«Αξίζαμε την πρόκριση γιατί κερδίσαμε τα φαβορί του ομίλου» ανέφερε ο γκολκήπερ του ΟΦΗ Γιάννης Δερμιτζάκης μετά τη νίκη-πρόκριση του ΟΦΗ επί του Ηρακλή.
Ο τερματοφύλακας του ΟΦΗ ανέφερε ότι «ήμασταν καλύτεροι σε όλη την διάρκεια του παιχνιδιού και αξίζαμε τη νίκη και την πρόκριση. Μας δίνει αβαντάζ το ότι τερματίσαμε πρώτοι στον όμιλο, για την κλήρωση.Τώρα θέλουμε να έχουμε και καλύτερη συνέχεια στο πρωτάθλημα, γιατί αυτό είναι που μας ενδιαφέρει περισσότερο».
Για το τι περιμένει από την κλήρωση της Τρίτης, ο Δερμιτζάκης, ανέφερε πως «δεν υπάρχουν δυνατοί και αδύναμοι αντίπαλοι αλλά θα ήταν καλό να βρούμε μια ομάδα που θα είναι πιο εύκολη».
Για την επανεμφάνιση του κάτω από τα δοκάρια του ΟΦΗ και το χειροκρότημα του κόσμου, ανέφερε πως «η αλήθεια είναι ότι είχα ανάγκη το χειροκρότημα γιατί δεν σας κρύβω ότι ήμουν αγχωμένος. Είχα κάνει μια κακή εμφάνιση και αυτό το παιχνίδι μου δίνει ψυχολογία και κουράγιο για τη συνέχεια».
Για το παιχνίδι που ακολουθεί για τον ΟΦΗ στην Καλλιθέα, τόνισε πως «δεν μπορείς α έχεις την ίδια απόδοση σε όλα τα παιχνίδια. Πάντα παίζουμε για τη νίκη και στην Καλλιθέα θα παλέψουμε για αυτήν».
H φωτογραφία είναι απο την συνέντευξη τύπου μετά το τέλος του αγώνα ΟΦΗ-Ηρακλής.
Για το παιχνίδι που ακολουθεί για τον ΟΦΗ στην Καλλιθέα, τόνισε πως «δεν μπορείς α έχεις την ίδια απόδοση σε όλα τα παιχνίδια. Πάντα παίζουμε για τη νίκη και στην Καλλιθέα θα παλέψουμε για αυτήν».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ:
Ονομα βαρύ σαν ιστορία ο ΟΦΗ-Η απάντηση του Νιόπλια στους ψιθύρους
Πόσο πιο δίκαιη πρόκριση; Κέρδισε Ηρακλή και ΠΑΟ στο κάστρο του ο ΟΦΗ
Στους ισχυρούς ο ΟΦΗ-Δείτε τους 16 που συνεχίζουν
Δείτε πως γονάτισε και τον Ηρακλή ο ΟΦΗ (VIDEO)
:
«Ο ΟΦΗ ήταν σε πολύ καλή κατάσταση» ανέφερε ο τεχνικός του Ηρακλή Σάββας Παντελίδης, μετά το τέλος του αγώνα με τον ΟΦΗ στο Γεντί Κουλέ.
Ο Ηρακλής έμεινε εκτός Κυπέλλου Ελλάδος και όπως τόνισε ο προπονητής του, στην συνέντευξη τύπου «πετάξαμε ουσιαστικά το πρώτο ημίχρονο εντελώς όπου ο ΟΦΗ ήταν καλύτερος από εμάς, χωρίς όμως να έχει τις μεγάλες φάσεις. Στην διάρκεια του δευτέρου ημιχρόνου ρισκάραμε και προσπαθήσαμε να πιέσουμε τον ΟΦΗ αλλά μας έβαλε ένα δεύτερο γκολ και μετά ήταν πολύ δύσκολο για μας. Μειώσαμε στο τέλος, αλλά δεν είχαμε τις προυποθέσεις για κάτι περισσότερο».
Για τη νίκη του Παναθηναϊκού μέσα στη Ριζούπολη με 3-4, ανέφερε ότι «δεν θέλω να ασχοληθώ με το τι κάνουν οι άλλες ομάδες. Αυτό που μας ενδιαφέρει είναι να κοιτάμε την ομάδα μας και να γινόμαστε καλύτεροι».
Για το αν ο Ηρακλής συνειδητά εγκατέλειψε το Κύπελλο για να στραφεί στο πρωτάθλημα, είπε ότι «δεν υπήρχε κάτι τέτοιο. Το θέλαμε να περάσουμε».
Γα το αν είναι άδικος ο αποκλεισμός του Ηρακλή, τόνισε πως «δεν υπάρχει άδικο στο ποδόσφαιρο. Επρεπε να προσπαθήσουμε περισσότερο. Δεν έπρεπε να χάσουμε αυτό το παιχνίδι».
Για το γεγονός ότι έπαιξε με αμιγώς Ελληνική ενδεκάδα ο Ηρακλής στο ματς με τον ΟΦΗ, είπε πως «παλεύουμε για τη σωτηρία και πρέπει να στηριχθούμε σε Ελληνες, γιατί αυτοί καταλαβαίνυν καλύτερα την κατάσταση και την κρισιμότητα. Δεν παίξαμε μόνο με Έλληνες σήμερα μόνο γιατί το θέλαμε. Τα προβλήματα της ομάδας μας δεν είναι ώρα να τα συζητήσουμε τώρα».
Εκ μέρους τω παικτών του Ηρακλή ο Παναγιώτης Κυνηγόπουλος τόνισε ότι: «Ήρθαμε εδώ πέρα για να πάρουμε τη νίκη αλλά μπήκαμε νωθρά στο πρώτο ημίχρονο και ο ΟΦΗ ήταν καλύτερος. Στο δεύτερο ημίχρονο ρισκάραμε αλλά ο ΟΦΗ πέτυχε ένα δεύτερο γκολ και δεν μπορούσαμε να αντιδράσουμε».
Η φωτογραφία είναι απο την συνέντευξη τύπου των προπονητών στο Γεντί Κουλέ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ:
Ονομα βαρύ σαν ιστορία ο ΟΦΗ-Η απάντηση του Νιόπλια στους ψιθύρους
Πόσο πιο δίκαιη πρόκριση; Κέρδισε Ηρακλή και ΠΑΟ στο κάστρο του ο ΟΦΗ
«Ο ΟΦΗ κουβαλάει ένα βαρύ όνομα, έχει ιστορία, έχει κατακτήσει Κύπελλο, έχει πάει τελικό Κυπέλλου και είμαστε υποχρεωμένοι να το δείχνουμε ακόμα και με ομάδες μεγαλύτερης κατηγορίας ότι κάποτε περάσαμε και εμείς από εκεί και σήμερα βάζουμε τις βάσεις για να επανέλθουμε» ανέφερε ο Νίκος Νιόπλιας μετά το νέο θρίαμβο του ΟΦΗ, επί του Ηρακλή, τον οποίο κέρδισε με 2-1 στο Γεντί Κουλέ και πανηγύρισε την πρόκριση στους 16 του Κυπέλλου Ελλάδος και μάλιστα ως πρώτος στον όμιλο του.
Ο τεχνικός του ΟΦΗ συνεχάρη τους πάικτες του και τον κόσμο για τις νίκες με Ηρακλή και ΠΑΟ στο Γεντί Κουλέ και τόνισε ότι και στην επόμενη φάση ο ΟΦΗ με όποιον αντίπαλο και αν κληρωθεί θα προσπαθήσει να είναι ανταγωνιστικός.
Οπως ανέφερε ο τεχνικός του ΟΦΗ στη συνέντευξη τύπου μετά το τέλος του αγώνα «κάναμε ένα καλό παιχνίδι και πήραμε μια δίκαιη νίκη. Από την αρχή του ματς κυνηγήσαμε τη νίκη αν και υπήρχαν πολλά σενάρια για να την πάρουμε. Αλλά όταν κυνηγάς τη νίκη μπορεί να πας για τον βαθμό, όταν πας για την ισοπαλία, μπορεί και να χάσεις.. Θέλω να πω ένα μεγάλο μπράβο στα παιδιά και στον κόσμο , γιατί φέραμε δύο μεγάλα αποτελέσματα με ομάδες Σούπερ Λίγκ. Δεν το έκανε μόνο ο ΟΦΗ αυτό. Το έκανε ο Απόλλων, ο Άρης , τα Τρίκαλα και η Λαμία. Το λέω αυτό γιατί κάποιοι εδώ στο Ηράκλειο, νομίζουν ότι μόνο εμείς έχουμε ομάδα. Η Β΄Εθνική έχει πολύ καλές ομάδες και αυτό φάνηκε στο Κύπελλο »
Για το γεγονός ότι ο ΟΦΗ έβαλε τέλος στους ψιθύρους, που υπήρχαν πριν το παιχνίδι με τον Ηρακλή, ο Νίκος Νιόπλιας τόνισε πως «έχουμε ιστορία σαν ομάδα, κουβαλάμε ένα βαρύ όνομα , έχουμε κατακτήσει το Κύπελλο, έχουμε πάει τελικό Κυπέλλου και είμαστε υποχρεωμένοι να το δείχνουμε ακόμα και με ομάδες μεγαλύτερης κατηγορίας ότι κάποτε περάσαμε και εμείς από εκεί και σήμερα βάζουμε τις βάσεις για να επανέλθουμε. Και αυτά τα δύο παιχνίδια ήταν δύο πολύ καλά τεστ, γιατί ανταπεξήλθαμε πλήρως σαν ομάδα»
Για το τι περιμένει από την κλήρωση της Τρίτης στους 16 του Κυπέλλου, ο προπονητής του ΟΦΗ, ανέφερε πως «ο ΟΦΗ δεν έχει στόχο να πάρει το Κύπελλο. Εμείς κοιτάμε παιχνίδι με παιχνίδι. Με οποιοδήποτε αντίπαλο και να κληρωθούμε θα είμαστε ανταγωνιστικοί».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ:
Πόσο πιο δίκαιη πρόκριση; Κέρδισε Ηρακλή και ΠΑΟ στο κάστρο του ο ΟΦΗ
Στους ισχυρούς ο ΟΦΗ-Δείτε τους 16 που συνεχίζουν
Δείτε πως γονάτισε και τον Ηρακλή ο ΟΦΗ (VIDEO)