karatzis ofi 500x167

lokal-500-176-2019

kortsidakis 500x176 arxontiko

metropole500x167

KABAKAS-mvpnnnn

assariotakis500x176

benneto ofi 414x140

georgia500X176

skai-korts500x176

dandaliskentriko-banner-500x167

ALMYRA2018

stella

500x167 garden

ASFALEISKRITI500X176

manolios4800x167

sevensc500x167

terranet500x176

dandaliskentriko-banner-500x176

vavoulas black-clean 500x167

pastarela-500-176-2019

watercity500x176

proactive-414-140

autotrack 500X176 2

koumantakis500x176

fimi500x167

fastfitness 500X176 01

winnerkorts

george

george

Ο ΟΦΗ θα κινηθεί ακόμη για 3-4 μεταγραφές ενδεκαδάτων παικτών, ανέφερε ο Νίκος Νιόπλιας στην πρώτη συγκέντρωση του ΟΦΗ, ενόψει της συμμετοχής του στην Football league.

Στόχος του ΟΦΗ θα είναι να πρωταγωνιστήσει στο νέο πρωτάθλημα και όπως ανέφερε ο τεχνικός του ΟΦΗ «αναζητούμε ένα σέντερ-φορ για τον οποίο δεν θα βιαστούμε, γιατί θέλουμε να κάνουμε καλή επιλογή, αλλά και δυο χάφ, ο ένας να μπορεί να παίξει και σε άλλη θέση» τόνισε ο προπονητής του ΟΦΗ, ο οποίος για τα μεταγραφικά θέματα του ΟΦΗ, υποστήριξε ακόμη πώς «οι στόχοι μας είναι βασικοί παίκτες. Κυνηγάμε παίκτες επιπέδου Σούπερ Λίγκ, γιατί θα δώσουν ποιότητα και χαρακτηρα στην ομάδα μας. Δεν είναι εύκολο, γιατί ακόμη και αν λέγεσαι ΟΦΗ κάποιοι απο αυτούς τους παίκτες είναι διαστακτικοί να παίξουν στην Football league. Δεν αφήνουν εύκολα την Σουπερ Λίγκ, γιατί οι συνθήκες που αγωνιζόμαστε εμείς, είναι τέτοιες. Απο την πλευρά μας, κάνουμε ότι μπορούμε με συγκεκριμένες προτάσεις στο οικονομικό, καθώς θέλουμε να διατηρήσουμε το καλό πρόσωπο που είχε πέρσι η ομάδα, πληρώνοντας τους παίκτες».

Για την φετινή χρονιά και το περιμένει τον ΟΦΗ στην Football league ο Νίκος Νιόπλιας, ανέφερε ότι «μας περιμένει μια δύσκολη και επίπονη χρονιά. Εύχομαι να μπορέσουμε να τα καταφέρουμε και φέτος. Θα χρειαστούμε την βοήθεια του κόσμου και τον παλμό που έχει για να πετύχουμε. Η κατηγορία δεν είναι εύκολη. Εχει δυνατές ομάδες και πρέπει να παίζουμε για να κερδίσουμε. Εχουμε ιστορικές ομάδες στην κατηγορία, αλλά το καλό είναι ότι τουλάχιστον θα έχουμε γήπεδα με χόρτο».

Τέλος, ο Νίκος Νιόπλιας, ευχαρίστησε τον Γιώργο Βλαστό και τον Λευτέρη Πουπάκη, οι οποίοι ήταν στο τεχνικό τιμ της ομάδας πέρσι και δεν θα είναι φέτος. «Εύχομαι να νέα παιδιά που ήρθαν φέτος, να μας βοηθήσουν» κατέληξε ο Νίκος Νιόπλιας.

Συνεργάτες του στον ΟΦΗ θα είναι ο Θανάσης Κολιτσιδάκης (βοηθός), Νίκος Κουνδουράκης (γυμναστής), Κώστας Παγανιάς (προπονητής τερματοφυλάκων). Ενώ τη θέση του τιμ μάνατζερ θα έχει ο Σταύρος Λαμπράκης.

 

Σκληρή δουλειά, πειθαρχία, σωστή συμπεριφορά και νοοτροπία, ήταν τα στοιχεία που ζήτησε το τιμ της Κ-19 του ΟΦΗ απο τους νεαρούς επιλεγμένους παίκτες, στην πρώτη συγκέντρωση της δεύτερης ομάδας του ΟΦΗ, που έγινε την Δευτέρα (25/7) στο Βαρδινογιάννειο αθλητικό κέντρο.

Η επίσημη σελίδα του ΟΦΗ ofi1925.gr καταγράφει όσα συνέβησαν στην πρώτη συγκέντρωση της δεύτερης ομάδας του ΟΦΗ, στο Βαρδινογιάννειο αθλητικό κέντρο.

Τόσο ο προπονητής της ομάδας Βασίλης Πλεσίτης, όσο ο Γενικός Αρχηγός Λευτέρης Πουπάκης και ο τεχνικός διευθυντής Μηνάς Πίτσος, τόνισαν στους παίκτες, ότι η ομάδα θα λειτουργεί με σοβαρότητα και τους ζήτησαν να είναι πολύ προσεκτικοί με την συμπεριφορά τους, αλλά και να σέβονται τον χώρο, καθώς η Κ-19 του ΟΦΗ φιλοξενείται στο κεντρικό κτίριο του αθλητικού κέντρου, δίπλα στην πρώτη ομάδα.

«Να έχετε υψηλούς στόχους για να πετυχετε. Ζητώ απο όλους σας σοβαρότητα και καλή συμπεριφορά» ήταν τα λόγια του Γενικού Αρχηγούς της ομάδας Λευτέρη Πουπάκη στους νεαρους ποδοσφαιριστές, ενώ ο Μηνάς Πίτσος, που έχει το ρόλο του τεχνικού διευθυντή, τους υπογράμμισε πως «θα είμαι εδώ και θα τα λέμε κάθε μέρα. Εχω περάσει απο τη θέση σας και ξέρω. Είναι μεγάλη ευκαιρία για όλους σας ο ΟΦΗ».

Ο Βασίλης Πλεσίτης με την σειρά του, υπογράμμισε πως «πρώτα απο όλα σας εύχομαι υγεία. Αν την έχουμε, βάζουμε και τον επόμενο στόχο. Η ομάδα αυτή είναι ο προθάλαμος της πρώτης. Δεν είστε τυχαία εδώ. Είστε εδώ, επειδή έχετε αξία. Είμαστε εδώ για να σας βοηθήσουμε να χτυπήσετε δυνατά την πόρτα της πρώτης ομάδας. Ο δρόμος για να γίνει αυτό όμως, είναι μόνο ένας. Σκληρή δουλειά καθημερινά».

Η προετοιμασία των παικτών της Κ-19 του ΟΦΗ περιλαμβάνει διπλές προπονήσεις καθημερινά. Αυτές θα γίνονται στο Βαρδινογιάννειο αθλητικό κέντρο και στο γήπεδο των Δαφνών.

Η φωτογραφία που δημοσιεύει η επίσημη σελίδα του ΟΦΗ ofi1925.gr είναι απο την ομιλία του Βασίλη Πλεσίτη και των συγεργατών του στα αποδυτήρια της Κ-19 του ΟΦΗ.

Διαβάστε ακόμη: Aισιόδοξο ξεκίνημα για την Κ-19 του ΟΦΗ

Με 36 παιδιά στην πρώτη προπόνηση ξεκίνησε την προετοιμασία της η Κ-19 του ΟΦΗ στο Βαρδινογιάννειο αθλητικό κέντρο, υπο τις οδηγίες του Βασίλη Πλεσίτη και των συνεργατών του.

Ο προπονητής της Κ-19 του ΟΦΗ αναφερόμενος στο ρόλο της δεύτερης ομάδας του ΟΦΗ, η οποία θα αγωνιστεί και αυτή στο αντίστοιχο πρωτάθλημα της Football league και θα αποτελέσει τον «προθάλαμο» της πρώτης ανέφερε στην επίσημη σελίδα του ΟΦΗ ofi1925.gr  πως «ξεκινάει μια δύσκολη και ταυτόχρονα πολύ σημαντική προαπάθεια απο το σύλλογο. Είναι ένα μοντέλο που θέλει να ακολουθήσει η διοίκηση του ΟΦΗ τα επόμενα χρόνια, δηλαδή η παραγωγή και η δημιουργία παικτών απο τα τμήματα υποδομής του ΟΦΗ. Εχουμε ενέργεια και διάθεση και ευελπιστούμε ότι σύντομα τ τμήματα υποδομής του ΟΦΗ θα είναι πρότυπο λειτουργίας εκπαίδευσης νέων ποδοσφαιριστών».

«Παιδιά απο την Κ19 να παίξουν στην πρώτη ομάδα»

Με τη σειρά του ο τεχνικός διευθυντής της Κ-19 του ΟΦΗ Μηνάς Πίτσος, ανέφερε στην επίσημη σελίδα του ΟΦΗ ofi1925.gr πως «είναι μια αρχή με φιλοδοξίες για όλους μας και ειδικά για τα παιδιά αυτής της ομάδας. Ξέρουμε τις δυσκολίες, γιατί ξεκινάμε ουσιαστικά απο το μηδέν και θα χρειαστεί υπομονή απο όλους. Η ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 είναι δίπλα μας σε αυτήν την προσπάθεια και πιστεύω ότι θα γίνει καλή δουλειά σε βάθος χρόνου, με στόχο να φέρουμε παιδιά απο την Κ-19 του ΟΦΗ στην πρώτη ομάδα».

Διαβάστε ακόμη: Ο Λευτέρης Πουπάκης Γενικός Αρχηγός της Κ-19 του ΟΦΗ

Νεότερα Άρθρα

Terranet Services

stoixim2019

logo rossetti 300dpi