Το πρωτάθλημα της Footballleague, επιτέλους ξεκινάει! Η ψηφοφορία που διενέργησε η διοργανώτρια, για το αν θέλουν οι 18 ομάδες της κατηγορίας, να ξεκινήσει ή όχι το πρωτάθλημα, ολοκληρώθηκε και το αποτέλεσμα είναι το πρωτάθλημα να ξεκινήσει αυτό το Σαββατοκύριακο (22-23/10).
Σύμφωνα με πληροφορίες η ψηφοφορία ήταν 10 υπέρ, 7 κατά και ένα λευκό.
Αναμένεται η επίσημη ανακοίνωση της Footballleague, αλλά όλα δείχνουν ότι η πολυπόθητη σέντρα είναι επιτέλους…προ των πυλών!
Με την Β' Εθνική, δεν μπορεί να είσαι ποτέ σίγουρος και για τίποτα, αλλά αυτή τη φορά-ευχόμαστε- δεν θα υπάρχει κάτι που θα εμποδίσει την πρεμιέρα.
Πλέον αναμένουμε τον ορισμό μέρας και ώρας των αγώνων της πρεμιέρας, με τον ΟΦΗ να αγωνίζεται στα Χανιά με τον Κισσαμικό...
Γ.Κορτς
Σε ένα ματς που έγινε κάτω από δύσκολες καιρικές συνθήκες και δυνατό αέρα η ομάδα του Κισσαμικού, αναδείχθηκε ισόπαλη (0-0) με τον Πανθηραϊκό στη Σαντορίνη.
Οι φάσεις ήταν λιγοστές μπροστά από τις δύο εστίες. Στο 63′ ο Κίκε και στο 83′ ο Τσερκέζος είχαν τις σημαντικότερες φάσεις για τον Κισσαμικό. Από την άλλη ο Λαζαρίδης είχε σωτήριες επεμβάσεις σε προσπάθειες των Κουμπαρούλη (65′) και Ζώνα (76′). Ιδανική φιλοξενία παρείχαν οι γηπεδούχοι στην ομάδα μας.
Οι καλύτερες στιγμές του αγώνα
63′ Γύρισμα του Μάντζη σουτ του Κίκε μέσα από την περιοχή μπλοκάρει ο Ζωντός.
65′ Εκτέλεση φάουλ του Κουμπαρούλη, εντυπωσιακή εκτίναξη του Λαζαρίδη και απόκρουση με το ένα χέρι.
73′ Δυνατό σουτ του Γκούμα άουτ.
76′ Ο Ζώνας στην πλάτη της άμυνας πλασάρει από πλάγια θέση και ο Λαζαρίδης αποκρούει.
83′ Μεγάλη ευκαιρία για τον Κισσαμικό, από γύρισμα του Κίκε ο Τσερκέζος θα κάνει το σουτ και ο Κουμπαρούλης θα διώξει στη γραμμή.
Πανθηραϊκός (Μανώλης Παπαματθαιάκης): Ζωντός, Κορτσινίδης (46′ Κωλέτσης), Καλαγκάνης, Μκρτσιάν, Κουμπαρούλης, Μπακάλης, Φύτρος (46′ Λαζαρίδης), Λούκας (46′ Σαββίδης), Γαρυφαλόπουλος, Περιάλης, Μωραΐτης (46′ Ζώνας)
Κισσαμικός (Σπύρος Μπαξεβάνος): Λαζαρίδης, Παγώνης (46′ Τσερκέζος), Ενγκουέμ, Παντελάκης, Τσοντάκης (46′ Κουρέλλας), Σελινιωτάκης, Γκούμας, Τιάγκο Σίλβα (58′ Μάριο Μαρτίνεθ), Βλάχος (58′ Κίκε), Ποκόνγκ (67′ Θέος), Μάντζης (67′ Μίλιτς).
"Δύσκολο παιχνίδι με τον ΟΦΗ"
Με κολακευτικά λόγια για τους ανθρώπους του Πανθηραϊκού και την άψογη φιλοξενία που παρείχαν στην αποστολή του Κισσαμικού, εκφράστηκε ο Σπύρος Μπαξεβάνος.
Ο προπονητής του Κισσαμικού ευχήθηκε το φιλικό κόντρα στον Πανθηραϊκό να είναι το τελευταίο τεστ προετοιμασίας και να ξεκινήσει το πρωτάθλημα της Football league.
Αναλυτικά όσα δήλωσε στο kissamikos.gr: «Μακάρι να είναι το τελευταίο φιλικό πριν το πρωτάθλημα! Αυτό θέλουμε κι εμείς. Ήταν ένα φιλικό που μας έδωσε τη δυνατότητα να φύγουν από το Καστέλι τα παιδιά και να αλλάξουν λίγο παραστάσεις. Το σημαντικό είναι ότι ήρθαμε και παίξαμε απέναντι σε μία καλή ομάδα, κάτι που φάνηκε και μέσα στον αγωνιστικό χώρο. Δεν βοήθησε πολύ ο αέρας και τις δύο ομάδες για να γίνει ένα καλύτερο παιχνίδι, όμως είμαι ικανοποιημένος από την εικόνα της ομάδας. Αυτό που λέω συνέχεια και πρέπει να βελτιώσουμε είναι οι συνεργασίες μπροστά, που μας λείπουν, για να μπορέσουμε πιο εύκολα να δημιουργούμε καταστάσεις στην αντίπαλη εστία και να μπορέσουμε να πετυχαίνουμε κάποιο τέρμα. Να ευχαριστήσουμε τους ανθρώπους του Πανθηραϊκού για τη φιλοξενία, που ήταν άψογη και… απερίγραπτη. Είμαστε ικανοποιημένοι στο μέγιστο βαθμό και αυτές οι φιλοξενίες κάνουν το ποδόσφαιρο καλύτερο. Θέλουμε να ξεκινήσει το πρωτάθλημα και πρώτα ο Θεός να μπούμε αυτή την εβδομάδα στην αγωνιστική περίοδο και να προετοιμαστούμε για ένα δύσκολο παιχνίδι στην έδρα μας με τον ΟΦΗ».
*Η ΠΑΕ Κισσαμικός με ανακοίνωση της εκφράζει τις θερμότατες ευχαριστίες της στη Διοίκηση και το προσωπικό του Πανθηραϊκού για την άψογη φιλοξενία που παρείχαν στην ομάδα μας κατά τη διάρκεια της παραμονής της αποστολής στο όμορφο νησί της Σαντορίνης και για την πρόσκληση για τη διεξαγωγή του φιλικού αγώνα. Τέτοιες φιλοξενίες και συμπεριφορές προάγουν το ποδόσφαιρο. Ευχόμαστε ολόψυχα στον Πανθηραϊκό καλή επιτυχία στην τρέχουσα αγωνιστική περίοδο και να επιτευχθούν οι στόχοι που έχει θέσει η ομάδα.
Με εντυπωσιακό τρόπο συνέχισε τις αγωνιστικές του υποχρεώσεις το Ρέθυμνο Cretan Kings, το ποίο επικράτησε με 69-60 του Άρη στο «Μελίνα Μερκούρη», στο πλαίσιο της 2ης αγωνιστικής της Stoiximan.gr Basket League.
Αήττητη για δεύτερο συνεχόμενο παιχνίδι έμεινε η ομάδα τιυ Ρεθύμνου, η οποία κατάφερε να σημειώσει μία πολύ μεγάλη νίκη. Το πρώτο ματς στην έδρα μας χάρισε πολλές συγκινήσεις στους φιλάθλους που έσπευσαν να γίνουν ο 6ος παίκτης. Το παιχνίδι ήταν εντυπωσιακό και είχε πολλές ανατροπές.
Αρχικά, το Ρέθυμνο Cretan Kings μπήκε ορεξάτο, προηγούμενο με 8-0 και 11-4 στο 3’ αλλά ο Άρης κατάφερε να αντιστρέψει την κατάσταση και το προβάδισμα, καθώς με επιμέρους σκορ 25-5 βρέθηκε μπροστά με +13 (16-29 στο 13’). Από κει και έπειτα οι παίκτες του Ρεθύμνου ισορρόπησαν και μείωσαν στο -4 στο ημίχρονο (50-54), ενώ με πρωτεργάτες του Γιαννόπουλο, Άρνολντ και Χριστοδούλου ξαναπήρε το προβάδισμα με 50-44 στο τέλος του γ’ δεκαλέπτου. Το ματς κρίθηκε στην δ’ περίοδο, όπου ο Τάλτον ήταν εκπληκτικός και με δικούς του 10 συνεχόμενους πόντους στο φινάλε έγραψε το τελικό 69-60.
Από πλευράς σκοραρίσματος, άπαντες προσέφεραν τα μέγιστα, με τον Τάλτον να πετυχαίνει 19 πόντους και τους Γιαννόπουλο, Άρνολντ και Χριστοδούλου να σημειώνουν από 11 πόντους έκαστος.
Τα δεκάλεπτα: 14-21, 30-34, 50-44, 69-60.
Ρέθυμνο Cretan Kings (Τόνι Κωνσταντινίδης): Κώττας, Άρνολντ 11(1), Φιτζπάτρικ 8(2), Τάλτον 19(2), Γιαννόπουλος 11(3), Χριστοδούλου 11, Σάφτενααρ 5, Ζάμπας 2, Έντουαρντς 2, Θεοδωρίδης, Καμπερίδης.
Άρης (Δημήτρης Πρίφτης): Μαρμπλ, Τσαϊρέλης 7, Τζένκινς 4, Κάμινγκς 12 (1), Μπάκνερ 7, Ξανθόπουλος, Ζάρας 3(1), Μούρτος 2, Σίμτσακ, Καββαδάς 18, Ντραγκίτσεβιτς 7(1).
ΔΗΛΩΣΕΙΣ
Τόνι Κωνσταντινίδης: «Καταρχήν να ευχηθώ στον Άρη ότι καλύτερο τη νέα χρονιά, όπου από την καινούρια εβδομάδα ξεκινάει τις ευρωπαϊκές του υποχρεώσεις. Είναι μία μεγάλη νίκη. Ότι και να πούμε είναι μία μεγάλη επιτυχία για την ομάδα μας να κερδίζουμε μία από τις 4 καλύτερες ομάδες της Ελλάδας. Ήταν κάτι που το θέλαμε πάρα πολύ. Όπως είπα στα αποδυτήρια στους παίκτες μου είναι οι στιγμές που ένας προπονητής νιώθει υπερήφανος για τους καλαθοσφαιριστές του και πραγματικά σήμερα με έκαναν να το αισθανθώ σε πολύ μεγάλο επίπεδο και με χαροποιεί ιδιαίτερα, γιατί στο τέλος είδα αυτή την χαρά στο πρόσωπο τους.
Σήμερα παίξαμε πάρα πολύ στοχευμένα και αμυντικά και επιθετικά. Αν αφαιρέσω ένα 5λεπτο στο τέλος του 1ου δεκαλέπτου στο τέλος της υπόλοιπης διάρκειας του παιχνιδιού είχαν πάρα πολύ καλό ρυθμό. Χωρίς να θέλω να ξεχωρίζω κάποιους από τους παίκτες μου, θεωρώ πως και στην Ρόδο και σήμερα καταλυτικός παράγοντας ήταν ο κύριος που κάθεται δίπλα μου (Τάλτον). Θεωρώ ότι αυτό το παιδί μπορεί να μας οδηγήσει εκεί που θέλουμε και μακάρι να συνεχίσει έτσι. Από κει και πέρα οι Έλληνες έκαναν τη διαφορά και με χαροποιεί διπλά. Δεν μου αρέσει η απόδοση της ομάδας μου να χαρακτηρίζεται μόνο από τους ξένους. Για μας είναι ακόμα μία νίκη. Συνεχίζουμε να δουλεύουμε με το ίδιο πάθος. Πρέπει να μείνουμε ταπεινοί αν θέλουμε να φτάσουμε τους στόχους που έχουμε θέσει.
Στα φιλικά παιχνίδια δεν δείξαμε αυτό το πρόσωπο που θα θέλαμε αμυντικά, σχετικά με τους πόντους που δεχόμαστε και είμαι χαρούμενος γιατί στα πρώτα ματς του πρωταθλήματος τον καταφέραμε αυτόν τον στόχο. Αν συνεχίσουμε με αυτόν τον τρόπο θα πάμε πολύ καλά. Καλή συνέχεια σε όλους».
Γκάρι Τάλτον: «Αρχικά θέλω να ευχηθώ καλή επιτυχία στον Άρη τόσο στο ελληνικό, όσο και στο ευρωπαϊκό πρωτάθλημα που αγωνίζεται. Περιμέναμε ένα πάρα πολύ δύσκολο παιχνίδι και δουλέψαμε αυτή την εβδομάδα πολύ σκληρά. Ήμασταν έτοιμοι για αυτό το ματς και το αποδείξαμε. Είμαι πολύ χαρούμενος που αρχίσαμε με νίκη στις εντός έδρας υποχρεώσεις της ομάδας μας.
Νομίζω ότι το «κλειδί» αυτής της νίκης ήταν η προετοιμασία. Όλη την εβδομάδα τα παιδιά ήταν πολύ συγκεντρωμένα σε αυτά που ζητούσε ο προπονητής και αυτό ακριβώς βγήκε και στο παρκέ. Ήταν ένα σκληρό ματς και είπαμε στο 2ο ημίχρονο ότι πρέπει να πάρουμε τις χαμένες μπαλιές και τα καταφέραμε».
Δημήτρης Πρίφτης: «Συγχαρητήρια στο Ρέθυμνο Cretan Kings. Ήταν πιο αποτελεσματικό. Για μας η βραδιά ήταν κακή επιθετικά. Κάναμε την προσπάθεια μας στην άμυνα αλλά δεν ήταν αρκετή. Θα έπρεπε να ήμασταν πιο συνεπείς και συμπαγείς. Νομίζω ότι μας στοίχισε και η αστοχία παρά πολύ.ζ. Έχουμε σε 3 μέρες ευρωπαϊκό παιχνίδι, θα πρέπει να γυρίσουμε πίσω και να προσαρμοστούμε στο πρόγραμμα.
Η ομάδα προσπάθησε, πήρε 17 επιθετικά ριμπάουντ αλλά αυτά δεν ήταν αρκετά. Το Ρέθυμνο ήταν καλύτερο και πήρε το ματς. Αναμφίβολα τα παιδιά που έχουμε χρειάζονται χρόνο προσαρμογής, γιατί το πρωτάθλημα είναι ιδιαίτερο και ειδικά στα ματς εκτός έδρας. Ο συντελεστής συγκέντρωσης πρέπει να είναι πολύ υψηλός, να δίνεις έμφαση στην άμυνα και να μην τα περιμένεις όλα από την επίθεση».
Βασίλης Ξανθόπουλος: «Συγχαρητήρια στο Ρέθυμνο Cretan Kings για τη νίκη του. Εμείς ήμασταν πολύ άστοχοι, ειδικά στα τρίποντα. Παρ’ όλα αυτά θα μπορούσαμε να είχαμε κερδίσει το παιχνίδι μέσα από την άμυνα μας. Δυστυχώς στο β’ ημίχρονο δεχθήκαμε παραπάνω πόντους από ότι έπρεπε. Έχουμε πει ότι σε τέτοιες κακές βραδιές επιθετικά πρέπει να κερδίσουμε τα παιχνίδια από την άμυνα μας. Δυστυχώς δεν τα καταφέραμε. Πρέπει να γυρίσουμε, να δούμε τα λάθη και να δούμε το επόμενο παιχνίδι στο Τσάμπιονς Λιγκ. Καλή συνέχεια στο Ρέθυμνο Cretan Kings».
Το ευχαριστώ του Ρεθύμνου στους φιλάθλους
Η πρεμιέρα της ομάδας του Ρεθύμνου στο κλειστό γυμναστήριο «Μελίνα Μερκούρη» ήταν απολύτως θετική, πραγματοποιώντας μία μεγάλη νίκη επί του Άρη για την 2η αγωνιστική της Stoiximan.gr Basket League.
Μεγάλο μέρος αυτής της επιτυχίας πιστώνεται στον κόσμο μας, ο οποίος για ακόμη μία φορά ανταποκρίθηκε, με αποτέλεσμα να γίνει ο 6ος παίκτης της ομάδας μας. Για αυτό το λόγο η ΚΑΕ Ρέθυμνο Cretan Kings θα ήθελε να ευχαριστήσει τον φίλαθλο κόσμο του Ρεθύμνου για την στήριξη και την εμπιστοσύνη του για ακόμη μία σεζόν. Ταυτόχρονα αισθάνεται την ανάγκη να απολογηθεί και να ζητήσει συγγνώμη για την καθυστέρηση στο άνοιγμα των θυρών πριν την έναρξη της αναμέτρησης, με αποτέλεσμα να ταλαιπωρηθούν οι φίλοι μας, αλλά και να υποσχεθεί πως κάτι παρόμοιο δεν θα επαναληφθεί.