Στο τέλος του πρωταθλήματος θα πανηγυρίσουμε την άνοδο, τονίζει ο Ανέστης Νάστος, ο οποίος στέκεται στη σημασία η ομάδα του ΟΦΗ να παραμείνει προσηλωμένη στο στόχο και να κοιτάζει παιχνίδι με παιχνίδι. Ο ικανότατος μέσος, απο τους κορυφαίους παίκτες του ΟΦΗ στα τελευταία παιχνίδια, επισημαίνει την σημασία να συνεχίσει με την ίδια σοβαρότητα, όπως δήλωσε ο ίδιος στον Athletic Radio 104,2.
Αναλυτικά οι πιοσημαντικές αναφορές του:
Για την πορεία του ΟΦΗ στον δεύτερο γύρο: «Έχει γίνει μια μεγάλη προσπάθεια, απομένουν ακόμα πέντε παιχνίδια και θα συνεχίσουμε με την ίδια προσπάθεια για να δούμε στο τέλος τι έχουμε καταφέρει. Με την έλευση του κύριου Νιόπλια και με τις προσθήκες που έγιναν, βγάλαμε ένα άλλο πρόσωπο και παρουσιάσαμε μια καλύτερη εικόνα. Αυτό ήταν δίκαιο γιατί σε κάθε παιχνίδι δείχνουμε ότι είμαστε μια καλή ομάδα που δουλεύει πάρα πολύ. Όμως, θα περιμένουμε το τέλος για να πανηγυρίσουμε όλοι μαζί».
Για την άμεση προσαρμογή του στον ΟΦΗ: «Σίγουρα βοήθησαν οι σύμπαίκτες μου για να καταλάβω σε τι ομάδα βρίσκομαι. Γνώριζα σε ποια ομάδα είμαι αλλά είναι διαφορετικό συναίσθημα να παίζω στο «Γεντί Κουλέ» και να αντιλαμβάνομαι τι θέλει η ομάδα και τι χρειάζεται να κάνω ώστε να την βοηθήσω».
Για την μεταγραφή του στον ΟΦΗ: «Θεώρησα σαν στοίχημα ώστε να πετύχουμε να βγάλουμε την ομάδα και δεν μπορούσα ποτέ να αρνηθώ την πρόταση του ΟΦΗ και την πρόκληση να πετύχουμε την άνοδο. Ο ΟΦΗ είναι μεγάλη ομάδα και είναι τιμή μου που αγωνίζομαι σε αυτόν τον σύλλογο. Εύχομαι να βοηθήσουμε την ομάδα μαζί με τους συμπαίκτες μου και το τεχνικό τιμ ώστε να πετύχουμε την άνοδο».
Για τις συνθήκες διεξαγωγής σε γήπεδα με πλαστικό τάπητα: «Αυτά τα γήπεδα είναι ακατάλληλα για όλους. Τελείωσε το παιχνίδι και έβλεπα στην συνέχεια κάποια παιδιά να παίζουν εκεί. Είναι τραγικές αυτές οι συνθήκες και είναι κακό για την υγεία των ποδοσφαιριστών».
Για την διαφορά ενός βαθμού από την κορυφή: «Βλέπουμε παιχνίδι με παιχνίδι να συνεχίσουμε με την ίδια σοβαρότητα. Τώρα στόχος είναι να κερδίσουμε την Τριγλία και να κοιτάξουμε τα επόμενα στην συνέχεια. Το ποδόσφαιρο είναι ένα απρόβλεπτο παιχνίδι και σε πέντε εβδομάδες θα γνωρίζουμε τι έχει γίνει».
Για την δυσκολία να παίζει ο ΟΦΗ σε γήπεδα με πλαστικό τάπητα: «Σημαντικά παιχνίδια ήταν στην Βάρη, στην Επισκοπή και στον Πειραιά. Όλα τα παιχνίδια έχουν βαθμό δυσκολίας απλά εμείς οι ποδοσφαιριστές τα κάνουμε εύκολα ή δύσκολα. Θα πρέπει να κοιτάζουμε κάθε παιχνίδι ξεχωριστά».
Για τις τελευταίες πέντε αγωνιστικές: «Υπάρχει προσγείωση, δεν έχουμε καταφέρει τίποτα ακόμα. Το σωστό είναι να παραμείνουμε σε χαμηλούς τόνους και να πανηγυρίσουμε την άνοδο όταν την πετύχουμε».
Για το παιχνίδι με την Τριγλία Ραφήνας: «Αν κερδίσουμε την Κυριακή τότε η Τριγλία φεύγει από την διεκδίκηση του τίτλου γιατί μαθηματικά παραμένει ακόμα μέσα στο παιχνίδι».
Για την παρουσία του κόσμου: «Ο κόσμος ειναι ο 12ος παίκτης, θέλουμε την στήριξη του και μακάρι να είναι γεμάτο το γήπεδο την ερχόμενη Κυριακή».
Για τις αποχωρήσεις ομάδων από τα πρωταθλήματα: «Είναι δυσάρεστο γεγονός να βλέπουμε να αποχωρούν ομάδες και εύχομαι να βρουν τον δρόμο τους. Ο ΟΦΗ βρίσκει σιγά – σιγά τον δρόμο του, εύχομαι να γίνει το ίδιο και με τις υπόλοιπες».
«Ο κόσμος του ΟΦΗ να γεμίσει το γήπεδο την Κυριακή. Το θέλουμε δίπλα μας» τόνισε ο Φαμπίνιο μιλώντας στον Athleticradio 104.2 για το παιχνίδι του ΟΦΗ με την Τριγλία Ραφήνας. Ενας ακόμη τελικός για τον ΟΦΗ, στον δρόμο για την άνοδο, όπως επισημαίνει ο Βραζιλιάνος μέσος. Ενα παιχνίδι που θα χρεαστεί πάθος και ψυχή...
Αναλυτικά όσα είπε ο Φαμπίνιο στον Athletic Radio 104,2
Για τον τραυματισμό του: «Δεν είχα ποτέ μου σοβαρό τραυματισμό αλλά όλα είναι στο πρόγραμμα. Αυτά συμβαίνουν στο ποδόσφαιρο αλλά δόξα τον Θεό είμαι σε μια ομάδα που τα δίνει όλα και για αυτόν τον λόγο γύρισα πιο γρήγορα από ότι περίμενα».
Για τη νίκη στον Πειραιά: «Το μόνο που σκέφτηκα ήταν να πάρουμε τους τρεις βαθμούς, τίποτα άλλο. Για αυτό όλοι δίνουμε τα πάντα μέσα στο γήπεδο και το μόνο που κοιτάζουμε είναι να κερδίζουμε τα παιχνίδια για να πάρουμε την άνοδο».
Για το τι πήγε λάθος στον πρώτο γύρο: «Είχαμε αλλαγές προπονητών που έπαιξαν ρόλο όμως τώρα έχουμε έναν προπονητή που τον γνωρίζει όλη η Ελλάδα και δεν χρειάζεται να πω εγώ κάτι για το κύριο Νιόπλια. Έχει αλλάξει η ψυχολογία μας και πιστεύω ότι θα τα καταφέρουμε για να πάρει την άνοδο η ομάδα».
Για την πίστη που υπάρχει στην ομάδα: «Πάντα πιστεύαμε ότι θα ανέβουμε. Είτε δύσκολα, είτε εύκολα έπρεπε να ανέβουμε και ο στόχος μας δεν άλλαξε ποτέ. Πέντε αγωνιστικές έμειναν για να τελειώσει το πρωτάθλημα και να πάρουμε την άνοδο, αυτό είναι».
Για την εξοικοίωση με τα «πλαστικά»: «Στην αρχή ήταν δύσκολα που παίζαμε σε γήπεδα με πλαστικό τάπητα αλλά συνηθίσαμε. Δεν υπήρχε άλλος τρόπος και σε τέτοια γήπεδα πρέπει να σκεφτόμαστε μόνο πως θα πάρουμε τους τρεις βαθμούς. Όλοι γνωρίζουμε ότι αυτά δεν είναι γήπεδα όμως εμείς έπρεπε να κάνουμε την δουλειά μας και να κερδίζουμε τους αγώνες».
Για τις τελευταίες πέντε αγωνιστικές: «Έχουμε έμπειρους παίκτες και αυτό το γνωρίζει όλη η Ελλάδα. Όλα τα παιχνίδια για εμάς είναι τελικοί και αν με ρωτάτε τι σημαίνει ένας τελικός αυτά θέλουν πάθος και ψυχή. Όλα τα παιδιά είναι έτοιμοι για να βοηθήσουν την ομάδα, η ψυχολογία είναι πολύ καλή. Έχουμε ξεχάσει το παιχνίδι με τον Ατρόμητο και όλοι σκεφτόμαστε αυτό που έρχεται με την Ραφήνα».
Για την βαθμολογική αντεπίθεση: «Από την στιγμή που η ομάδα ξεκίνησε να δουλεύει σοβαρά και κανονικά όλα άλλαξαν. Σε ενοχλεί να είσαι 11 βαθμούς πίσω από τον πρώτο. Φοράμε την φανέλα του ΟΦΗ και έπρεπε να αντιδράσουμε. Μας ενοχλούσε να βλέπουμε την βαθμολογία, ο ένας παίκτης κοιτάζει τον άλλον στα μάτια και έχουμε καταλάβει ότι θα πετύχουμε τον στόχο μας».
Για την παρουσία του κόσμου: «Περιμένουμε τον κόσμο να γεμίσει το γήπεδο, τον χρειαζόμαστε δίπλα μας για να φωνάξει και να μας συμπαρασταθεί ώστε να πάρουμε τους τρεις βαθμούς και να προχωρήσουμε. Πρώτα από όλα κοιτάζουμε την ομάδα πως θα είναι στην Β Εθνική και τα άλλα θα γίνουν όταν είναι η ώρα».
Με μοναδικά προβλήματα τους τραυματίες Φαζό και Μπουρσέλη ξεκίνησε την προετοιμασία του ο ΟΦΗ, για το παιχνίδι της Κυριακής με την Τριγλία Ραφήνας στο Γεντί Κουλέ (Κυριακή 10/4, 4μμ).
Οι δυο ποδοσφαιριστές έκαναν τη Δευτέρα (4/4) ατομικό και θεραπεία και η κατάσταση τους θα αξιολογηθεί εκ νέου την Τετάρτη (6/4) όταν και θα ξεκινήσει ουσιαστικά η προετοιμασία του ΟΦΗ για το επόμενο παιχνίδι.
Στην προπόνηση της Δευτέρας, οι παίκτες που αγωνίστηκαν στο παιχνίδι με τον Ατρόμητο στον Πειραιά (0-1) έκαναν χαλάρωμα, ενώ οι υπόλοιποι προπονήθηκαν κανονικά.
Την Τρίτη (5/4) οι παίκτες του ΟΦΗ έχουν ρεπό.
Απο την Τετάρτη θα ξεκινήσει ουσιαστικά η προετοιμασία του ΟΦΗ για την αναμέτρηση με την Τριγλία Ραφήνας.