
Θλίψη σκόρπισε στον ποδοσφαιρικό κόσμο του Ηρακλείου, η θλιβερή είδηση για τον πρόωρο χαμό του Γιάννη Κωτούλα, ο οποίος «έφυγε» σε ηλικία 47 ετών, χτυπημένος απο τον καρκίνο.
Ο Γιάννης Κωτούλας, αγωνίστηκε στον Εργοτέλη, στα δύσκολα χρόνια της δεκαετίας του '90, στον Εργοτέλη του Μαρτινέγκο, που έδινε την μάχη του για να ξεφύγει απο τις χαμηλές κατηγορίες και έκανε πολλούς φίλους στο Ηράκλειο, οι οποίοι έχουν να λένε για τον χαρακτήρα του, αλλά και το γεγονός ότι ήταν πάντα χαμηλών ένα παιδί χαμηλών τόνων, που δεν δημιούργησε ποτέ πρόβλημα.
Ο Γιάννης αγωνιζόταν (κυρίως) στη θέση του μέσου, ενώ εκτός απο τον Εργοτέλη, αγωνίστηκε και στον Ολυμπιακό Βόλου, αλλά και άλλων ομάδων.
Τα τελευταία χρόνια πάλεψε σκληρά με την ασθένεια του, αλλά τελικά δεν μπόρεσε να βγεί νικητής.
Θερμά συλλυπητήρια στην οικογένεια του.
Γ.Κορτς
Παίκτες και κόσμος του ΟΦΗ έδωσαν τον καλύτερο τους εαυτό και έτσι η ομάδα μπάσκετ του ΟΦΗ, ξεκίνησε με το...δεξί τις υποχρεώσεις της στο πρωτάθλημα της Γ' Εθνικής. Αυτό δήλωσε μετά το τέλος του αγώνα με τη Νίκη Αμαρουσίου (88-80) στο κλειστό γυμναστήριο του Βαρδινογιάννειου αθλητικου κέντρου, ο προπονητής του ΟΦΗ Γιάννης Κόκκινος.
Οπως ανέφερε ο τεχνικός του ΟΦΗ «αντιμετωπίσαμε μια καλοδουλεμένη ομάδα. Με αυτοματισμούς. Η δουλειά του προπονητή της φάνηκε στο γήπεδο. Εμείς στο πρώτο ημίχρονο δεν είχαμε καθόλου καλές αμυντικές αντιδράσεις στο παιχνίδι της Νίκης. Αυτο το διορθώσαμε στο τρίτο δεκάλεπτο, όπου πήραμε μια διαφορά και τη συντηρήσαμε. Εχουμε έμπειρα παιδιά όπως ο Ξενάκης, ο Αγαπιάδης και ο Μαιστρέλης.
Κολλήσαμε λίγο στη ζώνη που έπαιξε η Νίκη στην τελευταία περίοδο και μέχρι να βρούμε τις λύσεις είχαμε πρόβλημα.Αποφύγαμε όμως στην άμυνα μας να γυρίσει η Νίκη το σκορ και έτσι πήραμε τη νίκη».
Για το παιχνίδι, ο προπονητής του ΟΦΗ, ανέφερε πως «τα παιδιά έδωσαν τον καλύτερο τους εαυτό. Δουλεύουμε καθημερινά για να γίνουμε καλύτεροι.
Οσ περνάει το πρωτάθλημα θα γινόμαστε καλύτεροι. Ενα μεγάλο ευχαριστώ στον κόσμο του ΟΦΗ για την βοηθεια που μας πέρασε.
Βλέπω ότι ο κόσμος έχει αγκαλιάσει την προσπάθεια που κάνουμε. Ελπίζω να τους ευχαριστήσαμε και να τους έχουμε στα εντός έδρας παιχνίδια συνέχεια κοντά μας».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ:
Εντυπωσιακό RESTART ο μπασκετικός ΟΦΗ, με νίκη και ενθουσιασμό στο «παλατάκι» του ΒΑΚ

Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Στον ΟΦΗ η τρέχουσα εβδομάδα, δεν έχει για μια ακόμη φορά ...ρυθμούς πρωταθλήματος!
Η νέα αναβολή της πρεμιέρας της Football league (νέα επιθανή ημερομηνά έναρξης πρωταθλήματος η 23η Οκτωβρίου), φέρνει την κρητική ομάδα, ξανά στο γήπεδο, όχι όμως για επίσημα παιχνίδια, αλλά για...φιλικά.
Το ένα την Τετάρτη (12/10) στο Καλό Χωριό (φιλανθρωπικό) με μια μικτή ομάδα ερασιτεχνών ποδοσφαιριστών απο το Λασίθι και το άλλο (και πιο σημαντικό), το Σάββατο με τον ΑΟΧανιά στα Περβόλια, στη «ρεβάνς» του φιλικού 1-0 των δυο ομάδων πριν απο λίγο καιρό στο Γεντί Κουλέ.
Ο ΟΦΗ έχει ήδη δώσει...ένα γύρο πρωταθλήματος με τα 15 παιχνίδια που έχει δώσει μέχρι σήμερα, με τη διαφορά ότι πρόκειται για φιλικά και όχι επίσημα παιχνίδια.
Απο αυτά (επίσημα) έχει δώσει μόνο τα δυο του Κυπέλλου Ελλάδος με τον Αχαρναικό. Και πάλι καλά...
Στα της εβδομάδας, είχαμε μια «εσωτερική αλλαγή» στον πάγκο του ΟΦΗ, με τον Θανάση Κολιτσιδάκη να αποχωρεί ατο τεχνικό επιτελείο (Διαβάστε εδώ) και τον Μηνά Πίτσο να τον αντικαθιστά στο πλευρό του Νίκου Νιοπλια (Διαβάστε εδώ).
Ενώ στα αγωνιστικά, η εικόνα της ομάδας στο τελευταίο φιλικό με τον Πανθηραικό στο Γεντί Κουλέ (Διαβάστε εδώ σχετικά), έφερε χαμόγελα και ικανοποίηση, καθώς η...βαρεμάρα των παικτών του ΟΦΗ να δίνουν συνεχώς (μόνο) φιλικά παιχνίδια δεν φάνηκε.
Αντίθετα, ο ΟΦΗ είχε καλό πασινγκ γκέιμ και εξαιρετική λειτουργία σαν ομάδα.
Στα κέρδη του ΟΦΗ, στο παιχνίδι ο Δημτρης Μάνος, ο οποίος πέτυχε δυο γκολ και ένα ο Χαντί. «Θα με βοηθήσουν στην ψυχολογία μου τα γκολ» ανέφερε ο Δημήτρης Μάνος. (Διαβάστε εδώ τις δηλώσεις του επιθετικού του ΟΦΗ).
Ως επιθετικός, γνωρίζει ότι το γκολ, είναι το «α και το ω» της ψυχολογίας. Οταν το έχεις (το γκολ) πας καλά, όταν σου λείπει, πέφτεις.
Ο Δημήτρης, μπορεί να αποτελέσει μια καλή εναλλακτική επιλογή πίσω απο τον εξαιρετικό Βουό, καθώςείναι ένας επιθετικός που «έχει» το γκολ και μπορεί να δώσει λύσεις στον ΟΦΗ στην θεση αυτή.
«Στοίχημα για τον ΟΦΗ στην Football league θα είναι το πώς θα διασπάει τις κλειστές άμυνες» ανέφερε ο προπονητής του Πανθηραικού Μανόλης Παπαματθαιάκης, σε μια ουσιαστική δήλωση για τα χαρακτηριστικά που πρέπει να έχειο ΟΦΗ στα φετινά παιχνίδια της Β' Εθνικής (Διαβάστε εδώ την δήλωση του).
Χειροκροτήθηκαν από τον κόσμο του ΟΦΗ και δυο μικρά παιδιά του ΟΦΗ που πήραν το βάπτισμα του πυρός στο Γεντί Κουλέ, ο 18χρονος μέσος Μανιαδής και ο 18χρονος τερματοφύλακας Παπαδάκης.
Ο πρώτος, ήταν πέρσι αρχηγός στον ΟΦΗ' 94 και πήρε φέτος το...χρίσμα για την πρώτη ομάδα υπογράφοντας επαγγελματικό συμβόλαιο (Διαβάστε εσώ τις δηλώσεις του). Ενώ ο δεύτερος αποκτήθηκε ως τέταρτος τερματοφύλακας και θα έχει διπλό ρόλο στην Κ19 αλλά και στις προπονήσεις της πρώτης ομάδας (Διαβάστε εδώ τις δηλώσεις του).
Ο ΟΦΗ συμπληρώνει τρείς μήνες στο γήπεδο απο τις 18 Ιουλίου, που ξεκίνησε την προετοιμασία του και περιμένει το «πράσινο φώς» για να μπεί στην μάχη του πρωταθλήματος, με τις μηχανές του να ανάβουν και να σβήνουν απο τις συνεχείς αναβολές της πρεμιέρας.
Καλό ή κακό; Kανείς δεν μπορεί να πεί με βεβαιότητα.
Ο καθρέπτης είναι το γήπεδο σε αυτές τις περιπτώσεις.
Εκεί θα φανεί η αλήθεια...