
Με γκολ του Χαντί στο 48' ο ΟΦΗ αναδείχθηκε νικητής στο κρητικό φιλικό ντέρμπι στα Περβόλια με τον ΑΟΧανιά (0-1) και έδειξε ότι είναι έτοιμος να ξεκινήσει και τα επίσημα παιχνίδια.
Στο γήπεδο (;), που θα παίξει στην πρεμιέρα της Football league κόντρα στον Κισσαμικό, η ομάδα του Νίκου Νιόπλια, έχασε πέναλτι με τον Βουό στο 26' (το κέρδισε και το εκτέλεσε ο ίδιος αλλά μπλόκαρε ο Αθανασίου το χλιαρό σουτ του Ιβοριανού επιθετικού), σε ένα πρώτο ημίχρονο χωρίς φάσεις, που έληξε χωρίς τέρματα (0-0)
Στο δεύτερο ημίχρονο, οι αλλαγές έδωσαν πνοή στον ΟΦΗ, ο οποίος πήρε κεφάλι στο 48' με ωραίο σούτ του Χαντί, μετά απο ενέργεια του Μιλοσάβλιεφ, αλλά χρειάστηκε ο γκολκήπερ Δάφκος να αποκρούσει και αυτός το πέναλτι του Τσουκάνη στο 77' (το κέρδισε ο Μάνιας απο τον Οστοιτς), για να μπορέσει ο ΟΦΗ να πάρει τη νίκη στα Χανιά, σε ένα φιλικό που ήταν δυνατό, ανταγωνιστικό και βοήθησε και τις δυο ομάδες, που ετοιμάζονται για την πρεμιέρα της Football league.
Ετσι ο ΟΦΗ, ολοκληρώνει όπως όλα δείχνουν τα φιλικά με νίκη για δεύτερη φορά επί του ΑΟΧανιά, τον οποίο είχε κερδίσει με 1-0 και στο Γεντί Κουλέ.
Δυο (φιλικά), ισάριθμες νίκες, με το ίδιο σκορ (1-0) με την ομάδα των Χανίων, στην οποία ο ΟΦΗ "πήρε" τον αέρα που λέμε.
O ΟΦΗ με γκολ του Χαντί πήρε τη νίκη (0-1) στο δυνατό φιλικό με τον ΑΟΧανιά στα Περβόλια και έδειξε ότι βρίσκεται σε σημαντικό βαθμό ετοιμότητας, ενόψει της έναρξης του πρωταθλήματος της Football league.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ:
Mε Χαντί ο ΟΦΗ κέρδισε για δεύτερη φορά τον ΑΟΧανιά
Νιόπλιας: Ετοιμος να ξεκινήσει το πρωτάθλημα ο ΟΦΗ
Μια selfie ...γεμάτη ιστορία, για το ελληνικό ποδόσφαιρο, στην Κρήτη!
Οι Λυμπερόπουλος, Κατσουράνης, Κυργιάκος, Μπασινάς, Φραντζέσκος και ο Κώστας Κιάσσος, χαμογελούν στο κλίκ του Σωτήρη Κυργιάκου, για την ανάμνηση μιας όμορφης ποδοσφαιρικής παρέας, που συναντήθηκε για...καλό σκοπό.
Πρόκειται για ένα φιλικό παιχνίδι φιλανθρωπικού χαρακτήρα, που θα δώσει η ομάδα του ΠΣΑΠ την οποία απαρτίζουν οι παραπάνω, μαζί με τους Καραγκούνη, Χανιωτάκη, Ζελενίτσα, τους προπονητές ΟΦΗ και Εργοτέλη (Νιόπλιας- Χατζηνικολάου) και κάποιους ακόμη, οι οποίοι θα αναμετρηθούν με τους Παλαίμαχους του Λασιθίου, στην Ιεράπετρα.
Τα έσοδα του αγώνα θα δοθούν στον παλαίμαχο ποδοσφαιριστή Ανδρέα Γιαννακουδάκη, ο οποίος αντιμετωπίζει σοβαρό πρόβλημα υγείας.
Γιατί το ποδόσφαιρο, στέλνει ισχυρά κοινωνικά μηνύματα, ειδικά απο εκείνους που νοιάζονται για; τον συνάνθρωπο...
Γ.Κορτς
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ:
Αρωμα ΟΦΗ και Εθνικής στην Ιεράπετρα