karatzis ofi 500x167

lokal-500-176-2019

kortsidakis 500x176 arxontiko

metropole500x167

KABAKAS-mvpnnnn

assariotakis500x176

benneto ofi 414x140

georgia500X176

skai-korts500x176

dandaliskentriko-banner-500x167

ALMYRA2018

stella

500x167 garden

ASFALEISKRITI500X176

manolios4800x167

sevensc500x167

terranet500x176

dandaliskentriko-banner-500x176

vavoulas black-clean 500x167

pastarela-500-176-2019

watercity500x176

proactive-414-140

autotrack 500X176 2

koumantakis500x176

fimi500x167

fastfitness 500X176 01

winnerkorts

george

george

Σε κυκλοφορία τέθηκαν από τον ΟΦΗ τα εισιτήρια του αγώνα της Κυριακής με τη Γλυφάδα στο γήπεδο Θεόδωρος Βαρδινογιάννης.

Τα εισιτήρια τιμώνται με 5 και 10 ευρώ. Με 5 ευρώ στις θύρες 1,4,5. Με 10 ευρώ στις θύρες 2,3,7 και 8. Να σημειωθεί ότι ελεύθερη είναι η είσοδος σε γυναίκες και παιδιά μέχρι 12 ετών (εφ’ όσον συνοδεύονται) στην αναμέτρηση.
Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να προμηθεύονται εισιτήρια από τα γραφεία του ΟΦΗ στο γήπεδο Θεόδωρος Βαρδινογιάννης καθημερινά (9 π.μ- 3μμ και 5μμ-8μμ) και το Σάββατο το πρωί (9 π.μ.-3μμ). Εισιτήρια θα διατίθενται και την Κυριακή, πριν το παιχνίδι στο γήπεδο Θεόδωρος Βαρδινογιάννης.

 

 

 

Στον ΟΦΗ η συστράτευση για τα τελευταία 12 παιχνίδια του πρωταθλήματος καλά κρατεί. Μετά την ανακοίνωση της Διοικούσας Επιτροπής του ΟΦΗ και το κάλεσμα στους φιλάθλους (Διαβάστε εδώ σχετικά), ήρθε η σειρά των οργανωμένων συνδέσμων να απευθύνουν και αυτοί το δικό τους κάλεσμα, ενόψει της αναμέτρησης της Κυριακής με τη Γλυφάδα (3μμ), αλλά και των τελευταίων αγωνιστικών. Η ανακοίνωση αναφέρει: "Μπήκαμε στην τελική ευθεία του πρωταθλήματος και η αγαπημένη μας ομάδα κάνει την ύστατη προσπάθεια για την επίτευξη του στόχου που είναι η άνοδος. Θεωρούμε υποχρέωση μας να είμαστε δίπλα στην ομάδα σε αυτή την προσπάθεια που κάνει και με την φωνή μας και τον παλμό μας να βοηθήσουμε έτσι ώστε ο στόχος να επιτευχθεί.

Καλούμε όλον τον κόσμο να δώσει βροντερό παρόν την Κυριακή στο γήπεδο να συμπαρασταθεί στην προσπάθεια που κάνει η ομάδα μας χωρίς να μας ενδιαφέρει ποιος είναι ο αντίπαλος, εμείς για τον ΟΜΙΛΟ τραγουδάμε.
Πικραθήκαμε,απογοητευτήκαμε αλλά ποτέ δεν τα παρατήσαμε, μόνο αν είμαστε ενωμένοι σαν γροθιά μπορούμε να τα καταφέρουμε και το έχουμε αποδείξει πολλές φορές στο παρελθόν.Τώρα στην δύσκολη αυτή φάση που περνάει η ομάδα μετράμε φίλους και εχθρούς και όταν έρθει η ώρα θα κάνουμε λογαριασμό.
Ο Ο.Φ.Η είναι περαστικός από αυτές τις κατηγορίες και αργά ή γρήγορα θα επιστρέψει εκεί που ανήκει, πιο δυνατός και πιο καθαρός από ποτέ.

Η αντεπίθεση μόλις ξεκίνησε!!!

Snakes 4 Heraklion Club
Κρήτες 4 Θ.Παπαδόπουλος
Ομιλίτικο Στέκι Αρχανών"

Ο ΟΦΗ πήρε τη μεγάλη νίκη στην Κηφισιά (0-3) και έμεινε ζωντανός στο κυνήγι της ανόδου, κάνοντας σπουδαία εμφάνιση μέσα στο γήπεδο.
Δυναμική και συντεταγμένη όμως ήταν και η διοικητική παρουσία του ΟΦΗ στην Κηφισιά.

Στο «Ζηρίνειο» βρέθηκαν εκ μέρους της Διοικούσας Επιτροπής του ΟΦΗ ο πρόεδρος Αντίπας Σηφάκης, με τον επικεφαλής του ποδοσφαιρικού τμήματος, Γιάννη Πολεμαρχάκη (μαζί παρακολούθησαν όλο τον αγώνα), ο Παντελής Σαπουνάκης που είδε το παιχνίδι μαζί με τους οπαδούς του ΟΦΗ στην εξέδρα που παραχώρησε η ομάδα της Κηφισιάς, όπως και ο Γιάννης Τσακαλάκης.

Στην Κηφισιά, βρέθηκαν ακόμη ο νομικός του ΟΦΗ Μανόλης Φωτάκης, ο οποίος μένει στην Αθήνα και δεν χάνει αγώνα της κρητικής ομάδας στην πρωτεύουσα, ενώ κοντά στον ΟΦΗ βρέθηκαν ο εκ των συνοδών της αποστολής Δημήτρης Αποστολάκης και ο Νίκος Ανδρεαδάκης που είναι και αυτός κοντά στην Διοικούσα Επιτροπή του ΟΦΗ.

Στα φωτογραφικά στιγμιότυπα που ακολουθούν :
-o πρόεδρος της Διοικούσας Επιτροπής του ΟΦΗ Αντίπας Σηφάκης, με τη σύζυγο του, παρακολουθούν το παιχνίδι με τον επικεφαλής του ποδοσφαιρικού τμήματος, Γιάννη Πολεμαρχάκη.

-Ο Γιάννης Πολεμαρχάκης με τον πρόεδρο της Κηφισιάς, Βασίλη Γαντζούλα και το Νίκο Ανδρεαδάκη. Η φιλοξενία της Κηφισιάς ήταν άψογη προς τον ΟΦΗ και οι άνθρωποι της κρητικής ομάδας ευχαρίστησαν την διοίκηση της Κηφισιάς.

-Ο Παντελής Σαπουνάκης με το Δημήτρη Αποστολάκη και ένα φίλο του ΟΦΗ τον Γιάννη Τσαφαντάκη.

-Ο νομικός του ΟΦΗ Μανόλης Φωτάκης με τον παλιό παίκτη του ΟΦΗ και ενεργό προπονητή Γιάσμινκο Βέλιτς και τον υποστράτηγο (εν αποστρατεία) Μιχάλη Νικολουδάκη, φίλο του ΟΦΗ.

ΔΕΙΤΕ ΤΑ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΚΑ ΣΤΙΓΜΙΟΤΥΠΑ

Νεότερα Άρθρα

Terranet Services

stoixim2019

logo rossetti 300dpi