Αποδίδοντας εξαιρετικό ποδόσφαιρο στο δεύτερο ημίχρονο και πραγματοποιώντας την καλύτερη φετινή της εμφάνιση η ομάδα του Πλατανιά πέτυχε σπουδαία νίκη επί του Ατρόμητου με 3-0, την πρώτη της απέναντι στον σύλλογο του Περιστερίου στην Super League.
Μάλιστα ο Πλατανιάς επέστρεψε στα τρίποντα έπειτα από 10 παιχνίδια και ύστερα από ακριβώς τρεις μήνες, καθώς τελευταία φορά που έφυγε νικητής ήταν το 3-2 επί του Λεβαδειακού στα Περιβόλια στις 17 Σεπτεμβρίου.
Το πρώτο ημίχρονο δεν προσέφερε κάτι αξιοσημείωτο στους θεατές που αψήφισαν το κρύο και την αραιή βροχή. Ομως στο δεύτερο ο Πλατανιάς μπήκε αποφασισμένος και έφτασε πολύ κοντά στο γκολ δύο φορές με τον Φανούρη Γουνδουλάκη (50′ και 52′), ο οποίος από καλή θέση δεν κατάφερε να νικήσει τον Γκορμπούνοφ.
Τελικά η γκαντεμιά για την ομάδα των Χανίων έσπασε στο 68ο λεπτό όταν μετά από κεφαλιά-πάσα του Γιώργου Μανούσου, ο Χρήστος Καρυπίδης με ψηλοκρεμαστή κεφαλιά πέρασε την μπάλα πάνω από το χέρι του Γκορμπούνοφ και παρά την προσπάθεια του Μπρίτο, ο διαιτητής-σε συνεργασία με τον βοηθό- έδειξαν σέντρα.
Πριν κοπάσουν οι πανηγυρισμοί για το 1-0, ο Πλατανιάς βγήκε ξανά στην κόντρα, η μπάλα μετά την σέντρα του Γιάννη Στάθη, έφθασε από καραμπόλα στα πόδια του αμαρκάριστου Γιώργου Γιακουμάκη, που έκανε με πλασέ το 2-0 στο 70ό λεπτό.
Την νίκη της ομάδας του Πλατανιά σφράγισε ο Γιώργος Γιακουμάκης με το δεύτερο τέρμα του, όταν μετά από σέντρα του Ντίνα, με βολέ έστειλε την μπάλα στα δίχτυα του γκολκίπερ του Ατρόμητου.
ΔΙΑΙΤΗΤΗΣ: Στυλιαράς (Αιτωλοακαρνανίας)
ΣΚΟΡΕΡ: 68′ Καρυπίδης, 70′, 84′ Γιακουμάκης
ΚΙΤΡΙΝΕΣ ΚΑΡΤΕΣ: 45′ Βάντερσον, 66′ Μενδρινός / 42′ Μπρίτο, 56′ Κεϊτά, 62′ Παπαδόπουλος, 67′ Λημνιός
Πλατανιάς (Γιώργος Παράσχος): Σωτηρίου, Στάθης, Καρυπίδης, Κάργας, Βάντερσον, Γκνιάτιτς (22’ λ.τρ. Μενδρινός), Μουνάφο, Αποστολόπουλος (67’ Ντίνας), Γουνδουλάκης, Μανούσος, Γιακουμάκης (85’ Πριντέτα).
Ατρόμητος (Γιώργος Κορακάκης): Γκορμπούνοφ, Κοντοές, Φυτανίδης, Λαζαρίδης, Μπίτολο, Μπαγκά, Κεϊτά (62’ Ζησόπουλος), Τόνσο, Μπρίτο (71’ Βασιλείου), Παπαδόπουλος, Λημνιός (82’ Μπαστακός).
ΔΗΛΩΣΕΙΣ
Μετά το τέλος της αναμέτρησης με τον Ατρόμητο, ο τεχνικός του Πλατανιά, Γιώργος Παράσχος, τόνισε:
“Πολλά μπράβο στα παιδιά για τη νίκη. Παίζαμε με την πλάτη στον τοίχο και για αυτό η προσπάθεια όλων είναι αξιέπαινη, απέναντι σε μια πολύ καλή ομάδα. Είχαμε καιρό να κάνουμε τόσο καλό παιχνίδι, όπως κάναμε στο δεύτερο ημίχρονο όπου ήμασταν αποτελεσματικοί στην τελική προσπάθεια. Είχαμε καθαρό μυαλό παρά την πίεση και αυτό είναι που μας βοήθησε να φτάσουμε στο 3-0. Με τη νίκη αυτή θα περάσουμε όλοι πιο άνετα τις γιορτές.
Θέλω να πω κάτι και για τον κ.Κορακάκη. Ηταν πανέξυπνος και έκανε μεγάλη καριέρα ως παίκτης. Πιστεύω ότι το ίδιο μπορεί να πετύχει και ως προπονητής, κάτι που του το εύχομαι ολόψυχα».
Για τη συνέχεια του πρωταθλήματος, ο κ.Παράσχος επεσήμανε: «Τα παιδιά δείξανε τις δυνατότητες που έχουν. Είχα πει ότι θέλουμε μια νίκη να φύγει το άγχος. Σήμερα το πιστέψαμε πολύ. Μέχρι τώρα είχαμε αδικήσει τους εαυτούς μας. Εχω την διαίσθηση και θα το δείτε, ότι στον β΄γύρο θα έχουμε την περσινή εικόνα».
Για τις μεταγραφές: «Κάτι γίνεται θα προσπαθήσουμε να ενισχυθούμε με έναν ή δύο παίκτες. Υπάρχει διάθεση από τη διοίκηση».
Από την πλευρά του, ο προπονητής του Ατρόμητου, Γιώργος Κορακάκης είπε: «Ηταν μια βαριά ήττα για εμάς. Ηταν όμως δίκαιη, καθώς στο δεύτερο ημίχρονο δεν μπήκαμε καθόλου στο γήπεδο. Μείναμε στα αποδυτήρια. Χάσαμε όλες τις μονομαχίες και μοιραία ήρθε το 3-0. Κοιτάμε μπροστά, δεν θα σταθούμε σε δικαιολογίες ότι λείπουν παίκτες. Μπορούμε περισσότερα από αυτά που κάναμε στο δεύτερο ημίχρονο. Θέλω να ευχηθώ καλή επιτυχία και καλή συνέχεια στον κ.Παράσχο γιατί σε πολλούς από εμάς είναι ποδοσφαιρικός πατέρας».
Η ομάδα βόλει του ΟΦΗ φέτος είναι «φτιαγμένη» για μεγάλα πράγματα και ίσως αυτή η «τρελή» πορεία που πραγματοποιεί φέτος στην Α2 την οδηγήσει τελικά και στην Α1 κατηγορία, κάτι που αν συμβεί θα είναι για πρώτη φορά στην ιστορία της!
Μέχρι σήμερα, δεν έχει βρεθεί ομάδα της Α2, που μπορεί να σταματήσει τον ΟΦΗ.
Ακόμα και κόντρα στην ΑΕΚ η ομάδα του Δημήτρη Ζλατιλίδη, έκανε επίδειξη ισχύος.
Την κέρδισε με το «καθαρό» 3-0 σετ στο κλειστό γυμναστήριο στο Βαρδινογιάννειο αθλητικό κέντρο και ο ΟΦΗ συνέχισε την αήττητη πορεία του στην κατηγορία!
Κρίμα, που το παιχνίδι ΟΦΗ-ΑΕΚ έγινε κεκλεισμένων των θυρών (λόγω τιμωρίας του ΟΦΗ) και δεν μπόρεσε ο κόσμος να παρακολουθήσει το παιχνίδι!
Ο ΟΦΗ σε ένα παιχνίδι με υψηλό επίπεδο βόλει πήρε τη νίκη με 3-0 σετ (25-20, 29-27, 25-22).
Στο πρώτο σετ η ΑΕΚ μπήκε δυνατά (1-5), αλλά ο ΟΦΗ βρήκε ρυθμό (9-7) και με αρκετούς πόντους απο το σερβίς πήρε το πρώτο σετ με 25-20.
Στο δεύτερο σετ έσπασαν καρδιές.Εγινε μεγάλο ντέρμπι!
Οι δυο ομάδες βάδισαν χέρι-χέρι σε όλη τη διάρκεια και χρειάστηκαν τρία σετ-μπολ απο την ΑΕΚ και δυο απο τον ΟΦΗ, για να αναδειχθεί νικητής, με κερδισμένο τελικά τον ΟΦΗ με 29-27 (!) ο οποίος έκανε το 2-0.
Στο τρίτο σετ η ΑΕΚ μπήκε ξανά καλύτερα (7-13), αλλά οι παίκτες του ΟΦΗ, έπαιξαν με ψυχή και έκαναν την ανατροπή. Με ένα σερί 11-4 έφεραν το σετ στα ίσια (18-17) και τελικά το κέρδισε με 25-22, ολοκληρώνοντας την επικράτηση του με 3-0 σετ.
Ο ΟΦΗ έχει πράγματι σπουδαία ομάδα φέτος και αν συνεχίσει έτσι, δικαιούται να ονειρεύεται, σε ένα πρωτάθλημα, στο οποίο οι δυο πρώτοι απο κάθε όμιλο (4 όμιλοι-8 ομάδες) θα δώσουν στο τέλος της χρονιάς μπαράζ για την άνοδο.
Αυτό θα γίνει σε δυο δόσεις.
Αρχικά θα αναμετρηθούν οι 4 απο τους δυο ομίλους του Νότου (οι δυο πρώτοι απο κάθε όμιλο) και οι άλλοι 4 απο τους δυο ομίλους του Βορρά (οι δυο πρώτοι απο κάθε όμιλο).
Οι δυο πρώτοι που θα προκριθούν απο Βορρά και Νότο (4 ομάδες) θα σχηματίσουν ένα τελικό μπαράζ (φάιναλ-φορ) 4 ομάδων, όπου οι δυο πρώτοι ανεβαίνουν στην Α1, ενώ οι υπόλοιποι 6 (απο τους 8 που πέρασαν απο τους ομίλους), συν τους τρίτους των τεσσάρων ομίλων, θα σχηματίσουν μια νέα κατηγορία που δημιουργείται την «Προ Λίγκ», η οποία θα είναι η αμέσως επόμενη κατηγορία κάτω απο την Α1. Στην κατηγορία αυτή (Προ Λίγκ) θα αγωνιστούν και οι δυο που θα υποβιβαστούν απο την Α1 βόλει.
Ο προπονητής του ΟΦΗ Δημήτρης Ζλατιλίδης, είχε κάθε λόγο, να είναι ικανοποιημένος απο την εικόνα του ΟΦΗ μετά το τέλος του αγώνα με την ΑΕΚ. Οπως ανέφερε «κάναμε καλή εμφάνιση. Είμαστε ένα επίπεδο πάνω απο την ΑΕΚ και πήραμε το παιχνίδι. Δεν ήταν εύκολο όμως. Ο αντίπαλος είναι δεύτερος και είναι μια πολύ καλή ομάδα. Εμείς κλείνουμε τα παιχνίδια του 2016 με μια σημαντική νίκη και θα κάνουμε καλές γιορτές, έχοντας ολοκληρώσει το στόχο μας που ήταν να είμαστε αήττητοι. Θα προετοιμαστούμε για τη συνέχεια γιατί μας περιμένουν δύσκολα παιχνίδια».
«Τα φαβορί φαίνονται στο γήπεδο» ανέφερε ο Αγγελος Χαντί, μιλώντας στον ραδιοφωνικό σταθμό «Metropolis για το πρωτάθλημα της Football league και τους στόχους του ΟΦΗ. «Δύσκολο πρωτάθλημα και πολλές ομάδες. Τα φαβορί φαίνονται στο γήπεδο. Σίγουρα υπάρχουν μεγάλες ομάδες όπως ο ΟΦΗ και ο Άρης αλλά και οι άλλες ομάδες είναι καλές».
Για την πρόκριση του ΟΦΗ, επί του Ηρακλή, ο μέσος του ΟΦΗ ανέφερε ότι «Ήταν λίγο περίεργο για μένα. Με τα περισσότερα παιδιά στον Ηρακλή είμαι φίλος αλλά τώρα είμαι παίκτης του ΟΦΗ και ο μόνος μου στόχος ήταν η νίκη. Δε συμφωνώ ότι ο Ηρακλ ήταν αδιάφορος για το παιχνίδι. Αδιάφορος σε καμία περίπτωση. Τα παιδιά ήταν ιδιαίτερα στεναχωρημένα μετά το παιχνίδι. Εμείς βρεθήκαμε σε καλή μέρα. Το θέλαμε και οι δυο και τελικά το πήραμε εμείς στο τέλος. Τα παιδιά θέλανε την πρόκριση γιατί δεν νομίζω να είσαι παίκτης μιας μεγάλης ομάδας, όπως είναι ο Ηρακλής, και να μην θέλεις να προκριθείς».