Η ομάδα πόλο του OΦΗ εξασφάλισε πανηγυρικά την παραμονή της στην Α2 πόλο, καθώς στα πλέι-άουτ τερμάτισε στην πρώτη θέση(!). Στην δεύτερη φάση που έγινε στο κολυμβητήριο Ηρακλείου, ο ΟΦΗ πέτυχε δυο νίκες με Λάρισα (12-4) και Ιωνικό (8-7) και εξασφάλισε εύκολα την παραμονή του και φέτος στην Α2 πόλο.
Τα παιχνίδια της β' φάσης των πλέι-άουτ και οι σκόρερ του ΟΦΗ:
ΟΦΗ-Λάρισα 12-4
8λεπτα: 3-0, 4-2, 3-1, 2-1
Tα γκολ του ΟΦΗ πέτυχαν οι: Χριστοφίδης 1, Βασιλάκης 4, Σπυριδάκης Π. 1, Γιαννάκης 1, Λεονταράκης 2, Κλίμος 1, Γιγουρτάκης 1, Σπαγουλάκης 1.
ΟΦΗ-ΝΟΡεθύμνου 8-10
8λεπτα: 3-2, 1-2, 2-4, 2-2
Τα γκολ του ΟΦΗ πέτυχαν οι: Κόκκινος 1, Βασιλάκης 1, Ιερωνυμάκης 1, Γιαννάκης 2, Λεονταράκης 1, Βάλσαμος 1, Κιαμούρης 1.
ΟΦΗ-Ιωνικός 8-7
8λεπτα: 1-3, 4-2, 2-1, 1-1.
Τα γκολ του ΟΦΗ πέτυχαν οι: Χριστοφίδης 4, Βασιλάκης 2, Γιαννάκης 1, Γιγουρτάκης 1.
Η τελική βαθμολογία: ΟΦΗ 15, Περιστέρι 12, Ιωνικός 12, Ρέθυμνο 10, Λάρισα 6, Ηρακλής 6, Ηλυσιακός.
Η σύνθεση του ΟΦΗ στους αγώνες
ΟΦΗ (Μιράλης): Τσαβολάκης, Χριστοφίδης, Κόκκινος, Παπανικολάου, Βασιλάκης, Ιερωνυμάκης, Σπυριδάκης, Γιαννάκης, Λεονταράκης Μαν., Λεονταράκης Ζαχ., Κλίμος, Γιγουρτάκης, Γκιάτας, Καβουσανός, Βάλσαμος, Σπαγουλάκης, Κλάδος, Κιαμουρης.
ΤΟ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΤΟΥ ΜΙΧ. ΣΠΑΓΟΥΛΑΚΗ ΣΕ ΔΑΝΔΑΛΗ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΕΣ
Το πόλο του ΟΦΗ εξασφάλισε για μια ακόμη χρονιά την παραμονή του στην Α2 πόλο και ο έφορος πόλο του ΟΦΗ Μιχάλης Σπαγουλάκης, με δήλωση του στην επίσημη σελίδα του ΟΦΗ ofierasitechnis.gr ευχαρίστησε τους αθλητές της ομάδας για την προσπάθεια τους, αλλά και τον πρόεδρο του Ερασιτέχνη ΟΦΗ Γιάννη Δανδάλη, για τη στήριξη που παρέχει στο τμήμα. Οπως ανέφερε «κατ' αρχήν ευχαριστώ θερμά τον πρόεδρο του Ερασιτέχνη ΟΦΗ Γιάννη Δανδάλη, γιατί ήταν και φέτος πολύ κοντά στο τμήμα πόλο του ΟΦΗ. Τον ευχαριστώ προσωπικά και εκ μέρους των αθλητών της ομάδας. Θέλω να ευχαριστήσω τους αθλητές μας για την προσπάθεια που έκαναν και φέτος. Η ομάδα μας άξιζε να βρίσκεται στα πλει-οφ και όχι στα πλει-άουτ. Καταφέραμε όμως να σώσουμε την ομάδα και αυτό είναι το σημαντικό».
ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΡΙΟ ΤΟΥ ΕΡΑΣΙΤΕΧΝΗ ΟΦΗ
Ο Ερασιτέχνης ΟΦΗ με ανακοίνωση του, ευχαριστεί τον πρόεδρο του ΚΤΕΛ Ηρακλείου Μανόλη Χαχλιούτη, για την έκπτωση μεταφοράς της παιδικής ομάδας πόλο του ΟΦΗ στο Ρέθυμνο.
O Πλατανιάς έδωσε το τρίτο του φιλικό στο Πράβετς της Βουλγαρίας και νίκησε με 2-1 την Χάποελ Νιρ Ραμάτ Χασαρόν, παίζοντας κατά διαστήματα καλό ποδόσφαιρο και με δεδομένη την κούραση από τις διπλές προπονήσεις των παικτών το πρόσημο και από το συγκεκριμένο παιχνίδι κρίνεται θετικό.
Το σκορ άνοιξε στο 15ο λεπτό ο Φανούρης Γουνδουλάκης, ενώ οι Ισραηλινοί ισοφάρισαν στο 21ο λεπτό. Το τελικό 2-1 διαμόρφωσε ο Κώστας Μενδρινός στο 54ο λεπτό.
Η ομάδα των Χανίων είχε εκτός από τα δύο τέρματα και ένα δοκάρι με τον Πριντέτα στο πρώτο ημίχρονο, καθώς και 4-5 καλές ευκαιρίες, τις οποίες όμως δεν κατάφερε να εκμεταλλευθεί.
Για τον Πλατανιά αγωνίστηκαν στο α΄ ημίχρονο οι: Κοκκαλάς, Μπανανά, Πριντέτα, Αποστολόπουλος, Κουλιμπαλί, Γκνιάτιτς, Ντεβέσα, Γουνδουλάκης, Ηλιάδης, Μανούσος, Ντιλαβέρ.
Στο β΄ ημίχρονο έπαιξαν οι: Κασωτάκης, Καρυπίδης, Κάργας, Σκουλουδάκης, Βάντερσον, Μουνάφο, Στανισάβλιεβιτς, Μενδρινός, Τσουράκης, Ντίνας, Γιακουμάκης.
ΔΕΙΤΕ ΣΤΟ ΠΑΡΑΚΑΤΩ VIDEO TA ΓΚΟΛ ΤΟΥ ΠΛΑΤΑΝΙΑ
Tην απόκτηση του 20χρονου διεθνή με την Εθνική Νέων Θωμά Κώττα (2μ08 σέντερ) ανακοίνωσε η ομάδα μπάσκετ του Ρεθύμνου. Η ανακοίνωση αναφέρει:
Η ΚΑΕ Ρέθυμνο Cretan Kings ανακοινώνει την απόκτηση του καλαθοσφαιριστή Θωμά Κώττα για δύο χρόνια. Ο 20χρονος αθλητής (ύψους 2.08μ.) αγωνιζόταν στην Basket League ΣΚΡΑΤΣ με την ομάδα του ΠΑΟΚ τα τελευταία τρία χρόνια, από την θέση του σέντερ, ενώ έχει φορέσει την φανέλα της Εθνικής Παίδων, Εφήβων και Νέων. Μάλιστα, την προηγούμενη εβδομάδα πανηγύρισε την άνοδο της Εθνικής Νέων στην Α’ κατηγορία, στο Πανευρωπαϊκό πρωτάθλημα που διεξήχθη στην Χαλκίδα.
ΤΟ ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ ΤΟΥ ΘΩΜΑ ΚΩΤΤΑ
Ο Θωμάς Κώττας γεννήθηκε στις 27 Απριλίου 1996 στην Πτολεμαΐδα, έχει ύψος 2.08μ. και αγωνίζεται ως πάουερ φόργουορντ – σέντερ. Τα πρώτα του μπασκετικά βήματα τα πραγματοποίησε στις ομάδες παίδων και εφήβων του Α.Π.Σ Αίαντα Αμυνταίου. Το καλοκαίρι του 2011 μετακινήθηκε στην ομάδα παίδων του ΠΑΟΚ ενώ υπέγραψε το πρώτο επαγγελματικό συμβόλαιο του με την πρώτη ομάδα του ΠΑΟΚ το 2013. Την περσινή σεζόν αγωνίστηκε σε 21 αναμετρήσεις και είχε 1.76 πόντους (55.56%διπ., 50%β.), 1.1 ριμπάουντ, σε 5.29 λεπτά συμμετοχής κατά μέσο όρο.
Σε Εθνικό επίπεδο έχει φορέσει τις φανέλες της Εθνικής Παίδων, Εφήβων και Νέων. Πέρυσι το καλοκαίρι έπαιξε στο Παγκόσμιο πρωτάθλημα Κ-19 που διεξήχθη στο Ηράκλειο Κρήτης, καταλαμβάνοντας την 4η θέση, ενώ ήταν μέλος της ομάδας Κ-18 στο Ευρωπαϊκό πρωτάθλημα της Τουρκίας το καλοκαίρι του 2014, παίρνοντας την 4η θέση. Επίσης, συμμετείχε στο Πανευρωπαϊκό πρωτάθλημα στην Χαλκίδα με την Εθνική Νέων, όπου πριν λίγες μέρες πανηγύρισε την άνοδο στην Α’ κατηγορία.