Με τα δυο γκολ που έβαλε στη νίκη του ΟΦΗ επί της Κηφισιάς (0-3), ο Αλέξης Περογαμβράκης απολαμβάνει πλέον την μοναξιά στην κορυφή των σκόρερ στον 40 όμιλο της Γ Εθνικής με 13 γκολ. Δυο περισσότερα απο τον Ποθλάκο του Ηλυσιακού που έχει "κολλήσει" στα 11. Εξαιρετική χρονιά κάνει και ο Νίκος Κατσικοκέρης του Ερμή Ζωνιανών που έχει πετύχει 9 τέρματα και είναι ο τρίτος σκόρερ της κατηγορίας.
Αναλυτικά οι σκόρερ στον 4ο όμιλο της Γ Εθνικής:
13 γκολ: Περογαμβράκης (ΟΦΗ)
11 γκολ: Πουλάκος (Ηλυσιακός)
9 γκολ: Κατσικοκέρης (Ερμής Ζωνιανών)
8 γκολ: Ντούλιας (7 με Ιωνικό, 1 με Κηφισιά), Δωροβίνης (Φωστήρας), Πασαλίδης (Αστέρας Βάρης)
6 γκολ: Καλιαμπάκας (Ηράκλειο), Χαϊκάλης (Κηφισιά), Παναγιωτόπουλος (Ατρόμητος Πειραιά), Σούφλας (Εθνικός Πειραιά), Ρόβας (Ιωνικός), Όγκμποε (Φωστήρας)
5 γκολ: Βασιλείου, Παπαδόπουλος (Τριγλία Ραφήνας), Πόποβιτς (ΟΦΗ), Θανόπουλος (Ηλυσιακός), Μαρίνου (1 με Ιάλυσο, 4 με Παναργειακό)
4 γκολ: Μιχελής (Ηράκλειο), Βέρμπης (Κηφισιά), Κουιρουκίδης, Χατζησάββας (Αστέρας Βάρης), Μαθιός, Σπάρταλης, Κοιλιάρας (Ιάλυσος), Σαβελίδης (ΠΑΟ Κρουσώνα), Σαγανάς (Τριγλία Ραφήνας), Καραδέμητρος (1 με Τριγλία Ραφήνας, 3 με Κηφισιά), Μάναλης (Εθνικός Πειραιά)
3 γκολ: Λιόσης (Ιάλυσος), Μιχαλόπουλος (Κηφισιά), Σαχινίδης, Κώτσιος (ΟΦΗ), Ηλιόπουλος (Επισκοπή), Καζαντζής (Τράχωνες Αλίμου), Ανυφαντάκης (Ερμής Ζωνιανών), Χίζι (ΠΑΟ Κρουσώνα), Ζαγοριανός, Στάμος (Φωστήρας), Ιωάννου (1 με Ηλυσιακό, 2 με ΑΟ Γλυφάδας), Γεωργακόπουλος (2 με ΑΟ Γλυφάδας, 1 με Ιωνικό), Αργυρίου, Παυλάκης (Εθνικός Πειραιά)
2 γκολ: Αλιμπάς, Τερζής (Εθνικός Πειραιά), Β. Πλουσής, Στρατήγης (Ερμής Ζωνιανών), Χατζηκοσμάς, Αθανασίου, Φονσέκα (Ιάλυσος), Ράπτης, Γεωργίου (Ατρόμητος Πειραιά), Μποτωνάκης, Σπάσιτς, Σίσκοφ (Επισκοπή), Μανδύλης, Δάρρας, Σκαφίδας, Κόντι (Τριγλία Ραφήνας), Μπούμπας, Καλογιάννης (ΑΟ Γλυφάδας), Νταβαρίνος, Τζανέτος, Αλεξίου (Ηράκλειο), Παπασάβας, Ιβάνοφ (Αστέρας Βάρης), Πετούσης, Αφράτης (Τράχωνες Αλίμου), Αλ. Καραχάλιος (Ιωνικός), Καρακώστας (Κηφισιά), Φραγκουλάκης, Μαρτσάκης, Χαντί (ΟΦΗ), Φλέγκας (Ηλυσιακός), Ζανελάρης (ΠΑΟ Κρουσώνα), Σάμιος (1 με Ιωνικό, 1 με Τράχωνες Αλίμου), Καϊμακαμούδης (Φωστήρας), Μάμαλος (1 με Ηράκλειο, 1 με Ατρόμητο Πειραιά)
1 γκολ: Γούλας, Μεϊμάρογλου (Τριγλία Ραφήνας), Χειμωνέτος, Λύρας (Ιάλυσος), Θανόπουλος, Δανασής, Αριανούτσος, (Ατρόμητος Πειραιά), Γούλας, Νίκου, Χαλκιαδάκης, Γεωργιάδης, Λένγκα, Ιβάνοφ (Επισκοπή), Μανάλης, Ντάφλας, Παραράς (Φωστήρας), Σουλελές, Μαντζώρος, Ντάλλας, Κατίδης (Εθνικός Πειραιά), Μουσταφίδης, Τεγούσης, Γεωργιάδης, Οσμανάι, Παναγιωτόπουλος (Κηφισιά), Δ. Πλουσής, Σκουτέλης, Ταβλαδωράκης (Ερμής Ζωνιανών), Χρήστου, Καραγιάννης, Σαμιώτης, Κατσαδούρος (Τράχωνες Αλίμου), Γεωργακόπουλος, Κρητικός, Κυριακίδης, Κατσίκιας (Ιωνικός), Σπυριδάκης, Ρεντζής, Ψαρρής (Ηράκλειο), Σούρσος, Νηστικάκης, Καλεμάκης, Μανιδάκης, Μάστορας, Μανουσάκης (ΠΑΟ Κρουσώνα), Ραπτάκης, Πατινιώτης, Κιάσσος (ΟΦΗ), Νικολέτος, Ντάγκρας (Αστέρας Βάρης), Ξαγοράρης, Φούντας (Ηλυσιακός), Σταμπούλογλου, Φερεντίνος, Λαμπρογεώργος (ΑΟ Γλυφάδας)
Ο Πέτρος Μαρινάκης επιστρέφει στους πάγκους. Μετά την θητεία του στον ΟΦΗ όπου είχε το πόστο του Γενικού αρχηγού, αποδέχθηκε την πρόταση της ομάδας των Ασιτών, που αγωνίζεται στο τοπικό Ηρακλείου και ανέλαβε την τεχνική της ηγεσία. Η ανακοίνωση των Ασιτών αναφέρει ότι: “Το Δ.Σ. των Ασιτών ανακοινώνει τη συνεργασία της με τον Πέτρο Μαρινάκη, για τον οποίο δε χρειάζονται πολλά λόγια για την ποδοσφαιρική και προπονητική του αξία”.
Παρελθόν απο την τεχνική ηγεσία της Ομόνοιας Nova Απολυμαντική, αποτελεί ο Γιώργος Ποντίκαλης όπως ανακοίνωσε και επίσημα η ομάδα που αγωνίζεται στο τοπικό Ηρακλείου. Η ανακοίνωση της αναφέρει: "Το ΔΣ της Ομόνοιας Nova Απολυμαντικής ,σε σημερινό ΔΣ αποφάσισε να κάνει αποδεκτή την παραίτηση του προπονητή της ομάδας Γιώργου Ποντίκαλη.Ο Γιώργος βοήθησε την ομάδα μας πάρα πολύ στο να " μεγαλώσει " , αγαπάει την ομάδα και πιστεύουμε ότι οι δρόμοι μας κάποια στιγμή θα ξανασυναντηθούν. Γιώργο σε ευχαριστούμε πάρα πολύ για όλα όσα έδωσες στην ομάδα μας , και σου ευχόμαστε κάθε επιτυχία στην ζωή σου και στην καρίερα σου.
Το ΔΣ της Ομόνοιας Nova Απολυμαντικής".
ΔΗΛΩΣΗ ΤΟΥ ΜΑΝΟΛΗ ΤΖΑΝΑΚΑΚΗ
Δήλωση για το θέμα της λύσης της συνεργασίας έκανε και ο πρόεδρος της Ομόνοιας Nova Απολυμαντική, Μανόλης Τζανακάκης, ο οποίος ανέφερε πως "Ένα πολύ δύσκολο και συγκινησιακά φορτισμένο διοικητικό συμβούλιο της Ομόνοιας Καλλιθέας , έγινε χθες με βασικό θέμα την παραίτηση του προπονητή της ομάδας μετά το παιχνίδι με τον Κεραυνό στο γήπεδο του ΠΟΑ . Σαν ΔΣ της ομάδας αποφασίσαμε ότι μάλλον κάτι έπρεπε να αλλάξει στο σωματείο , ώστε να επανέλθει στα θετικά αποτελέσματα και να διεκδικήσει με αξιώσεις ότι του αναλογεί . Σε αυτές τις περιπτώσεις , σε όλον τον κόσμο του ποδοσφαίρου , η μοίρα των προπονητών είναι κοινή . Προσωπικά σαν πρόεδρος της ομάδας , οφείλω να πω ένα μεγάλο ευχαριστώ στον Γιώργο Ποντίκαλη για όλα αυτά που προσέφερε στην ομάδα μας . Η συμμετοχή της νεοφώτιστης σταχτοπούτας Ομόνοιας στον τελικό ανόδου για την Α1 την περυσινή σαιζόν , το ποδόσφαιρο που παίξαμε και η καθολική αναγνώριση της δυναμικής αυτής της ομάδας , κατά ένα πολύ μεγάλο ποσοστό οφείλεται και στον προπονητή της . Ο Γιώργος ξέρω από πρώτο χέρι ότι αγαπάει αυτήν την ομάδα , γνωρίζω ότι «πόναγε» περισσότερο ίσως από όλους μας σε κάθε κακό αποτέλεσμα και είμαι σίγουρος ότι θέλει να την δει στο υψηλότερο επίπεδο του τοπικού ποδοσφαίρου . Γιώργο ξέρεις ότι αυτό που μας συνόδευσε στην κοινή πορεία μας στην ομάδα ήταν το απόφθεγμα του Νίτσε : «Ότι δε σε σκοτώνει , σε κάνει πιο δυνατό» … Κάθε επιτυχία σε ότι κι αν κάνεις στην προσωπική σου ζωή και στην προπονητική σου καριέρα".