Θετικό χαρακτήρισε για τον Ερμή Ζωνιανών, το φιλικό παιχνίδι με τον ΟΦΗ (2-0), ο προπονητής του Ερμή, Γιώργος Πετράκης.
Οπως ανέφερε μετά το τέλος του φιλικού αγώνα στο Βαρδινογιάννειο αθλητικό κέντρο «με βάση την σημερινή μας εικόνα θεωρώ ότι ήταν καλό για εμάς που παίξαμε με τον ΟΦΗ γιατί είχαμε να παίξουμε φιλικό πάρα πολλές ημέρες. Όταν μια ομάδα αγωνίζεται καλά και μετά σταματάει, αυτό σίγουρα μπορεί να την επηρεάσει, σε μια διακοπή αλλά για εμάς είναι σημαντικό που δώσαμε αυτό το φιλικό με τον ΟΦΗ και θα είμαστε πιο έτοιμοι για την συνέχεια. Μετά την απόφαση να ξεκινήσει και πάλι η Γ΄Εθνική από την Τετάρτη ο φιλικός αγώνας με τον ΟΦΗ πήρε μια πιο επίσημη μορφή και για αυτό προσπαθήσαμε να μοιράσουμε το χρόνο συμμετοχής σε όλα τα παιδιά για να βγει μια δυνατή προπόνηση. Νομίζω ότι παίξαμε με ένα πάρα πολύ καλό αντίπαλο και κατά διαστήματα βγάλαμε πράγματα που θέλουμε να έχουμε σαν ομάδα ειδικότερα στο πρώτο ημίχρονο. Συνεχίζουμε και κοιτάζουμε μπροστά το παιχνίδι του πρωταθλήματος με την Τριγλία που είναι πολύ σημαντικό».
Να σημειωθεί ότι ο Ερμής Ζωνιανών, είναι πρωτοπόρος στον 4ο όμιλο της Γ' Εθνικής.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ:
«Το ζητούμενο για όλους τους παίκτες του ΟΦΗ είναι να είμαστε ετοιμοπόλεμοι και ο προπονητής θα κρίνει ποιοί θα παίξουν» ανέφερε ο Κέβι Χίσι μετα τη φιλική νίκη του ΟΦΗ με 2-0 επί του Ερμή Ζωνιανών.
Ο μέσος του ΟΦΗ υπογράμμισε ότι «κάνουμε φιλικά και πάλι φιλικά με αποτέλεσμα η ομάδα να μην μπορεί να βρεί ρυθμό. Εμείς χρειαζόμαστε ρυθμό. Η ομάδα ξεκίνησε με δυο κακά αποτελέσματα το πρωτάθλημα και τώρα ετοιμαζόμαστε για να επανέλθουμε καλύτεροι».
Για το αν έκανε καλό στον ΟΦΗ η διακοπή, ο Χίσι τόνισε ότι «η διακοπή μας επέτρεψε να ανασυνταχθούμε και να ηρεμίσουμε απο τα δυο κακά αποτελέσματα που κάναμε στα δυο πρώτα παιχνίδια, όπου χάσαμε 4 βαθμούς. Στόχος είναι να αμφανιστούμε καλύτεροι όταν αρχίσει και πάλι το πρωτάθλημα».
Τέλος για την δική του παρουσία και τις φιλοδοξίες του, ο Χίσι, υπογράμμισε πως «είμαι εδώ και δουλεύω καθημερινά. Ο προπονητής θα κρίνει αν είμαι έτοιμος να παίξω. Το ζητούμενο για όλους τους παίκτες είναι να είμαστε ετοιμοπόλεμοι και όταν μας δίνεται η ευκαιρία να είμαστε έτοιμοι. Αυτό προσπαθώ να κάνω και εγώ».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ:
Ενας ΟΦΗ σοβαρός απο το πρώτο μέχρι και το τελευταίο λεπτό, κέρδισε με 2-0 τον Ερμή Ζωνιανών σε φιλικό παιχνίδι που έγινε το Σάββατο (19/11) το πρωί στο Βαρδινογιάννειο αθλητικό κέντρο.
Ο Μάριος Ογκμποε που συνέχισε τις καλές του εμφανίσεις άνοιξε το σκόρ για τον ΟΦΗ στο 15', ενώ το 2-0 σημείωσε ο πάντα σταθερός σε απόδοση Αντουκόρ στο 55'.
Να σημειωθεί ότι ο ΟΦΗ είχε και δυο δοκάρια με τον Μάνο (22' και 48'), αλλά και αρκετές χαμένες ευκαιρίες για ένα μεγαλύτερο σκορ.
Τραυματίας αποχώρησε απο το φιλικό ο Ηλίας Κώτσιος, με ενοχλήσεις στους προσαγωγούς.
Ο Νίκος Νιόπλιας χρησιμοποίησε και πάλι όλους τους διαθέσιμους παίκτες και πήρε μια εικόνα απο την αγωνιστική τους κατάσταση.
Ο τεχνικός του ΟΦΗ δεν χρησιμοποίησε τους Βουό, Μασάδο, οι οποίοι ταλαιπωρούνται απο τραυματσμούς (ο Βουό αναμένεται να μπεί κανονικά απο τη Δευτέρα), αλλά και τον Ράντι, ο οποίος έχει κάποιες ενοχλήσεις στη μέση και δεν χρησιμοποιήθηκε για προληπτικούς λόγους.
Σοβαρή και η εικόνα των αξιοιολογημένων διαιτητών, όπως αρμόζει σε ένα παιχνίδι ομάδων που αγωνίζονται σε Εθνικές κατηγορίες.
Στο φιλικό σφύριξαν οι Ζαχαριουδάκης, Τρουλινός, Μαυρουδής.
ΟΦΗ: Δάφκος (46' Δερμιτζάκης), Κομεσίδης (60' Φαζός), Οστοιτς (46' Κώτσιος, 60' λ.τ. Κομεσίδης), Βαλλιάνος (46' Κοιλιάρας), Αντουκόρ (60' Χίσι), Νάστος (46' Κιάσσος), Μπουρσέλης, Χαντί (60' Ροβίθης), Ογκμποε (46' Μιλοσάβλιεφ), Μάνος (60' Βρεττός), Μίκιτς (60' Μπολάκης).
Ερμής Ζωνιανών: Κόλλιας (46' Ανδρεαδάκης, 73' Ζερβός), Ταβλαδωράκης (52' Κοζυράκης, 75' Λογοθέτης), Ραπτάκης (52' Χατζηβασίλης), Γεωργούλης (52' Ανυφαντάκης), Πρωτογεράκης (52' Γεμιστός), Φαμπίνιο (52' Προβιδάκης), Πουλάκης (52' Γιακουμάκης), Ανωγειανάκης (52' Δ. Πλουσής), Πασιαλής (52' Σκουτέλης), Πλουσής (52' Χριστοδούλου, 75' Λαδιανός), Τοπούζης (65' Σεχολάρι).
ΤΟ ΦΙΛΜ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ
7' Απευθείας φάουλ του Νάστου, διώχνει δύσκολα σε κόρνερ ο Κόλλιας.
15' Το 1-0 για τον ΟΦΗ. Ο Ογκμποε σε θέση βολής μέσα στην περιοχή, σουτάρει δυνατά, η μπάλα κοντράρει στα
σώματα και καταλήγει στα δίχτυα (1-0).
22' Ωραία σέντρα του Βαλλιάνου, πλασέ του Μάνου, η μπάλα στο δοκάρι και άουτ
26' Ο Πουλάκης στέλνει τη μπάλα στα δίχτυα γα τον Ερμή, αλλά το γκολ ακυρώνεται ως επιθετικό φάουλ.
31' Ωραία μπαλιά του Αντουκόρ για τον Βαλλιανο που βγαίνει στην πλάτη της άμυνας και πλασάρει, η μπάλα φεύγει λίγο άουτ.
39' Σέντρα-σούτ του Βαλλιάνου, έδιωξε δύσκολα ο τερματοφύλακας του Ερμή.
40' Σούτ του Φαμπίνιο απο καλή θέση, η μπάλα άουτ.
44' Σούτ του Μπουρσέλη απο καλή θέση η μπάλα άουτ.
48' Δεύτερο δοκάρι για τον ΟΦΗ και το Μάνο. Ο επιθετικός του ΟΦΗ μετά απο ωραία μπαλιά του Χαντί, πλασάρει με περιστροφική κίνηση, αλλά η μπάλα σταματάει στο αριστερό κάθετο δοκάρι.
50' Ωραία ενέργεια και σούτ του Κιάσσου, απο το ύψος της περιοχής, η μπάλα λίγο πάνω απο το οριζόντιο δοκάρι.
55' Κόρνερ του Χαντί, κεφαλιά του Κώτσιου και απο κοντά με προβολή ο Αντουκόρ, στέλνει τη μπάλα στα δίχτυα (2-0).
74' Δυνατό σούτ του Βρεττού, ο Χατζηβασίλης έδιωξε τη μπάλα πάνω απο τη γραμμή τέρματος.
76' Ο Κιάσσος βρήκε τον Ροβίθη μέσα στην περιοχή, ο τελευταίος πλάσαρε, αλλά ο τερματοφύλακας του Ερμ έδιωξε τη μπάλα.
77' Σούτ του Κιάσσου, απο το ύψο της περιοχής μπλόκαρε με διπλή προσπάθεια ο γκολκήπερ του Ερμή.
82' Σούτ του Σκουτέλη έξω απο την περιοχή, η μπάλα λίγο άουτ.
+90 Απευθείας φάουλ του Μπουρσέλη,ο γκολκήπερ του Ερμή, έδιωξε σε κόρνερ,