Για την μεγάλη… αντεπίθεση του ΟΦΗ και τα τελευταία 5 παιχνίδια της Γ' Εθνικής, μίλησε χθες στην εκπομπή «Extra Sport» της ΚΡΗΤΗ TV ο Κώστας Κιάσσος. Ο έμπειρος άσος τόνισε ότι δεν χρειάζεται εφησυχασμός, τονίζοντας ότι ο ίδιος πάντα πίστευε στην ανατροπή των βαθμολογικών δεδομένων.
Αρχικά υπογράμμισε μετά το διπλό επί του Ατρομήτου Πειραιά: «Αν θεωρήσουμε ότι για τον ΟΦΗ είναι αυτονόητο να πρωταγωνιστεί ακόμα και στην Σούπερ Λίγκα, το ίδιο πρέπει να είναι και τώρα. Από την άλλη, δεν παίζει ούτε η φανέλα, ούτε η ιστορία. Αυτά υπάρχουν και κάνουν τόσο μεγάλη την ομάδα. Πρέπει όμως να το αποδεικνύουμε κάθε Κυριακή στο γήπεδο και να επιβεβαιώνουμε τον τίτλο του φαβορί σε κάθε αγώνα».
Για την τελική ευθεία της σεζόν ανέφερε: «Η κατηγορία αυτή είναι ιδιόρρυθμη. Με πολύ περίεργα γήπεδα, κακούς αγωνιστικούς χώρους και γενικότερα ιδιαίτερες συνθήκες. Είσαι αναγκασμένος από την άλλη, όταν κάνεις πρωταθλητισμό, όταν είσαι στον ΟΦΗ, να παίζεις με πίεση και να προσαρμόζεσαι σε όλες τις συνθήκες. Έχουμε κάνει μεγάλη προσπάθεια και ένα τεράστιο σερί. Θα πρέπει όμως να μην τρελαινόμαστε και να λέμε μεγάλα λόγια. Έχουμε ακόμη πέντε πολύ σημαντικά παιχνίδια. Δεν είμαστε πρώτοι, αλλά ένα βαθμό πίσω και δεν χωράει εφησυχασμός».
Ο 40χρονος ποδοσφαιριστές επισήμανε για το στόχο της ανόδου: «Όλοι θέλουμε όσο τίποτα άλλο την άνοδο. Ξημερώνει και βραδιάζει και σκεφτόμαστε μόνο αυτό. Αν έρθει τώρα, αν έρθει στο τέλος ή δύο αγωνιστικές πριν, δεν έχει σημασία. Αυτό που έχει σημασία είναι να επιτευχθεί ο στόχος και να ανέβει η ομάδα στην Football League. Όταν ήρθα στην ομάδα είμαστε στο -18, γιατί δεν είχαν επιστραφεί ακόμη οι έξι βαθμοί. Ακόμα και τότε όμως το πίστευα, ότι τώρα θα είμαστε έτσι. Δεν είχα ανησυχία, το πίστευα πάρα πολύ».
Κλείνοντας, έστειλε το μήνυμα του για τον κομβικό αγώνα με την Τριγλία: «Εδώ που έχουμε φτάσει, όπως είναι η βαθμολογία και τα παιχνίδια που έρχονται, το ενδιαφέρον είναι πάρα πολύ μεγάλο. Ο αγώνας με την Τριγλία είναι κρίσιμος, γιατί κερδίζοντας, την αφήνουμε έξι βαθμούς πίσω και ουσιαστικά εκτός τίτλου. Το να κάνω έκκληση στον κόσμο είναι το λιγότερο. Ξέρω ότι οι φίλαθλοι, το έχω ζήσει και παλιότερα σε ανάλογες περιπτώσεις δεν έπεφτε… καρφίτσα. Έδρα με όλη τη σημασία της λέξης. Εγώ, χωρίς να χρειάζεται να κάνω κάλεσμα, ξέρω ότι την Κυριακή θα έχει πάρα πολύ κόσμο το γήπεδο. Είμαι σίγουρος για αυτό και εμείς από τη θέση τη δική μας, θα πρέπει να κάνουμε ότι κάθε Κυριακή».
Πηγή: neakriti.gr
«Αν ο ΟΦΗ είναι σοβαρός και πειθαρχημένος δεν φοβάται κανένα αντίπαλο». Με τα λόγια αυτά σχολίασε ο Δημήτρης Ραπτάκης, το παιχνίδι που έχει ο ΟΦΗ την Κυριακή με την Τριγλία Ραφήνας στο Γεντί Κουλέ.
Ο δυναμικός κεντρικός αμυντικός επέστρεψε στην ενδεκάδα στο παιχνίδι με τον Ατρόμητο Πειραιά και συνέβαλε και αυτός στην κατάκτηση του νικηφόρου αποτελέσματος.
Ο Δημήτρης Ραπτάκης μίλησε στην επίσημη ιστοσελίδα του ΟΦΗ, ofi1925.gr για το παιχνίδι της Κυριακής, την βοήθεια του κόσμου και τη συνέχεια...
Για τη νίκη του ΟΦΗ επί του Ατρομήτου Πειραιά:
«Ηταν ένα δύσκολο παιχνίδι για μας. Ημασταν πολύ σοβαροί και καλoί στο μεγαλύτερο μέρος του αγώνα. Το σκορ μας αδικεί αλλά και μετράει ότι πήραμε τους τρείς βαθμούς. Εστω και με το 1-0»
Για τις τελευταίες εκτός έδρας νίκες του ΟΦΗ σε πλαστικά γήπεδα:
«Σε όλα τα τελευταία παιχνίδια κάναμε καλή διαχείρηση του αγώνα και πήραμε τα αποτελεσματα. Μας ενδιαφέρουν οι τρείς βαθμοί και στο τέλος να τερματίσουμε πρώτοι και να πετύχουμε το στόχο μας».
Για το παιχνίδι της Κυριακής με την Τριγλία Ραφήνας στο Γεντί Κουλέ:
«Θεωρώ ότι αν είμαστε σοβαροί και πειθαρχημένοι όπως είμαστε σε όλα τα παιχνίδια του β' γύρου δεν θα έχουμε πρόβλημα. Σεβόμαστε αλλά δεν φοβόμαστε κανένα αντίπαλο».
Για τον κόσμο του ΟΦΗ: «Τον θέλουμε δίπλα μας. Είναι κοντά σε όλα τα παιχνίδια, αλλά ειδικά τώρα που το πρωτάθλημα μπαίνει στην τελική ευθεία τον θέλουμε ακόμη πιο κοντά μας. Την Κυριακή είναι μια καλή ευκαιρία να γεμίσει το γήπεδο και να μας βοηθήσει να πάρουμε τους τρείς βαθμούς και να προχωρήσουμε».
Για την επιστροφή του στην ενδεκάδα:
«Απο τη στιγμή που με επέλεξε ο προπονητής προσπάθησα να δώσω τον καλύτερο μου εαυτό. Αυτό κάνω πάντα. Χαίρομαι που βοήθησα την ομάδα, να πάρει μια νίκη που θα μας βοηθήσει πολύ για τη συνέχεια».
"Ο κόσμος του ΟΦΗ θέλει να δεί ξανά την ομάδα στην Α' Εθνική" ανέφερε ο Ηλίας Κώτσιος σε συνέντευξη του στον ΣΠΟΡ FM 94.6. Ο έμπειρος αμυντικός του ΟΦΗ υποστήριξε πως υπάρχει πολύ μεγαλύτερη πίεση στη Γ’ Εθνική απ’ ότι στη Super League!
«Σε αυτές τις κατηγορίες, όταν αγωνίζεται μια ομάδα σαν τον ΟΦΗ, μετράει μόνο η νίκη. Όλα τα άλλα έρχονται σε δεύτερη μοίρα. Υπάρχει πολύς κόσμος, όμως που αγαπάει την ομάδα και θέλει να την ξαναδεί στην Α’ Εθνική», είπε αρχικά.
Για το πώς πηγαίνει η χρονιά και τις απαιτήσεις που υπάρχουν: «Ξεκίνησε πολύ δύσκολα η χρονιά. Είχαμε πολλά αγωνίστηκα προβλήματα αλλά δεν ξεκινήσαμε καλά παρότι είχαμε πολλά όνειρα. Όταν μια ομάδα αγωνίζεται στην Α’ με πολλές επιτυχίες και την βλέπει ξαφνικά ο κόσμος στη Γ’ είναι κάτι το περίεργο. Υπάρχει πολύ πίεση, ακόμη περισσότερη και από τη Super League. Πρέπει να βάζεις πολλά γκολ και να κερδίζεις συνεχώς, είτε παίζεις σε πλαστικό είτε σε χορτάρι. Με τις κατάλληλες κινήσεις που έγιναν, όμως, από τον Δεκέμβρη και μετά, η ομάδα πάει πολύ καλά».
Για το αν… τρέμουν τα πόδια των αντιπάλων όταν ο ΟΦΗ τους καταδιώκει στη βαθμολογία:«Όπως έχει πει και ο προπονητής μας (σσ. Ο Νιόπλιας), ο ΟΦΗ προκαλεί φόβο. Ωστόσο, μια μικρότερη ομάδα δεν έχει να χάσει τίποτα, ενώ ο ΟΦΗ έχει να χάσει πολλά. Είναι περίπλοκα τα πράγματα, αν βγει η ομάδα του ΟΦΗ εντάξει όλα καλά, ενώ αν δεν βγει θα είναι αποτυχία».
Για το διπλό με τον Ατρόμητο στον Πειραιά: «Παίζαμε σε ένα πλαστικό γήπεδο, νομίζω στα Καμίνια. Πριν από εμάς έπαιζε μια άλλη ομάδα, μετά από εμάς κάποια άλλη. Σε αυτά τα γήπεδα, όμως, είναι όλοι οι ποδοσφαιριστές ίδιοι. Όταν παίζεις σε τέτοια γήπεδα, η ποιότητά σου πέφτει και βγάζεις άλλα στοιχεία όπως η δύναμη. Πλέον, εμείς ξέρουμε πώς να παίρνουμε τα αποτελέσματα αυτά».
Για την απουσία πολλών ιστορικών ομάδων από την Super League: «Για να βρεθούν τόσες ομάδες χαμηλά, σίγουρα έγιναν σοβαρά λάθη. Αργά ή γρήγορα, όμως, θα επανέλθουν αυτές οι ομάδες που έχουν πολύ κόσμο. Κι ας έπεσαν λόγω διαφόρων προβλημάτων που είχαν».