Η συγκίνηση ξεχείλισε στη Μεσαρά, στο περιθώριο του αγώνα Μεσαρά-ΟΦΗ 0-3 (12-25, 22-25, 13-25).
Η ομάδα της Μεσαράς, τίμησε την αθλήτρια του ΟΦΗ Ιωάννα Βερβεράκη, η οποία αγωνιζόταν για 11 χρόνια στην Μεσαρά.
Η αθλήτρια αλλά και οι γονείς της, ήταν εκεί για αυτήν την ξεχωριστή στιγμή.
Ενα μπουκέτο λουλούδια και ένα πόστερ φωτογραφιών απο το παρελθόν, ήταν τα δώρα της Μεσαράς, προς την αθλήτρια του ΟΦΗ, με την αφιέρωση "είμαστε περήφανοι για την εξέλιξη σου και σίγουροι για την επιτυχία σου. Είμαστε όλοι δίπλα σου".
Στο μεταξύ, οι Νεανιδες του ΟΦΗ συνεχίζουν την αήττητη πορεία τους στο πρωτάθλημα Κρήτης.
Κέρδισαν και τη Μεσσαρά εκτός έδρας με 0-3 (12-25, 22-25, 13-25) και συνεχίζουν με 5/5 νίκες!
Δείτε παρακάτω φωτογραφίες.
Ο διαιτητής Κατοίκος, έκανε όργια σε βάρος του ΟΦΗ στο Αγρίνιο και υποχρέωσε την κρητική ομάδα σε ήττα απο τον Παναιτωλικό (4-2).
Μετά το τέλος του αγώνα, ο αρχηγός του ΟΦΗ Βασίλης Λαμπρόπουλος, ξέσπασε κατά του διαιτητή, αλλά και της γενικότερης συμπεριφοράς που τυγχάνει φέτος ο ΟΦΗ, απο τους διαιτητές. Οπως είπε "σε κάθε παιχνίδι βλέπουμε εχθρική διαιτησία!".
Και πρόσθεσε λέγοντας ότι "δεν θέλω να κρύψω τα λάθη μας, ούτε την αγωνιστική μας συμπεριφορά, απλά κάποια στιγμή πρέπει να σταματήσει αυτό".
Και συνέχισε το ξέσπασμα του "δεν γίνεται κάθε φορά αυτό το πράγμα. Δεν γίνεται να παλεύουμε, να είμαστε κυριαρχικοί για 60 λεπτά και μετά να δεχόμαστε αυτές τις κάρτες".
Για τη φάση του πέναλτι και της αποβολής του Ανδρούτσου, ο Λαμπρόπουλος, είπε ότι "ο Ανδρούτσος δεν έχει πάρει ποτέ κόκκινη κάρτα. Απορώ, επειδή είδα την φάση πως γίνεται να πηδήξει και να μην πάει το χέρι του με αυτόν τον τρόπο. Δεν γίνεται σε κάθε παιχνίδι να προσέχουμε πως θα μαρκάρουμε, να μας σταμπάρουν παίκτες. Πως γίνεται να πηδήξει ο παίκτης και να μην βάλει το χέρι του με αυτόν τον τρόπο; Και μετά, κόκκινη;".
Ο Λαμπρόπουλος, που έγινε για δεύτερη φορά πατέρας, κατέληξε λέγοντας ότι "αντί να σκέφτομαι την οικογένεια μου, έχω νεύρα με το παιχνίδι“.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Οργια απο το διαιτητή Κατοίκο σε βάρος του ΟΦΗ-Απροστάτευτη η ομάδα
Στον...κόσμο του και στο Αγρίνιο, ο Μίλαν Ράσταβατς.
Την ώρα που οι παίκτες του ΟΦΗ ήταν πυρ και μανία με τον διαιτητή Κατοίκο και ο αρχηγός Λαμπρόπουλος έκανε λόγο για εχθρική διαιτησία, ο προπονητής του ΟΦΗ, στις δηλώσεις στην Cosmote μετά το τέλος του αγώνα, δεν έκανε καμία αναφορά και απλά σχολίασε ότι οι παίκτες του, πρέπει να ειναι πιο... έξυπνοι με ή χωρίς τη μπάλα.
Στην τοποθέτηση του, αμέσως μετά το παιχνίδι, ο τεχνικός του ΟΦΗ, σχολίασε ότι «ήταν ξεκάθαρο ότι δεν είμαστε αρκετά ήρεμοι για να έχουμε το παιχνίδι υπό έλεγχο. Είχαμε δύο πολύ καλές ευκαιρίες, αλλά δεν μείναμε ήρεμοι. Πολλά λάθη σε μικρό χρονικό διάστημα και όταν συμβαίνει αυτό δεν είναι εύκολο να αντιδράσεις. Πρέπει να είμαστε πιο έξυπνοι και πιο ανταγωνιστικοί, με ή χωρίς την μπάλα».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Λαμπρόπουλος: Σε κάθε παιχνίδι έχουμε εχθρική διαιτησία
Οργια απο το διαιτητή Κατοίκο σε βάρος του ΟΦΗ-Απροστάτευτη η ομάδα