Ο Λευτέρης Πουπάκης θα είναι όπως ανακοινώθηκε Γενικός Αρχηγός της Κ-19 του ΟΦΗ, αλλά και σύμβουλος της διοίκησης της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925, για θέματα που αφορούν και την πρώτη ομάδα.
Μάλιστα ο Λευτέρης Πουπάκης εκπροσώπησε την διοίκηση στην «πρώτη» συγκέντρωση της Κ-19 που έγινε την Δευτέρα (25/7) στο Βαρδινογιάννειο αθλητικό κέντρο και θα έχει άμεση συνεργασία με τον προπονητή Βασίλη Πλεσίτη και τον τεχνικό διευθυντή Μηνά Πίτσο.
Ο Λευτέρης Πουπάκης με δήλωση του στην επίσημη σελίδα του ΟΦΗ ofi1925.gr ανέφερε για τον ρόλο του στην Κ-19 του ΟΦΗ ότι «είμαστε πάντα παρόντες σε αυτήν την ομάδα και θέλουμε να κάνουμε περήφανο τον κόσμο της.
Ο στόχος μας είναι μέσα απο την Κ-19 να μπορέσει ο ΟΦΗ να δεί καλύτερες μέρες στο μέλλον, σε θέματα που αφορούν την υποδομή του. Θα είμαι εδώ σε ότι μου ζητηθεί, ώστε να προσφέρω την εμπειρία 50 χρόνων που έχω στο ποδόσφαιρο».
Στην φωτογραφία που δημοσιεύει η επίσημη σελίδα του ΟΦΗ ofi1925.gr το τιμ της Κ-19 του ΟΦΗ. Με τους Λευτέρη Πουπάκη (Γενικός Αρχηγός), Μηνά Πίτσο (Τεχνικός Διευθυντής), Βασίλης Πλεσίτης (προπονητής) Γιώργος Γαυγιωτάκης (προπονητής τερματοφυλάκων), Μιχάλης Μιχελογιαννάκης (φροντιστής).
Στην δεύτερη εβδομάδα της προετοιμασίας του μπήκε την Δευτέρα (25/7) o ΟΦΗ. Μετά το ρεπό που είχαν την Κυριακή, οι ποδοσφαιριστές της κρητικής ομάδας, επέστρεψαν στο γήπεδο, με διπλή προπόνηση (πρωί και απόγευμα) στο Βαρδινογιάννειο αθλητικό κέντρο. Το προπονητικό πρόγραμμα της εβδομάδας θα συνεχιστεί με διπλές προπονήσεις όλη την εβδομάδα, στο αθλητικό κέντρο. Μιλοσάβλιεφ και Μάνος ακολούθησαν την Δευτέρα (25/7) ατομικό πρόγραμμα.
Πέρα απο την βασική μεταγραφική αναζήτηση του ΟΦΗ, η οποία έχει εστιαστεί σε τρείς ακόμη παίκτες που θα κάνουν την διαφορά, όπως τόνισε και ο Νίκος Νιόπλιας στη πρώτη συγκέντρωση του ΟΦΗ, ο τεχνικός της κρητικής ομάδας, δεν λέει όχι σε δοκιμές παικτών, που του προτείνονται.
Ετσι, όπως συνέβη στην πρώτη εβδομάδα προετοιμασίας, στην οποία ο Νίκος Νιόπλιας, είδε αρκετους νέους ποδοσφαιριστές, έτσι και στην δεύτερη που ξεκίνησε την Δευτέρα (25/7), ο τεχνικός του ΟΦΗ «τσεκάρει» παίκτες που έχουν προταθεί στο σύλλογο.
Αυτή τη φορά απο το μικροσκόπιο του προπονητή του ΟΦΗ περνούν οι Γιώργος Θέος ( μέσος), ένας ομογενής απο την Γερμανία αμυντικός μέσος (γεννημένος το 1998) και ένας Αυστριακός επιθετικός (γεννημένος το 1997).
Απο τα πρόσωπα που συμμετείχαν στα δοκιμαστικά τεστ την προηγούμενη εβδομάδα, συνεχίζει ο Ανδρέας Ξηρός (γεννημένος το 1997).
Οπως αναφέρει η διευκρινιστική ανακοίνωση του ΟΦΗ, για τους παίκτες που τσεκάρει αυτήν την εποχή ο Νίκος Νιόπλιας «για αποφυγη οποιασδήποτε παρανόησης, οι παίκτες αυτοί δεν αφορούν τον βασικό μεταγραφικό σχεδιασμό του ΟΦΗ, όπου η απόφαση είναι να αποκτηθούν τρείς παίκτες πρώτης γραμμής. Ωστόσο σε κάθε περίπτωση, ο ΟΦΗ θα εξακολουθεί να αναζητά πάντα κάτι ενδιαφέρον, μέσα απο πληροφορίες που συλλέγει, ή παίκτες που προτείνονται, ειδικά όταν πρόκειται για ποδοσφαιριστές που είναι σε καλή ηλικία και έχουν την ποιότητα που απαιτεί ο ΟΦΗ».