Στην συμπλήρωση των 100 χρόνων του ΟΦΗ, η ομάδα βόλεϊ, κάνει περήφανο το σύλλογο και γράφει ιστορία, με την συμμετοχή της για πρώτη φορά , σε μια ευρωπαϊκή διοργάνωση το Βαλκανικό Κύπελλο (BVA CUP MEN) που θα διεξαχθεί 24-26 Οκτωβρίου στην πόλη Κακάνι της Βοσνίας.
Αντίπαλοι του ΟΦΗ στη Βοσνία, θα είναι την Παρασκευή 24/10, στις 9μμ, ώρα Ελλάδος, η Κακάνι (Βοσνίας), το Σάββατο 25/10, στις 6.30μμ, η Στεάουα Βουκουρεστίου (Ρουμανία) και την Κυριακή 26/10, στις 6.30μμ, η Σπορ Τότο (Τουρκία).
Σύμφωνα με τις εκτιμήσεις των ανθρώπων του ΟΦΗ, η ομάδα της Τουρκίας, είναι το φαβορί της διοργάνωσης, ενώ πολύ ισχυρή είναι και η Ρουμάνικη ομάδα.
Η διοργανώτρια ομάδα της Κακάνι, είναι επίσης ένας υπολογίσιμος αντίπαλος, καθώς θα παίξει στην έδρα της, με τον κόσμο της. Στην αναχώρηση της αποστολής του ΟΦΗ, για την Βοσνία, ο πρόεδρος του ΟΦΗ Γιάννης Δανδάλης, που πήρε την ομάδα απο το τοπικό και τώρα την καμαρώνει να παίζει στην Ευρώπη, είπε ότι "είναι ότι καλύτερο, στην συμπλήρωση των 100 ετών, να έχουμε αυτή την ευρωπαϊκή συμμετοχή σαν σωματείο. Είναι τιμή για μας, αλλά και για όλο το σύλλογο".
Ο Γενικός Αρχηγός Δημήτρης Ζλατιλίδης, έκανε λόγο για "ένα όνειρο που γίνεται πραγματικότητα. Πριν απο 15 χρόνια, το είπαμε για να το πούμε, ότι θέλουμε να παίξουμε στην Ευρώπη κάποια στιγμή. Δεν είμαστε φτωχοί συγγενείς. Πάμε για να διεκδικήσουμε εκεί, με στόχο το καλύτερο αποτέλεσμα" σημείωσε.
Ο προπονητής Γιάννης Καλμαζίδης, ανέφερε ότι "είμαστε πολύ χαρούμενοι, που επιτέλους ξεκινάμε τα επίσημα παιχνίδια και αυτό συνδυάζεται με ένα ιστορικό γεγονός για το σύλλογο. Εμείς πάμε με φιλοδοξίες. Πάμε να παίξουμε καλά και ότι βγεί".
Ο βοηθός προπονητή, Ανδρέας Ανδρεάδης, ανέφερε ότι "είμαι χαρούμενος που είμαι μέλος αυτής της σπουδαίας διάκρισης για το τμήμα βόλεϊ του ΟΦΗ. Πέρσι κάναμε το πρώτο βήμα με την έξοδο μας στο Βαλκανικό, σαν παίκτης, φέτος είμαι βοηθός προπονητή".
Ο κεντρικός του ΟΦΗ Βασίλης Καφαντάρης, ανέφερε πως "γράφουμε ιστορία. Είναι απίστευτο που είμαι εδώ και συμμετέχω στα πρώτα επίσημα παιχνίδια του ΟΦΗ στην Ευρώπη", ενώ ο λίμπερο του ΟΦΗ Σωτήρης Συναδινός, σημείωσε ότι "είναι μια μεγάλη στιγμή για την ομάδα του ΟΦΗ, καθώς φέτος είναι και τα 100 χρόνια".
O μπλοκέρ του ΟΦΗ, Βαγγέλης Βαιόπουλος, τόνισε πως "πάμε να παίξουμε ελεύθερα και να το χαρούμε.Θα παίξουμε για τα καλύτερα δυνατά αποτελέσματα".
Ενώ ο ακραίος του ΟΦΗ Σωκράτης Χαραλαμπίδης, σημείωσε πως "πάμε για να διεκδικήσουμε την πρόκριση στην επόμενη φάση".
Αναλυτικά οι δηλώσεις που έγιναν στην αναχώρηση της αποστολής του ΟΦΗ για την Βοσνία:
Γιάννης Δανδάλης (πρόεδρος ΟΦΗ):
"Είναι ότι καλύτερο, στην συμπλήρωση των 100 ετών, να έχουμε αυτή την ευρωπαϊκή συμμετοχή σαν σωματείο. Είναι τιμή για μας, αλλά και για όλο το σύλλογο. Eίναι το ξεκίνημα της σεζόν και τα πρώτα μας ευρωπαϊκά παιχνίδια και θα πάμε για το καλύτερο. Το επίπεδο των ομάδων, ειδικά της Στεάουα, αλλά και της Σπορ Τότο, που έχουν μεγάλα μπάτζετ, θα μας δώσει την ευκαιρία για δυνατά παιχνίδια. Αυτό θα είναι καλό και για τους αθλητές μας, γιατί, μέχρι τώρα, είχαμε μόνο τα φιλικά και πολύ προπόνηση. Θα έχουμε ένα τριήμερο γεμάτο βόλεϊ και η ομάδα μέσα απο αυτούς τους αγώνες, θα παρουσιαστεί πιο έτοιμη για το πρωτάθλημα".
Γιάννης Καλμαζίδης (προπονητής ΟΦΗ):
Είμαστε πολύ χαρούμενοι, που επιτέλους ξεκινάμε τα επίσημα παιχνίδια και αυτό συνδυάζεται με ένα ιστορικό γεγονός για το σύλλογο. Στόχους, δεν μπορούμε να θέσουμε, γιατί δεν γνωρίζουμε τόσο καλά τις ομάδες. Με τα στοιχεία που έχουμε, η Τούρκικη ομάδα είναι πιο ισχυρή, αλλά και οι Ρουμάνοι. Είναι ομάδες με υψηλό επίπεδο και μπάτζετ. Ολα αυτά είναι όμως θεωρητικά.Εμείς πάμε με φιλοδοξίες. Πάμε να παίξουμε καλά, που είναι το πρώτο για εμας και ότι βγεί".
Δημήτρης Ζλατιλίδης (Γενικός Αρχηγός ΟΦΗ):
"Είναι ένα όνειρο που γίνεται πραγματικότητα. Πριν απο 15 χρόνια, το είπαμε για να το πούμε. Και τώρα έχουμε φτάσει εδώ που είμαστε. Εμείς θα πάμε για να δείξουμε το καλύτερο μας, πρόσωπο. Δεν είμαστε φτωχοί συγγενείς. Πάμε για να διεκδικήσουμε εκεί, με στόχο το καλύτερο αποτέλεσμα".
Ανδρέας Ανδρεάδης (Βοηθός προπονητή ΟΦΗ):
"Είμαι χαρούμενος που είμαι μέλος αυτής της σπουδαίας διάκρισης για το τμήμα βόλεϊ του ΟΦΗ. Πέρσι κάναμε το πρώτο βήμα με την έξοδο μας στο Βαλκανικό, σαν παίκτης, φέτος είμαι βοηθός προπονητή. Είμαι πολύ χαρούμενος για αυτήν την εξέλιξη της καριέρας μου, δίπλα στον Γιάννη Καλμαζίδη. Εχουμε δεί τις ομάδες με τον κόουτς και έχουμε κάνει την ανάλυση μας. Ξεχωρίζει η Σπορ Τότο. Η Στεάουα είναι στα μέτρα μας, όπως και η Κακάνι.Έχουμε προετοιμαστεί καλά. Η ομάδα έχει καλούς παίκτες. Πάμε εκεί με στόχο τον τελικό και μια καλή εμφάνιση σαν ομάδα.Μετά θα σκεφτούμε το πρώτο παιχνίδι πρωταθλήματος με τον Μίλωνα".
Βασίλης Καφαντάρης (Kεντρικός ΟΦΗ):
"Γράφουμε ιστορία. Είναι απίστευτο που είμαι εδώ και συμμετέχω στα πρώτα επίσημα παιχνίδια του ΟΦΗ στην Ευρώπη. Μακάρι να μπορέσουμε να συνεχίσουμε στην επόμενη φάση".
Σωτήρης Συναδινός (Λίμπερο ΟΦΗ):
"Είναι μια μεγάλη στιγμή για την ομάδα του ΟΦΗ, καθώς φέτος είναι και τα 100 χρόνια.Η χρονιά ξεκινάει δυνατά με μια ευρωπαϊκή διοργάνωση. Ανυπομονούμε για τα παιχνίδια".
Βαγγελης Βαϊόπουλος (Kεντρικός ΟΦΗ):
"Είμαστε χαρούμενοι που λαμβάνουμε μέρος σε αυτή την ευρωπαϊκή διοργάνωση. Πάμε να παίξουμε ελεύθερα και να το χαρούμε.Θα παίξουμε για τα καλύτερα δυνατά αποτελέσματα".
Σωκράτης Χαραλαμπίδης (Aκραίος ΟΦΗ):
"Είμαστε πολύ ενθουσιασμένοι για τα πρώτα ευρωπαϊκά παιχνίδια στην ιστορία του τμήματος βόλεϊ του ΟΦΗ. Πάμε γiα να διεκδικήσουμε την πρόκριση στην επόμενη φάση".
Δείτε τα παρακάτω VIDEOS
Σε κλίμα ενθουσιασμού και αισιοδοξίας, η αποστολή της ομάδας βόλεί του ΟΦΗ, αναχώρησε για την Βοσνία, για την πρώτη ευρωπαϊκή πρόκληση της ιστορίας της, τη συμμετοχή της στο Βαλκανικό Κύπελλο, που θα διεξαχθεί 24-26 Οκτωβρίου, στην πόλη Κακάνι, περίπου μια ώρα οδικώς απο το Σεράγεβο.
Επικεφαλής της αποστολής του ΟΦΗ, ο πρόεδρος της ομάδας του ΟΦΗ, Γιάννης Δανδάλης, ο οποίος πήρε την ομάδα του ΟΦΗ απο το τοπικό πρωτάθλημα και τώρα θα την καμαρώσει στην πρώτη της, επίσημη, ευρωπαϊκή συμμετοχή.
Συγκινημένος ο πρόεδρος του ΟΦΗ, στην αναχώρηση της αποστολής, μίλησε για την σπουδαία συγκυρία την ευρωπαϊκή συμμετοχή του ΟΦΗ, σε συνδυασμό με τον εορτασμό των 100 χρόνων του συλλόγου.
Δείτε το VIDEO με τις δηλώσεις, κατά την αναχώρηση της αποστολής του ΟΦΗ.
Μιλούν οι:
Γιάννης Δανδάλης (πρόεδρος ΟΦΗ).
Γιάννης Καλμαζίδης (προπονητής ΟΦΗ).
Δημήτρης Ζλατιλίδης (Γενικός Αρχηγός ΟΦΗ).
Aνδρέας Ανδρεάδης (Βοηθός προπονητή).
Βασίλης Καφαντάρης (Κεντρικός ΟΦΗ).
Σωτήρης Συναδινός (Λίμπερο ΟΦΗ).
Βαγγέλης Βαϊόπουλος (Κεντρικός ΟΦΗ).
Σωκράτης Χαραλαμπίδης (Ακραίος ΟΦΗ).
Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Οργια απο τον διαιτητή Κατοίκο, σε βάρος του ΟΦΗ, στο Αγρίνιο!
Με τον ΟΦΗ να έχει προηγηθεί δυο φορές και το παιχνίδι στο 1-2, ο διαιτητής στο 63', ανακαλύπτει πέναλτι, σε εναέρια μονομαχία του Ανδρούτσου, με τον Στάγιτς και εκτός απο το πέναλτι, αποβάλει και με δεύτερη κίτρινη κάρτα τον μέσο του ΟΦΗ, μέσα σε έντονες διαμαρτυρίες απο τους ποδοσφαιριστές του ΟΦΗ.
Αυστηρό το πέναλτι, ακόμη πιο αυστηρή η δεύτερη κίτρινη κάρτα και η αποβολή του Ανδρούτσου.
Το παιχνίδι αλλάζει τροπή και απο 1-2, λήγει τελικά 4-2, υπέρ του Παναιτωλικού, καθώς ο ΟΦΗ παίζοντας σε ένα ακόμη παιχνίδι με παίκτη λιγότερο, στο τελευταίο μισάωρο του αγώνα, δέχεται τρία τέρματα και εκεί που ήταν η καλύτερη ομάδα στο γήπεδο για 60 λεπτά και είχε σκοράρει δυο φορές, τελικά φεύγει με σκυμένο κεφάλι και έχοντας δεχθεί τέσσερα τέρματα!
Ο ΟΦΗ, πέρα απο τα αγωνιστικά του θέματα, δείχνει απροστάτευτος απο τους διαιτητές, με τόσες κόκκινες κάρτες που έχει δεχθεί στο ξεκίνημα του πρωταθλήματος.
Ο ΟΦΗ έχει προηγηθεί με εύστοχο χτύπημα πέναλτι του Νέιρα, σε χέρι του Μαυριά μέσα στην περιοχή (δεν διαμαρτυρήθηκε καν).
Ο Νέιρα, έφτιαξε και το 1-2, με τρομερή ντρίμπλα και σέντρα πάρε-βάλε στον Λαμπρόπουλο, αλλά μετά το 60' ανέλαβε δράση ο δισιτητής Κατοίκος και εκτροχίασε τον ΟΦΗ.
Toν άφησε με δέκα παίκτες, στην φάση με το πέναλτι και την απόβολη του Ανδρούτσου στο 63' και το παιχνίδι έγινε ροντέο...
O ΟΦΗ μέχρι το 63', είχε τον έλεγχο του αγώνα. Είχε δυο γκολ και 2-3 ακόμη σημαντικές ευκαιτρίες με το Νους για να σκοράρει ακόμη περισσότερο.
Ο Νέιρα με πέναλτι στο 50' έκανε το 0-1, ο Μιχαλακ ισοφάρισε για τον Παναιτωλικό στο 53'.
Ο ΟΦΗ προηγήθηκε ξανά με τον Λαμπρόπουλο, μετά απο ασίστ του Νέιρα στο 56' (1-2) και στο 63' έγινε η φάση που άλλαξε το παιχνίδι.
Ο διαιτητής Κατοίκος, σε εναέρια μονομαχία του Ανδρούτσου με τον Στάγιτς, "είδε" πέναλτι, ενώ έδωσε και δεύτερη κίτρινη κάρτα (κόκκινη) στον μέσο του ΟΦΗ.
Με το αριθμητικό πλεονέκτημα, ο Παναιτωλικός έκανε το 3-2 στο 75' με τον Εστεμπάν, κάνοντας ολική ανατροπή (απο 0-1 και 1-2), ενώ πέτυχε και τέταρτο γκολ στο 80' με τον Ενοκολό για το τελικό 4-2.
Δυο αποβολές με τον Λεβαδειακό (4-0), μια αποβολή με την Κηφισιά (1-3), άλλη μια αποβολή με τον Παναιτωλικό (4-2), για τον ΟΦΗ, που συνεχίζει στα...κόκκινα. Παίζοντας με παίκτη λιγότερο, σε όλα αυτά τα παιχνίδια, αδυνατεί να πάρει αποτέλεσμα και γνωρίζει βαριές ήττες.
Αυτή τη φορά, άδικη, καθώς το 4-2 στο Αγρίνιο, είναι πλασματικό.
Αδικαιολόγητη η αλλαγή του Νέιρα -κορυφαίου και πάλι του ΟΦΗ- στο 58', ενώ είχε ένα γκολ και μια ασίστ.
Ο Ράσταβατς, τον έβγαλε για να βάλει τον...Βούκοτιτς.
Αν δεν ζητήθηκε, η αλλαγή, για κάποιο λόγο, δεν υπάρχει εξήγηση.
Παναιτωλικός-ΟΦΗ 4-2
Γκολ: 50′ πεν. Νέιρα (ΟΦΗ), 53′ Μίχαλακ (Παναιτωλικός), 56′ Λαμπρόπουλος (ΟΦΗ), 69′ πεν., 80′ Ενκοκολό (Παναιτωλικός), 75′ Eστέμπαν (Παναιτωλικός).
Κίτρινες: Ανδρούτσος (ΟΦΗ), Νέιρα (ΟΦΗ), Εστέμπαν (Παναιτωλικός), Μπουχαλάκης (Παναιτωλικός), Νους (ΟΦΗ), Μαυρίας (Παναιτωλικός)
Κόκκινες: 64′ Ανδρούτσος (ΟΦΗ), 83′ Στάγιτς (Παναιτωλικός).
Διαιτητής: Κατοίκος Βοηθοί: Απτόσογλου, Κολλιάκος 4ος: Κουκούλας VAR: Τζήλος, Τσιοφλίκη.
Παναιτωλικός (Γ. Αναστασίου): Τσάβες, Μαυρίας (82′ Αγαπάκης), Κόγιτς, Στάγιτς, Μανρίκε, Μπουχαλάκης, Εστέμπαν (87′ Αποστολόπουλος), Μάτσαν (82′ Νικολάου), Ενκοκολό, Μίχαλακ, Αγκίρε (46′ Τσούρα).
ΟΦΗ (Μ. Ράσταβατς): Χριστογεώργος, Μαρινάκης, Λαμπρόπουλος, Κρίζμανιτς, Χατζηθεοδωρίδης (78′ Λέουις), Καραχάλιος (87′ Ρακόνιατς), Ανδρούτσος, Νέιρα (58' Βούκοτιτς), Σους, Αποστολάκης (78′ Σενγκέλια), Σαλσέδο.