karatzis ofi 500x167

lokal-500-176-2019

kortsidakis 500x176 arxontiko

metropole500x167

KABAKAS-mvpnnnn

assariotakis500x176

benneto ofi 414x140

georgia500X176

skai-korts500x176

dandaliskentriko-banner-500x167

ALMYRA2018

stella

500x167 garden

ASFALEISKRITI500X176

manolios4800x167

sevensc500x167

terranet500x176

dandaliskentriko-banner-500x176

vavoulas black-clean 500x167

pastarela-500-176-2019

watercity500x176

proactive-414-140

autotrack 500X176 2

koumantakis500x176

fimi500x167

fastfitness 500X176 01

winnerkorts

george

george

Του Γιώργου Κορτσιδάκη

Την άφιξη των 4 νεαρών Αιγύπτιων ποδοσφαιριστών που απέκτησε στην εκπνοή της μεταγραφικής περιόδου, περιμένουν στον Εργοτέλη, ώστε ο προπονητής Νίκος Μπαδημας, να μπορέσει να δουλέψει με ολο το έμψυχο δυναμικό στην διάθεση του.

Στην κρητική ομάδα, προσπαθούν να τακτοποιήσουν ζητήματα με τις βίζες των αθλητών, ώστε να μπορέσουν να ταξιδέψουν στην Κρήτη και να ενταχθούν στην προετοιμασία του Εργοτέλη.

Την ίδια ώρα, μετά την καλή εικόνα που είχε ο Εργοτέλης, στο φιλικό με τον ΟΦΗ στο Γεντί Κουλέ (1-0), θα προσπαθήσει να δείξει το καλό του πρόσωπο και στο φιλικό με τα Χανιά που θα γίνει το Σάββατο (11/9, 6μμ) στο Παγκρήτιο στάδιο.

Απέναντι σε ένα αντίπαλο της Σούπερ Λιγκ 2, ο Εργοτέλης, θα τεστάρει για μια ακόμη φορά, τις δυνάμεις του.

Η αναμέτρηση θα γίνει κεκλεισμένων των θυρών, λόγω covid-19 αλλά και εργασιών στο στέγαστο του Παγκρητίου σταδίου.

Στον Εργοτέλη, εκτιμούν ότι, με την επιστροφή, καθοριστικών παικτών της ομάδας, που δεν έχουν βρεί ακόμη ρυθμό λόγω τραυματισμών και απώλειας προπονήσεων, όπως είναι οι Κονραντ, Απι, Νεράλ, η ομάδα, θα βελτιωθεί ακόμη περισσότερο, γιατί έχει καλό υλικό.

Ο έμπειρος αμυντικός του Εργοτέλη, Στέλιος Ποζατζίδης, αναφερόμενος στην καλή εικόνα απέναντι στον ΟΦΗ, αλλά και στη δουλειά που έχει γίνει μέχρι σήμερα, ανέφερε ότι ''ήταν ένα δυνατό φιλικό απέναντι σε μια ομάδα που αγωνίζεται σε μεγαλύτερη κατηγορία. Δείξαμε καλά στοιχεία στον αγωνιστικό χώρο και βγάλαμε πράγματα που δουλεύουμε στην προπόνηση. Δυστυχώς λόγω της δύσκολης προετοιμασίας και των απαιτητικών προπονήσεων που κάνουμε έχουμε κάποιους τραυματισμούς, συγκεκριμένα έξι παίκτες είναι εκτός. Ελπίζουμε με την επιστροφή τους και μαζί με τους παίκτες που αποκτήθηκαν και περιμένουμε να ενσωματωθούν με την ομάδα θα δείξουμε και την εφετινή αγωνιστική σεζόν στην Super League2 ένα εξίσου καλό πρόσωπο όπως το περυσινό".

Mε δήλωσή του ο Θοδωρής Ζαγοράκης αναφέρθηκε στην απόφασή του να παραιτηθεί από τη θέση του προέδρου της ΕΠΟ, κάνοντας σε αυτήν μεταξύ άλλων λόγο για συλλογική αποτυχία ν’ αλλάξουν τα κακώς κείμενα του ελληνικού ποδοσφαίρου.

Αναλυτικά η δήλωσή του:

«Στις εκλογές της 27ης Μαρτίου οι εκπρόσωποι των Ενώσεων και των ΠΑΕ μου έκαναν την τιμή, εκλέγοντάς με στην κορυφαία θέση του Ελληνικού Ποδοσφαίρου.

Η προεδρία, όμως, της Ελληνικής Ποδοσφαιρικής Ομοσπονδίας δεν υπήρξε ποτέ για μένα προσωπικά ούτε εργαλείο επίτευξης άλλων στόχων, ούτε αυτοσκοπός.

Η απόφαση μου να ηγηθώ της προσπάθειας αυτής ενείχε από την αρχή πολλούς κινδύνους και μεγάλο προσωπικό κόστος.

Η κρισιμότητα, όμως, των στιγμών, αλλά και οι κίνδυνοι που ελλόχευαν για το ελληνικό ποδόσφαιρο δεν μου επέτρεπαν να μείνω αμέτοχος. Το διακύβευμα για το μέλλον του αθλήματος στην χώρα ήταν τεράστιο.

Για αυτό το λόγο, από την πρώτη στιγμή της ανακοίνωσης της υποψηφιότητας μου απηύθυνα προσκλητήριο συσπείρωσης και συνεννόησης προς κάθε κατεύθυνση. Μίλησα για μια μοναδική ευκαιρία για να αλλάξουμε, αφήνοντας στην άκρη όλα όσα δημιουργούν συνθήκες διχασμού.

Δυστυχώς, όπως αποδεικνύεται, η ώρα αυτή δεν έχει έρθει ακόμη.

Δεν είναι σκοπός μου να κατηγορήσω κανέναν ή να επιρρίψω τις ευθύνες στην μία ή στην άλλη πλευρά. Προφανώς, υπάρχει μια διαφορά αντίληψης για το ποδόσφαιρο και για το πως πρέπει να προχωρήσουμε μπροστά.

Όποιος, όμως, προσπαθήσει να βρει τους κακούς και τους καλούς σε αυτή την ιστορία θα κάνει λάθος. Δεν υπάρχουν καλοί και κακοί. Υπάρχουν μόνο ένοχοι. Όλοι μας φταίμε για την κατάντια του ελληνικού ποδοσφαίρου και όλοι μας φέρουμε μερίδιο ευθύνης.

Το να αναλωνόμαστε συνεχώς στο πόσο μεγάλο ή μικρό είναι αυτό, είναι μια συζήτηση που δεν με αφορά και σίγουρα δεν έχει να προσθέσει το παραμικρό στην όποια προσπάθεια βελτίωσης του ελληνικού ποδοσφαίρου.

Όσο κάποιοι συνειδητά συνεχίζουν να απαξιώνουν το ελληνικό ποδόσφαιρο, συμβάλλοντας με την στάση τους στη διατήρηση ενός τοξικού κλίματος, άνευ λόγου και αιτίας, όπου ο καθένας διεκδικεί μονίμως το ρόλο του θύματος, τόσο θα μικραίνει το άθλημα στα μάτια των Ελλήνων φιλάθλων. Το μόνο θύμα σε αυτή την υπόθεση είναι το ίδιο το ποδόσφαιρο. Κανένας άλλος.

Για αυτούς τους λόγους, δηλώνω και επίσημα την παραίτηση μου από την Προεδρία της Ελληνικής Ποδοσφαιρικής Ομοσπονδίας.

Θέλω να ευχαριστήσω ειλικρινά τους ανθρώπους που συνεργάστηκα στενά αυτό το διάστημα στην Ομοσπονδία και ιδιαίτερα τους υπαλλήλους και το στελεχιακό δυναμικό της ΕΠΟ.

Αυτούς τους έξι μήνες, παρά τα προβλήματα και τις καθυστερήσεις, κάναμε κάποια σημαντικά βήματα μαζί για την ίδια την Ομοσπονδία. Η υιοθέτηση, μετά από μήνες σκληρών διαπραγματεύσεων, της Ολιστικής Μελέτης των FIFA-UEFA από την Γενική Συνέλευση της ΕΠΟ αφήνει μια σημαντική παρακαταθήκη για το μέλλον.

Ελπίζω η νέα ηγεσία της ΕΠΟ να έχει και την συμπαράσταση και την ελευθερία κινήσεων για να εφαρμόσει τις απαραίτητες μεταρρυθμίσεις και να κάνει τις τομές που απαιτούνται για το καλό του ελληνικού ποδοσφαίρου.

Εγώ θα είμαι πάντα πρόθυμος να βοηθήσω σε οτιδήποτε χρειαστεί.

Θόδωρος Ζαγοράκης».

Στην Ελλάδα και τους Ελληνες αφιέρωσε την μεγάλη της πρόκριση στους 4 του US OPEN η Μαρία Σάκκαρη.

"Είναι μεγάλη στιγμή για την Ελλάδα και δεν είχα την ευκαιρία να το πως αυτό στο court, αλλά αφιερώνω αυτή τη νίκη στην Ελλάδα, επειδή υποφέραμε πολύ τον προηγούμενο μήνα με τις πυρκαγιές. Το να κερδίζω για την Ελλάδα, να κάνω τους Έλληνες υπερήφανους και χαρούμενους, ειδικά σ' αυτές τις δύσκολες στιγμές, με κάνει ακόμα πιο χαρούμενη, γιατί ξέρετε πόσο αγαπώ τη χώρα μου. Δεν ξέρω πόσο ασχολείται ο κόσμος στην Ελλάδα, φαντάζομαι το ίδιο και περισσότερο με το Roland Garros. Τότε είδα μόνο ευχάριστα πράγματα, δεν άκουσα ούτε ένα άσχημο σχόλιο. Όλοι με πλησίαζαν με ένα όμορφο χαμόγελο και μου έλεγαν πολύ όμορφα λόγια. Το μόνο που μπορώ να κάνω είναι να έχω όμορφες αναμνήσεις από αυτό, γιατί δε θα κρατήσει όλη μου τη ζωή. Σίγουρα θα με θυμούνται, αλλά δεν θα είμαι ενεργή παίκτρια σε 10 ή σε 15 χρόνια", είπε η Σάκκαρη στη συνέντευξη Τύπου, μετά τη νίκη της επί της Karolina Pliskova με 2-0 σετ.

Η Σάκκαρη είπε ακόμα για τον αγώνα, με την Karolina Pliskova: "Σέρβιρα πολύ καλά , δεν είχα συνειδητοποιήσει ότι κέρδισα 22 πόντους στη σειρά. Εντυπωσιάστηκα όπως είπα και στο court. Διαχειρίστηκα καλά την πίεση και τις προσδοκίες, ειδικά στο τέλος του αγώνα. Ήταν δύσκολο να το κλείσω, αλλά νομίζω τα πήγα αρκετά καλά."

Για την επόμενη παίκτρια που θα αντιμετωπίσει, τη 18χρονη Emma Raducanu: "Είναι νέα παίκτρια στο tour οπότε δε γνωρίζω πολλά για εκείνη. Προφανώς κάνει το τουρνουά της ζωής της, της αξίζει να βρίσκεται εδώ, κέρδισε όλους αυτούς τους αγώνες. Δεν θα έλεγα ότι είμαι το φαβορί, θεωρώ πως όλες από δω και πέρα έχουμε 25% πιθανότητες για να φτάσουμε στον τίτλο. Όλες είμαστε για κάποιο λόγο εδώ, παίζουμε καλά, δεν πήραμε 5 walkovers. Είμαι ενθουσιασμένη που θα παίξω σε δεύτερο major ημιτελικό αυτή τη χρονιά."

Η Σάκκαρη ανέφερε ακόμη ότι "είμαι στην καλύτερη ηλικία της καριέρας μου. Νιώθω πιο ώριμη από ποτέ. Ο κάθε παίκτης κάνει breakthrough σε διαφορετική ηλικία. Τώρα είναι πιθανότατα η ώρα μου, στα 26 μου. Δεν ήμουν τόσο καλή junior, δεν ήμουν αστέρι όταν ήμουν 18-19, χρειάστηκε να δουλέψω πολύ και να θυσιάσω πολλά από τη ζωή μου, αλλά τώρα με αποζημιώνει αυτό και στην ηλικία των 26 μπορώ να πετυχαίνω αυτά τα αποτελέσματα."

Για τον ημιτελικό, είπε ότι: "Θα προσπαθήσω να τα πάω καλύτερα αυτή τη φορά, αν είμαι σε καλή θέση, γιατί θυμάμαι ότι είχα ευκαιρίες να περάσω με δύο break μπροστά στο 1o σετ. Αυτό θα άλλαζε πολλά στο 1ο σετ που τελικά έχασα. Θα μπορούσα να κλείσω και το ματς στο 3ο. Νομίζω ότι θα χειριστώ διαφορετικά τα πράγματα αυτή τη φορά. Νομίζω ότι το παιχνίδι μου είναι σε καλύτερο σημείο από ότι στο Παρίσι. Είμαι πιο προετοιμασμένη. Είμαι έτοιμη. Δεν έχει σημασία που είναι πιο χαμηλά στο ranking, είναι εξαιρετική παίκτρια, όπως είπα πριν όλες έχουμε ίσες πιθανότητες."

Δείτε στα παρακάτω VIDEOS τις αναφορές της Μαρίας Σάκκαρη στην συνέντευξη τύπου και τα καλυτερα στιγμιότυπα, απο τη νίκη της επί της arolina Pliskova με 2-0 σετ.

Νεότερα Άρθρα

Terranet Services

stoixim2019

logo rossetti 300dpi