Συνάντηση με τον Αρχιεπίσκοπο Κρήτης, κ. Ειρηναίο, θα έχει την Παρασκευή (18/11) το πρωί, αντιπροσωπεία της διοίκησης της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925. Σκοπός της συνάντησης, είναι η συνεργασία της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 με την Αρχιεπισκοπή, ώστε να βοηθηθούν οικογένειες του Ηρακλείου που το έχουν ανάγκη.
Η ανακοίνωση της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 αναφέρει:
«Η διοίκηση της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 αποδέχθηκε με χαρά και σεβασμό την πρόσκληση του Αρχιεπισκόπου Κρήτης, κυρίου Ειρηναίου, σε μια συνάντηση, που θα έχει το χαρακτήρα, της συνεργασίας της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 με την Αρχιεπισκοπή, για κοινές δράσεις, ώστε να βοηθηθούν οικογένειες της πόλης που έχουν ανάγκη.
Η συνάντηση της αντιπροσωπεία της διοίκησης της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 με τον Αρχιεπίσκοπο, θα γίνει την Παρασκευή στις 11 πμ. στην Αρχιεπισκοπή».
Νέο φιλικό παιχνίδι με τον Ερμή Ζωνιανών θα δώσει το Σάββατο το πρωί (11.30) στο Βαρδινογιάννειο αθλητικό κέντρο ο ΟΦΗ, σε περίπτωση που οριστικά δεν γίνουν αγώνες και αυτό το Σαββατοκύριακο.
Ο ΟΦΗ περιμένει την επίσημη ενημέρωση για το θέμα αυτό, αλλά και το τεχνικό επιτελείο της ομάδας, διαμορφώνει ανάλογα τον αγωνιστικό προγραμματισμό του.
Βουό και Μασάδο συνέχισαν και την Πέμπτη (17/11) ατομικό πρόγραμμα και θεραπεία. Νέα προπόνηση θα γίνει την Παρασκευή (18/11) το πρωί στο Βαρδινογιάννειο αθλητικό κέντρο.
Μια όμορφη βραδιά πέρασε η ομάδα του ΟΦΗ ’94 το βράδυ της Τετάρτης (16/9) στην ταβέρνα «Αρχοντικό» στη Ροδιά, εκεί όπου η διοίκηση του σωματείου και η Επιτροπή Ακαδημίας ΟΦΗ παρέθεσαν δείπνο στους ποδοσφαιριστές και το προπονητικό τιμ. Το παρών έδωσε όλη η ομάδα του ΟΦΗ ’94, ενώ παρέστη ακόμη ο ποδοσφαιριστής του ΟΦΗ Κώστας Κιάσσος. Με ανακοίνωση της η επιτροπή της ακαδημίας ποδοσφαίρου του ΟΦΗ, ευχαρίστησε θερμά τον ιδιοκτήτη της ταβέρνας «Αρχοντικό» κ. Μανόλη Σταματάκη για την άψογη φιλοξενία.
Στο τραπέζι παρέστη και ο πρόεδρος της ΕΠΣΗ Νίκος Τζώρτζογλου.