Πως είδατε την πρόταση του ΟΦΗ, για το 20% των φιλάθλων στις εξέδρες στα παιχνίδια των πλέι-οφ και της επόμενης αγωνιστικής περιόδου, ρωτήθηκε ο πρόεδρος του Αστέρας Τρίπολης Γιώργος Μποροβήλος. Για να δώσει την εξής απάντηση σε συνέντευξη που έδωσε στο ραδιοφωνικό σταθμό Metropolis της Θεσσαλονίκης «αν ήταν καλή η πρόταση θα την είχαν ανακαλύψει οι Γερμανοί ή κάποιοι άλλοι. Είναι δύσκολο να υπάρχει πειθαρχία μεταξύ του κόσμου, γιατί αρκεί ένας για να μεταδώσει σε πολλούς», ανέφερε, δείχνοντας ότι δεν τον ενθουσιάζει η ιδέα. Βέβαια ότι δεν ...ενθουσιάστηκε με την πρόταση του ΟΦΗ, ο Μποροβήλος, δεν σημαίνει και κάτι. Απομένει να δούμε, αν την καχυποψία του Μποροβήλου, σε ότι αφορά στην πρόταση του ΟΦΗ, την συμμερίζονται και άλλοι πρόεδροι της Σούπερ Λίγκ, και αν η κρητική ομάδα, επανέλθει στην τηλεδιάσκεψη που θα γίνει 18 του μήνα. Αυτό θα έχει ενδιαφέρον και μάλλον θα κρίνει αν αυτή η πρόταση μπορεί να…