Στον Εργοτέλη, η εικόνα της ομάδας στο φιλικό με τον ΟΦΗ, σκόρπισε χαμόγελα παρά την ήττα με 1-0 στο Γεντί Κουλέ.
Αυτό ήταν το πιο αξιόπιστο τεστ του Εργοτέλη και όπως ανέφερε ο προπονητής της ομάδας Νίκος Μπαδήμας «ήταν ένα πάρα πολύ δυνατό τεστ, με μία ομάδα πιο έτοιμη από εμάς. Είδαμε πολλά θετικά στοιχεία και θα δουλέψουμε στις αδυναμίες μας. Περιμένουμε τους 4 Αιγύπτιους και τους τραυματίες για να δουλέψουμε όλοι μαζί».
Ο Εργοτέλης αγωνίστηκε χωρίς τους Κόνραντ, Απι, Νεράλ, αλλά και χωρίς τα 4 νέα μεταγραφικά του αποκτήματα απο την Αίγυπτο.
Η ικανοποίηση του Εργοτέλη στο φιλικό με τον ΟΦΗ, αποτυπώνεται και στην επίσημη σελίδα της ομάδας, στην οποία αναφέρεται ότι οι παίκτες του Εργοτέλη "έδειξαν ένα αρκετά καλό πρόσωπο δημιουργώντας ευκαιρίες οδηγώντας το τεχνικό επιτελείο σε πολλά χρήσιμα συμπεράσματα για ακόμη ένα φιλικό ματς".
Γ.Κορτς
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Θέλει δουλειά ακόμη ο ΟΦΗ-Ζορίστηκε να κερδίσει τα πιτσιρίκια του Εργοτέλη
Με δικό του γκολ στο 75' ο ΟΦΗ πήρε τη φιλική νίκη επί του Εργοτέλη (1-0) και πέρα απο τον αντίπαλο του, κέρδισε και την επιθετική του αφλογιστία.
Ο Νίκος Μαρινάκης, είχε κάθε λόγο να είναι χαρούμενος, καθώς σκόραρε στο Γεντί Κουλέ, στην επιστροφή της ομάδας στην έδρα της, παρουσία φιλάθλων μετά απο 1.5 χρόνο.
Οπως είπε στην τηλεόραση της cosmote ο αμυντικός του ΟΦΗ «καιρός ήταν να αρχίσει το πρωτάθλημα. Θα είμαστε έτοιμοι με τον Άρη να δώσουμε τον καλύτερό μας εαυτό. Με τον Εργοτέλη δείξαμε καλό πρόσωπο. Να μεγαλώσουμε αυτά τα καλά διαστήματα για να είμαστε ανταγωνιστικοί. Είμαι χαρούμενος για το γκολ, το θέμα είναι να βοηθάω την ομάδα και στα επίσημα παιχνίδια».
Γ.Κορτς
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Θέλει δουλειά ακόμη ο ΟΦΗ-Ζορίστηκε να κερδίσει τα πιτσιρίκια του Εργοτέλη
Ο πρώτος αντίπαλος του ΟΦΗ στο πρωτάθλημα, ο Αρης, τον οποίο αντιμετωπίζει τη Δευτέρα 13/9 στο Κλεάνθης Βικελίδης, κοίταξε στα ματια τον Ολυμπιακό, στο τελευταίο του φιλικό, πριν την έναρξη του πρωταθλήματος.
Ο Αρης έχασε σωρεία ευκαιριών, ήταν πολύ επιθετικός στο Κλεάνθης Βικελίδης και το 1-1 τον αδικεί.
Η ομάδα του Ακη Μάντζιου, έδειξε να είναι σε καλή αγωνιστική ετοιμότητα και σίγουρα το παιχνίδι, θα είναι πολύ δύσκολο για τον ΟΦΗ.
Ο Ματέο Γκαρσία (37’) σημείωσε το γκολ των «κίτρινων» που είχαν πολλές αναξιοποίητες ευκαιρίες.
Ο Ολυμπιακός που είχε απουσίες ισοφάρισε με τον Αβραάμ Παπαδόπουλο (80’).
Κίτρινες: Εντιαγέ – Παπασταθόπουλος, Λαλά
Άρης (Άκης Μάντζιος): Ντένις, Σάκιτς, Μπεναλουάν, Φαμπιάνο, Λούμορ, Σάσα, Εντιαγέ (90’ Μαρμαρίδης), Μαντσίνι (82’ Ματίγια), Μπερτόγλιο (82’ Χαϊροβιτς), Γκαρσία (62’ Ιτούρμπε), Μάνος (90’ Γκάνεα).
Ολυμπιακός (Πέδρο Μαρτίνς): Κρίστινσον, Λαλά (81’ Αποστολόπουλος), Παπασταθόπουλος (70’ Παπαδόπουλος), Ο. Μπα (89’ Κινκουέ), Καρμπόβνικ, Εμβιλά, Ξενιτίδης (59’ Μαυρουδής), Βαλμπουενά, Λόπες (70’ Α. Μπα), Τικίνιο, Ελ Αραμπί.
Δείτε στο παρακάτω VIDEO τα καλύτερα στιγμιότυπα της αναμέτρησης.