Ψυχάρες σε ένα ακόμη παιχνίδι οι παίκτες του ΟΦΗ στο μπάσκετ πήραν μεγάλη νίκη στην παράταση με 89-88 επί της Σαντορίνης και θα κάνουν καλά Χριστούγεννα!
Ο ΟΦΗ βρέθηκε να χάνει 1,5 λεπτό πριν το τέλος 73-80, αλλά έκανε σπουδαια ανατροπή και με ψυχωμένους πόντους απο τον Αγαπιάδη, κατάφερε να πάει το παιχνίδι στην παράταση και να το κερδίσει!
Μάλιστα ο ΟΦΗ είχε και την τελευταία επίθεση, για να πάρει το παιχνίδι στην κανονική διάρκεια, αλλά ο Αγαπιάδης αστόχησε σε σούτ τριών πόντων!
Στην παράταση ο ΟΦΗ, αν και έπαιξε χωρίς τον Ξενάκη (5 φάουλ), είχε ευστοχία στις βολές και πήρε το παιχνίδι!
Μοιραίος για τους φιλοξενούμενους ένας απο τους κορυφαίους του παίκτες, ο Παπαδόπουλος, ο οποίος κέρδισε φάουλ 2 δεύτερα πριν τη λήξη και είχε την ευκαιρία να στείλει το παιχνίδι στη ν παράταση, αλλά ευστόχησε σε ½ βολές και ο ΟΦΗ πήρε τελικά τη νίκη με 89-88.
Τα δεκάλεπτα: 19,15, 42-36, 55-61, 82-82, 89-88
ΟΦΗ( Kόκκινος): Μητρόπαπας 6 (1), Κριθινακης 9 (1), Μαιστρελης 2, Ξενάκης 11 (1), Μπουμπάρης 2, Αγαπιάδης 35 (4), Κυρίτσης 5 (1), Μουλάς 19 (1).
Σαντορίνη (Πεταλωτής): Νικολαίδης 18 (4), Σταύρου 4, Κατκαρίδης, Δουλγεράκης 6 (1), Λουίζι 4, Κυριακόπουλος 6, Βουρτζούμης 2, Σάκοτα 25, Παπαδόπουλος 23 (2).
Ο Ηρόδοτος δεν δείνει ότι μπορεί να χάσει με τίποτα τον τίτλο στην Α1 ΕΠΣΗ, καθώς έμεινε αλώβητος και στην έδρα του Γιούχτα (1-1) και διατήρησε το +9 στην κορυφή της βαθμολογίας. Δείτε αναλυτικά τα αποτελέσματα:
ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ (17η-Αγωνιστική)
ΑΛΜΥΡΟΣ - ΠΑΝΟΜ 4-1
ΑΘΛΟΠΟΛΙΣ - ΡΩΜΑΝΟΣ 0-0
Ο.Φ.ΑΡΚΑΛΟΧΩΡΙΟΥ-ΦΑΙΣΤΟΣ 2-2
ΓΙΟΥΧΤΑΣ - ΗΡΟΔΟΤΟΣ 1-1
ΔΟΞΑ ΓΑΛΙΑΣ - ΜΟΙΡΕΣ 1-1
ΖΑΡΟΣ - ΧΕΡΣΟΝΗΣΟΣ 4-0
Α.Ο.ΤΥΜΠΑΚΙΟΥ - Ε.Γ.Ο.Η 1-1
ΓΟΡΤΥΣ - Π.Α.Ο.ΚΡΟΥΣΩΝΑ 1-2
ΑΣΤΕΡΑΣ ΜΥΡΤΙΑΣ-ΑΝΘΕΣΤΙΩΝ 0-3α.α.
ΜΙΝΩΙΚΗ - ΡΟΥΒΑΣ 3-0α.α.
Η ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ
1.ΗΡΟΔΟΤΟΣ 47
2.ΜΟΙΡΕΣ 38
3.ΓΙΟΥΧΤΑΣ 38
4.ΑΛΜΥΡΟΣ 34
5.ΖΑΡΟΣ 31
6.ΜΙΝΩΙΚΗ 30
7.ΑΝΘΕΣΤΙΩΝ 28
8.ΑΘΛΟΠΟΛΙΣ 26
9.Π.Α.Ο.ΚΡΟΥΣΩΝΑ 26
10.ΠΑΝΟΜ 26
11.ΧΕΡΣΟΝΗΣΟΣ 25
12.ΓΟΡΤΥΣ 25
13.Α.Ο.ΤΥΜΠΑΚΙΟΥ 19
14.ΡΩΜΑΝΟΣ 19
15.ΔΟΞΑ ΓΑΛΙΑΣ 18
16.Ο.Φ. ΑΡΚΑΛΟΧΩΡΙΟΥ 17
17.ΦΑΙΣΤΟΣ 16
18.Ε.Γ.Ο.Η 9
19.ΑΣΤΕΡΑΣ ΜΥΡΤΙΑΣ -5
20.ΡΟΥΒΑΣ -6
Η ΕΠΟΜΕΝΗ (18η-Αγωνιστική)
ΤΕΤΑΡΤΗ 21 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ
ΑΘΛΟΠΟΛΙΣ - ΠΑΝΟΜ
ΡΩΜΑΝΟΣ - Ο.Φ. ΑΡΚΑΛΟΧΩΡΙΟΥ
Π.Α.Ο.ΚΡΟΥΣΩΝΑ - ΓΙΟΥΧΤΑΣ
ΦΑΙΣΤΟΣ - ΔΟΞΑ ΓΑΛΙΑΣ
ΜΟΙΡΕΣ - ΖΑΡΟΣ
ΑΝΘΕΣΤΙΩΝ - ΜΙΝΩΙΚΗ
ΧΕΡΣΟΝΗΣΟΣ - Α.Ο.ΤΥΜΠΑΚΙΟΥ
ΑΛΜΥΡΟΣ - ΓΟΡΤΥΣ
ΗΡΟΔΟΤΟΣ - ΑΣΤΕΡΑΣ ΜΥΡΤΙΑΣ
ΡΟΥΒΑΣ - Ε.Γ.Ο.Η
Πήραν το...διπλό και το έριξαν στις πίτσες!
Στον Κισσαμικό πανηγύρισαν έξαλλα την μεγάλη νίκη της ομάδας μέσα στην Καρδίτσα (0-1) για την 6η αγωνιστική του πρωταθλήματος της Football league. Μετά τη λήξη οι παίκτες της ομάδας των Χανίων πανηγύρισαν την επιτυχία τους στα αποδυτήρια της ομάδας και έβγαλαν...selfie με τις πίτσες, που είχαν παραγγείλει οι άνθρωποι της ομάδας, για τους παίκτες, πριν μπουν στο λεωφορείο της επιστροφής για τον Πειραιά, όπου τους περίμενε το πλοίο της γραμμής για τα Χανιά.
Βέβαια, η ...κατανάλωση πίτσας για τους ποδοσφαιριστές μετά τα παιχνίδια, δεν είναι έκπληξη, αλλά μάλλον συνήθεια, καθώς εκείνοι που γνωρίζουν λένε, ότι έχει όλα τα συστατικά που χρειάζεται ο οργανισμός του ποδοσφαιριστή, μετά την καταπόνηση ενός αγώνα!
Το διπλό του Κισσαμικού στην Καρδίτσα είναι το πρώτο για το φετινό πρωτάθλημα, αλλά και η δεύτερη συνεχόμενη νίκη μετά το τρίποντο επί της Σπάρτης.
Οι επιτυχίες αυτές συνδιάζονται με την πρόκρση στους ''16" του Κυπέλλου Ελλάδος για την ομάδα των Χανίων, η οποία είχε ένα νωθρό ξεκίνημα στη χρονιά, αλλά δείχνει ότι συνέρχεται και παίρνει στο γήπεδο αυτό που δικαιούται!
O Kισσαμικός έκανε πέρσι μια ξιοπρεπέστατη παρουσία στο πρωτάθλημα, της Β' Εθνικής τερματίζοντας στην 6η θέση και όλα δείχνουν ότι και φέτος έχει τις προυποθέσεις να καταφέρει να εξασφαλίσει άνετα τη σωτηρία της και απο εκεί και πέρα να διεκδικήσει ότι καλύτερο μπορεί...
Γ.Κορτς