Του Γιώργου Κορτσιδάκη Φαίνεται να επιβεβαιώνεται απο τους ρεπόρτερ που καλύπτουν το ρεπορτάζ της Εθνικής ομάδας, ότι ένας παίκτης του ΟΦΗ, είναι στο μυαλό του Ολλανδού Ομοσπονδιακού τεχνικού Τζον Φαν’τ Σιπ. Η εξαιρετική του πορεία στο φετινό πρωτάθλημα, όπως και της ομάδας συνολικά, καθώς μην ξεχνάμε ότι οι παίκτες διακρίνονται ατομικά μόνο μέσα απο το σύνολο, φαίνεται να είχε κάνει τον εκλέτορα της Εθνικής, να δεί απο κοντά τον Κοσμά Τσιλιανίδη, ο οποίος «έγραψε» φέτος 26 συμμετοχές και 7 γκολ με τη φανέλα του ΟΦΗ και για ένα σημαντικό κομμάτι του πρωταθλήματος, ήταν απο τους καλύτερους παίκτες της Σούπερ Λίγκ. Μάλιστα, τον Ιανουάριο, υπήρχαν και μεταγραφικά σενάρια για τον εξτρέμ του ΟΦΗ, απο χώρες των Βαλκανίων. Σύμφωνα με τους ρεπορτερ της Εθνικής ο Τζον Φαν’τ Σιπ, θα καλούσε πιθανότατα τον Τσιλιανίδη, μεταξύ άλλων παικτών στο προγραμματισμένο ταξίδι της Εθνικής ομάδας στις ΗΠΑ τον Μάρτιο για τα δύο φιλικά με Κόστα…