Oι ενοχλήσεις του Νέιρα, απο ένα χτύπημα που δέχθηκε στο φιλικό με τον Εργοτέλη και η απουσία του, απο τις προπονήσεις των τελευταίων ημερών, σκορπούν πονοκέφαλο στο Νίκο Νιόπλια, ενόψει του αγώνα της Δευτέρας (13/9, 7.30μμ) με τον Αρη.
Οι επόμενες μέρες θα δείξουν αν ο Αργεντίνος μέσος είναι στην διάθεση της τεχνικής ηγεσίας, η οποία δεν μπορεί να υπολογίζει στους τραυματίες Μεγιάδο, Τοράλ, Ναμπί, Τσιλιανίδης και Στάικο.
Μια ίωση, ταλαιπωρεί και τον Κώστα Γιαννούλη, ο οποίος ακολουθεί ατομικό πρόγραμμα.
Η επίσημη ενημέρωση της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 αναφέρει:
Με ασκήσεις ταχύτητας, κατοχής μπάλας, τελειώματα φάσεων και παιχνίδι μικρών σχέσεων συνεχίστηκε το πρωί της Τετάρτης (8/9) στο Βαρδινογιάννειο αθλητικό κέντρο η προετοιμασία της ομάδας μας ενόψει του αγώνα με τον Άρη (13/9).
Στο μεγαλύτερο μέρος του κανονικού προγράμματος συμμετείχαν οι Vahid Selimovic και Adil Nabi, με τον Juan Neira να ακολουθεί και σήμερα πρόγραμμα αποφόρτισης, λόγω ενός χτυπήματος που δέχθηκε κατά τη διάρκεια του φιλικού αγώνα με τον Εργοτέλη. Αποφόρτιση έκανε και ο Λάζαρος Λάμπρου.
Ο Miguel Mellado συνέχισε το πρόγραμμα αποκατάστασής του, όπως και οι Jon Toral, Πασχάλης Στάικος και Κοσμάς Τσιλιανίδης.
Ατομικό πρόγραμμα έκανε ο Kώστας Γιαννούλης, ο οποίος τις προηγούμενες ημέρες ταλαιπωρήθηκε από ίωση.
Απόντες ήταν οι διεθνείς, Devis Epassy, Abdul Weiss, Απόστολος Διαμαντής και Φροίξος Γρίβας.
Επόμενη προπόνηση έχει προγραμματιστεί για αύριο, Πέμπτη (9/9), στις 17:00 το απόγευμα.
Το παιχνίδι με τον Αρη, θα είναι διαφορετικό, ανέφερε ο Νίκος Νιόπλιας μετά τη φιλική νίκη με 1-0, επί του Εργοτέλη, στο Γεντί Κουλέ.
Οπως είπε ο τεχνικός του ΟΦΗ «ήταν μία πάρα πολύ δυνατή προπόνηση. Είχαμε λίγα άτομα, έπαιξαν πολύ ώρα. Πρέπει να είμαστε έτοιμοι την άλλη εβδομάδα, περιμένουμε καλές επιστροφές. Είμαι ευχαριστημένος. Σίγουρα είχαμε θετικά είχαμε και αρνητικά. Με τον Άρη θα είναι ένα τελείως διαφορετικό παιχνίδι. Το Γεντί Κουλέ είναι η δύναμή μας. Ο κόσμος μας δίνει μεγάλη βοήθεια, μπορούμε να παίξουμε με περισσότερη ένταση. Τον χρειαζόμαστε τον κόσμο».
Γ.Κορτς
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Θέλει δουλειά ακόμη ο ΟΦΗ-Ζορίστηκε να κερδίσει τα πιτσιρίκια του Εργοτέλη
Παρελθόν από τον προεδρικό θώκο της ΕΠΟ, ο Θοδωρής Ζαγοράκης, πέντε μήνες μετά την εκλογή του!
Ο Θοδωρής Ζαγοράκης υπέβαλε την παραίτηση του από πρόεδρος της Ελληνικής Ποδοσφαιρικής Ομοσπονδίας!
Σχεδόν παμψηφεί είχε εκλεγεί πρόεδρος της ΕΠΟ ο Θοδωρής Ζαγοράκης στις 27 Μαρτίου, λαμβάνοντας 66 από τις 68 ψήφους, ωστόσο η θητεία δεν διήρκησε ούτε έξι μήνες!
Ο πρωταθλήτης Ευρώπης το 2004 με την Εθνική Ελλάδας, γνωστοποίησε την Τετάρτη το μεσημέρι την πρόθεση του στους συμβούλους της ΕΠΟ, να παραιτηθεί του αξιώματος του, χωρίς ακόμα να έχουν διευκρινιστεί οι λόγοι που τον οδήγησαν σε αυτή την απόφαση!
Μάλιστα αυτή την ώρα είναι σε εξέλιξη η συνάντηση του Ζαγοράκη με τον Υπουργό Επικρατείας Γιώργο Γεραπετρίτη στο Μαξίμου! Αμέσως μετά αναμένονται και οι επίσημες ανακοινώσεις.