Στη Γενική Αστυνομική Διεύθυνση Αττικής θα συνεχίσει να κρατείται ο Ρούμπεν Σεμέδο.
Ο 27χρονος Πορτογάλος άσος του Ολυμπιακού, στον οποίο έχει ασκηθεί δίωξη για ομαδικό βιασμό έπειτα από καταγγελία 17χρονης, εμφανίστηκε ενώπιον του ανακριτή την Τρίτη (31/8) και πήρε αναβολή 48ωρων προκειμένου να απολογηθεί.
«Είμαι αθώος! Αν δεν ήμουν ποδοσφαιριστής, δεν θα γινόταν τίποτα από όλα αυτά. Όλα για τα λεφτά γίνονται. Θέλω να είστε πάλι εδώ όταν θα βγω αθώος», φώναξε ο 27χρονος στόπερ προς τα ΜΜΕ που τον ανέμεναν στα δικαστήρια της Ευελπίδων.
Η απολογία του Σεμέδο είναι πλέον προγραμματισμένη για τις 11 το πρωί της Πέμπτης (2/9), ενώ ο 40χρονος Νιγηριανός συγκατηγορούμενος του ζήτησε και πήρε επίσης προθεσμία για να απολογηθεί την Παρασκευή (3/9).
Με τον Σταμάτη Μαματζάκη, να συνεχίζει στην τεχνική ηγεσία, τα κορίτσια της ομάδας ποδοσφαίρου του ΟΦΗ, ξεκινολύν την προετοιμασία τους, ενόψει της συμμετοχής τους, στο πρωτάθλημα της Α' Εθνικής γυναικών.
Το τεχνικό επιτελείο της ομάδας θα πλαισιώσει ο γυμναστής Δαυίδ Φραγκιαδάκης.
Η πρώτη συγκέντρωση της ομάδας, θα γίνει την Τρίτη (31/8, 6.30μμ), στις εγκαταστάσεις του Λίντο Σόκερ.
Τα στελέχη της ομάδας και το τεχνικό επιτελείο κινούνται ήδη στο θέμα της μεταγραφικής ενίσχυσης με κάποιες αθλήτριες που θα ανεβάσουν την ποιότητα του ρόστερ.
Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Ατσαλάκωτος και απο αυτόν τον ανασχηματισμό, ο Υφυπουργός Αθλητισμού Λευτέρης Αυγενάκης, συνεχίζει το έργο του.
Οι ανακοινώσεις για τις αλλαγές στο κυβερνητικό σχήμα, δεν επηρεάζουν τον Ηρακλειώτη, Υπουργό Αθλητισμού, ο οποίος παραμένει στην θέση του, καθώς όπως επιβεβαιώθηκε για μια ακόμη φορά, υπάρχει εκτίμηση στο έργο του, απο τον πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη.
Ο Λευτέρης Αυγενάκης, ξεπέρασε και αυτόν τον...σκόπελο και παραμένει στο πόστο του, καθώς όπως φαίνεται δεν είναι τόσο ευάλωτος, όσο κάποιοι θα ήθελαν, καθώς μετράει ήδη 26 μήνες στο κυβερνητικό σχήμα!
Η έντονη δράση του, σε όλο το φάσμα του αθλητισμού, η προσπάθεια του να νοικοκυρέψει την κατάσταση με το Μητρώο, το γεγονός ότι είναι κοντά σε αθλήματα, που ήταν "ξεχασμένα" απο προκατόχους του, είναι πολύ πιο σημαντικά, απο τα όποια λάθη μπορεί να έχουν γίνει και είναι φυσιολογικό να γίνουν.
Ο Αυγενάκης είναι ένας Υπουργός όλων των σπορ και όχι μόνο του ποδοσφαίρου και αυτή είναι μια σημαντική κατάκτηση, για τον ίδιο, το οποίο αναγνωρίζεται απο ομοσπονδίες και αθλητές, που όπως προανέφερα, ήταν ξεχασμένες στο παρελθόν απο τους εκάστοτε Υφυπουργούς αθλητισμού.
Ολοι αυτοί είναι σήμερα, οι μεγάλοι σύμμαχοι στην προσπάθεια του Αυγενάκη και απο ότι φαίνεται εκείνοι που λαμβάνουν τις αποφάσεις, έχουν ένα καλό λόγο να τον κρατούν στην θέση τους.
Βέβαια, κάποιοι στεναχωριούνται, γιατί ίσως να ήθελαν την αλλαγή, για δικό τους όφελος.
Απο ότι φαίνεται, θα χρειαστεί να περιμένουν και άλλο όμως...