παικτών. Έχουμε έναν κορμό 16-17 παικτών.Πολλά γίνονται, όμως, μέσα σε ένα διάστημα μηνών. Παίκτες που τραυματίζονται και έχουν τιμωρίες. Θες παραπάνω παίκτες όταν έχεις τρία ματς σε λίγες ημέρες. Επίσης, έχουμε και τον covid-19», είπε ο Φαν'τ Σιπ.
Από την πλευρά των παικτών ο Θανάσης Ανδρούτσος δήλωσε: «Θα ήταν καλύτερο για εμάς που είμαστε στο ελληνικό πρωτάθλημα να είχε ξεκινήσει, αλλά όσον αφορά εμένα και τους παίκτες από τον Ολυμπιακό έχουμε κάποια παιχνίδια στα πόδια μας λόγω ευρωπαϊκών υποχρεώσεων, οπότε έχουμε καλή φυσική κατάσταση. Σίγουρα θα ήταν πολύ πιο ωραίο να είχαμε ξεκινήσει και το πρωτάθλημα, αλλά βρισκόμαστε σε ένα καλό σημείο.
Θα πρέπει να είμαστε προετοιμασμένοι, είμαστε επαγγελματίες, αυτή είναι δουλειά μας, οπότε θα κάνουμε ό,τι μπορούμε και ό,τι περνάει από το χέρι μας για να είμαστε έτοιμοι για κάθε αγώνα.
Εγώ ουσιαστικά είμαι ένα νέο μέλος της Εθνικής και κάθε φορά που έρχομαι νιώθω πάρα πολύ καλά. Έχουμε ένα εξαιρετικό κλίμα και σε κάθε κλήση όλοι οι συμπαίκτες μου νιώθουν άνετα. Είμαστε μια οικογένεια και αυτό φαίνεται στο γήπεδο. Έχει περάσει λίγος καιρός, αλλά μας φάνηκε ότι ήταν πολύ γιατί θέλουμε να πετύχουμε ένα μεγάλο στόχο με την Εθνική και έτσι είμαστε εδώ και είμαστε έτοιμοι γι' αυτόν τον στόχο».
Δείτε στα παρακάτω VIDEOS τις δηλώσεις του Φαν Σιπ για το παιχνίδι.
Δυο ακόμη «παλιοσειρές» της ομάδας μπάσκετ του ΟΦΗ, συνεχίζουν στην ομάδα της νέας αγωνιστικής περιόδου στην Β’ Εθνική μπάσκετ.
Ο Νίκος Μποχωρίδης και ο Γιάννης Λιανός, συμφώνησαν με την επιτροπή μπάσκετ του ΟΦΗ, να είναι στο ρόστερ της ομάδας και τη νεά σεζόν. Στο μεταξύ, η ομάδα μπάσκετ του ΟΦΗ, συνεχίζει την προετοιμασία της, στο κλειστό γυμναστήριο του Βαρδινογιάννειου αθλητικού κέντρου.
Για την Τετάρτη (1/9, 6.30μμ) έχει προγραμματιστεί Αγιασμός, με αφορμή το ξεκίνημα της νέας αγωνιστικής περιόδου.