Το Χανιώτικο ντέρμπι του Κυπέλλου Ελλάδος μεταξύ του Πλατανιά και του ΑΟΧανιά στα Περβόλια, κύλησε ήρεμα. Φίλαθλοι και των δυο ομάδων παρακολούθησαν την αναμέτρηση και την ...χάρηκαν! Στα ενδιαφέροντα η μεταγραφική αποκάλυψη του προπονητή του Πλατανιά Γιώργου Παράσχου, ότι ...κάτι περιμένει στις μεταγραφές.
Ο Πλατανιάς με τη νίκη με 2-1, που τον φέρνει πολύ κοντά στην πρόκριση στην επόμενη φάση του Κυπέλλου Ελλάδος, αλλά και ο ΑΟΧανιά εμφανίστηκε ανταγωνιστικός. Προηγήθηκε στο σκορ, αλλά δεν άντεξε στη συνέχεια.
Τα Χανιά άνοιξαν μόλις στο 4ο λεπτό το σκορ, με αυτογκόλ από τον Ντιλαβέρ, αλλά πριν από το ημίχρονο, η ομάδα του Πλατανιά είχε πετύχει την ανατροπή με πλασέ από τον Γιακουμάκη στο 24′ και κεφαλιά από τον Ντίνα στο 27′.
Διαιτητής: Μουρτζάκης (Ηρακλείου)
Βοηθοί: Βυζιργιαννάκης (Ρεθύμνου)-Γαρεφαλάκης (Ηρακλείου)
4ος διαιτητής: Βισκαδούρος (Ηρακλείου)
Κίτρινες κάρτες: Κ. Αποστολόπουλος (8’), Θεολόγου (69’), Ηρακλής (73’) – Γκνιάτιτς (72’), Γιορέντε (89’)
ΑΟ ΧΑΝΙΑ (Θ. Γκάτζιος): Αθανασίου, Ζέρης, Τσουκάνης, Δαμιανάκης, Θεολόγου, Νικολόπουλος, Φουρλάνος, Ηρακλής, Μάνιας, Σταματής, Αποστολόπουλος.
ΠΛΑΤΑΝΙΑΣ (Γ. Παράσχος): Κοκκαλάς, Αποστολόπουλος, Γιορέντε, Καρυπίδης, Πριτέντα, Ηλιάδης (71′ Τσουράκης), Ντίνας (81′ Βάντερσον), Ντιντάκ, Μενδρινός, Γιακουμάκης, Ντιλαβέρ (68′ Γκνιάτιτς).
Η βαθμολογία
1. Ολυμπιακός 6 (7-0)
2. Πλατανιάς 6 (3-4)
——————————-
3. Σπάρτη 3 (4-1)
4. ΑΟ Χανιά 0 (1-10)
Ο ΑΟΧανιά
ΔΗΛΩΣΕΙΣ
Μετά το τέλος της αναμέτρησης με τον ΑΟ Χανιά, για την 3η αγωνιστική του Κυπέλλου Ελλάδας, ο τεχνικός του Πλατανιά Γιώργος Παράσχος τόνισε: «Το καλό είναι ότι ουσιαστικά καταφέραμε και περάσαμε στην επόμενη φάση. Ήταν μία νίκη και ψυχολογίας, σε ένα τοπικό ντέρμπι. Άσχετα με το αν είναι χαμηλότερη κατηγορία τα Χανιά, έγινε ένα καλό παιχνίδι. Το καλό για εμάς είναι ότι δεν είχαμε τραυματισμούς, ξεκουράσαμε αρκετούς παίκτες, γιατί το Σάββατο δίνουμε ένα κομβικό παιχνίδι για εμάς κι έτσι θα μπορέσουμε να πάμε με μεγαλύτερη φρεσκάδα και να απαιτήσουμε τους τρεις βαθμούς που τους χρειαζόμαστε οπωσδήποτε».
Για το αν τον απογοήτευσαν κάποιοι παίκτες: «Την απογοήτευση θα την κρατήσω για εμένα. Αλλά υπάρχουν κάποια παιδιά που είχαν τρομερή βελτίωση και πιστεύω ειδικότερα ο Ουκρανός (σ.σ. Πριντέτα). Αυτό το παιδί ξεκίνησε με τις χειρότερες προϋποθέσεις και τώρα έφτασε αυτή τη στιγμή να… χτυπάει την πόρτα της 11άδας. Αυτό ήταν το ευχάριστο για εμένα. Από εκεί και πέρα καλό για εμάς ήταν ότι έκανε επιτέλους ο Γιακουμάκης κάποιο γκολ, για να ανέβει λίγο η ψυχολογία του, γιατί πραγματικά τον τελευταίο καιρό το παιδί ψυχολογικά ήταν… ράκος. Από εκεί και πέρα κάποια άλλα παιδιά δεν είμαι 100% σίγουρος ότι ακόμα μπορούν να… χτυπήσουν την πόρτα της ενδεκάδας».
Για το αν υπάρχει εξέλιξη με τις μεταγραφές: «Κάπου κινούμαστε, κάτι ψάχνουμε… Πιστεύω κάτι ευχάριστο θα έχουμε από τη νέα χρονιά, κάτι θα κάνουμε».
Για το αν εκτός από προσθήκες υπάρξουν και αποχωρήσεις: «Αν κάνουμε δύο πιστεύω μεταγραφές, ίσως να υπάρξουν και δύο αποχωρήσεις».
Για την περίπτωση ενός νεαρού Ουκρανού: «Όχι, αυτός καταρχήν δεν ανέβηκε καθόλου μαζί μας, στους επαγγελματίες, είναι στους μικρούς. Έχω ακούσει πολύ καλά λόγια και μπορεί να τον φέρουμε, ειδικά τώρα στις γιορτές, να τον δούμε κι αν είναι να τον κρατήσουμε».
Από την πλευρά του ο τεχνικός του ΑΟΧ Θοδωρής Γκάτζιος χαρακτήρισε ως κορυφαίες ομάδες του νομού τους δύο… μονομάχους στα Περιβόλια, ενώ τόνισε ότι η δική του ομάδα δικαιούταν κάτι καλύτερο. Παράλληλα τοποθετήθηκε και για τις δηλώσεις που έκανε ο πρόεδρος του ΑΟΧ Γιώργος Μελάς προαναγγέλλοντας ριζικές αλλαγές, αλλά και στη δική του παρουσία στο τεχνικό τιμ και αν συνεχίσει σε αυτό.
Αναλυτικά όσα είπε: «Για εμάς ήταν ένα παιχνίδι με μεγάλη ιδιαιτερότητα. Συναντήθηκαν οι δύο κορυφαίες ομάδες του νομού και παρόλο ότι μας χωρίζει μία κατηγορία κοιτάξαμε τον αντίπαλο στα μάτια και νομίζω ότι δικαιούμαστε και κάτι καλύτερο από αυτό το παιχνίδι. Συνεχίζουμε… Έχουμε δύσκολα παιχνίδια μπροστά μας με τους δύο πρωτοπόρους, τη Λαμία και τον Άρη. Θα το… παλέψουμε, παλεύουμε και δουλεύουμε συνέχεια. Αλλά θέλω να πω κάτι, αν αυτή η ομάδα δεν έχει τη στήριξη του κόσμου δεν μπορεί να κάνει τίποτα».
Ενας διαιτητής που πέρσι έπαιζε στην Σούπερ Λίγκ, αλλά φέτος δεν είναι στις επιλογές απο τη νέα ΚΕΔ, θα σφυρίξει το παιχνίδι του ΟΦΗ με την Καλλιθέα στο Ελ Πάσο, την προσεχή Δευτέρα (4μμ, EΡΤ3). Ο λόγος για τον Γιάννη Δελφάκη, ο οποίος ορίστηκε να σφυρίξει στο δυνατό παιχνίδι της 6ης «στροφής» της Football League.
Αναλυτικά οι διαιτητές της 6ηα αγωνιστικής:
Κυριακή 18 Δεκεμβρίου
Αναγέννηση Καρδίτσας – Κισσαμικός (13:30, Δημ. Στάδιο Καρδίτσας)
Διαιτητής: Παναγιωτόπουλος (Αιτ/νίας)
Βοηθοί: Κολοσιώνης (Αιτ/νίας), Δόσκορης (Φθιώτιδας)
4ος: Μίσσας (Τρικάλων)
Παναιγιάλειος – Αχαρναϊκός (15:00, Δημ. Στάδιο Αιγίου)
Διαιτητής: Μανούχος (Αργολίδας)
Βοηθοί: Γριτζέπης, Χαραλαμπόπουλος (Αρκαδίας)
4ος: Μαρκαντωνάτος (Ηλείας)
Σπάρτη – Καλλονή (15:00, Δημ. Στάδιο Σπάρτης)
Διαιτητής: Λαπρόπουλος (Ηλείας)
Βοηθοί: Πήττας (Ηλείας), Καρβούνης (Μεσσηνίας)
4ος: Νίκας (Μεσσηνίας)
Πανθρακικός – Πανελευσινιακός (15:00, ΔΑΚ Κομοτηνής)
Διαιτητής: Παρχαρίδης (Δράμας)
Βοηθοί: Χατζηνάκος (Δράμας), Καμπούρης (Σερρών)
4ος: Γκουγκούδης (Σερρών)
Άρης – Τρίκαλα (17:00 ΕΡΤ3, «Κλ. Βικελίδης»)
Διαιτητής: Βρέσκας (Ημαθίας)
Βοηθοί: Παρασίου (Ημαθίας), Δημόπουλος (Φλώρινας)
4ος: Μελτζανίδης (Ημαθίας)
Δευτέρα 19 Δεκεμβρίου
Αιγινιακός – Απόλλων (15:00, Δημ. «Γ. Παραλυκίδης»)
Διαιτητής: Κουμπαράκης (Θράκης)
Βοηθοί: Καμπερίδης, Μηναδάκης (Καβάλας)
4ος: Καραλιόλιος (Γρεβενών)
Αγροτικός Αστέρας – Πανσερραϊκός (15:00, Γήπεδο «Δ. Κοντικάκης»)
Διαιτητής: Τάσσης (Ηπείρου)
Βοηθοί: Μωυσιάδης (Ηπείρου), Ζέρβας (Πιερίας)
4ος: Παπαργυρίου (Πιερίας)
ΑΟ Χανιά – Λαμία (Γήπεδο Περιβολίων, 15:00)
Διαιτητής: Λάμπρου (Εύβοιας)
Βοηθοί: Γεωργαράκος (Αθηνών), Παπαδάκης (Ηρακλείου)
4ος: Κρασαγάκης (Ηρακλείου)
Καλλιθέα – ΟΦΗ (16:00 ΕΡΤ3, Δημ. «Γρ. Λαμπράκης»)
Διαιτητής: Δελφάκης (Αρκαδίας)
Βοηθοί: Ζησιμόπουλος (Πειραιά), Κασσαβέτης (Αιτ/νίας)
4ος: Κουκουλάς (Λέσβου)
Ο Εργοτέλης-και δικαιολογημένα καθώς έχει στρέψει την προσοχή του στο πρωτάθλημα-δεν έδειξε να «καίγεται» για το Κύπελλο Γ' Εθνικής,ηττήθηκε απο την Κηφισά (1-2) στο Πσγκρήτιο στάδιο και έμεινε έξω απο τη διοργάνωση.
Ο προπονητής του Εργοτελη Νίκος Ουσταμπασίδης, χρησιοποίησε ρεζέρβες, ενώ το πολικό ψύχος και ο απελπιστικά λίγος κόσμος στο γήπεδο, μαρτυρούσε τη έλλειψη ενδιαφέροντος για την αναμέτρηση.
Να σημειωθεί ότι Εργοτέλης και Κηφισιά θα αναμετρηθούν ξανά στο Παγκρήτιο στάδιο την Κυριακή, αλλά αυτή τη φορά σε ένα διαφορετικό παιχνίδι για το πρωτάθλημα της Γ' Εθνικής!
Στο 7΄ Καϊμακαμούδης με πλασέ σε κενό τέρμα έκανε το 1-0 για τον Εργοτέλη.
Στο 30' ο Κυριαζής της Κηφισιάς με πλασέ έκανε το 1-1.
Στο 88΄η Κηφισιά έκανε το 1-2 με τον Φαρινόλα, ο οποίος με πλασέ έστειλε την μπάλα στα δίχτυα.
Εργοτέλης: Βασιλειάδης, Μπερουασβίλι, Πολυχρονάκης, Σηφάκης (46΄Κολόκας), Δημήτρης, Βογιατζής, Τσουμάγκας (64΄Γκοτσούλιας), Κοιλιάρας, Καϊμακαμούδης, Μανουσάκης, Λυδάκης (46΄Πόι)
Κηφισιά: Καλδέλης, Χαλκιάς, Έσλερ, Τεγούσης, Καρακώστας, Μουσταφίδης, Ρέντζης, Καρβουνίδης (69΄Χαϊκάλης), Κυριαζής (60΄Φαρινόλα), Παναγιωτόπουλος, Σπηλιωτάκης (83΄Σάμιος).
ΔΗΛΩΣΕΙΣ
Ο προπονητής του Εργοτέλη Νίκος Ουσταμπασίδης, ανέφερε ότι «παίξαμε με μια ενδεκάδα που δεν έχει αγωνιστεί ξανά μαζί. Θέλαμε να δούμε παιδιά που δεν έχουν πολύ χρόνο συμμετοχής και ενόψει της μεταγραφικής περιόδου πόσο μπορούν να μας βοηθήσουν. Θέλαμε να περάσουμε αλλά δυστυχώς στο 89΄δεχθήκαμε ένα γκολ και αποκλειστήκαμε από μια καλή ομάδα. Εμάς ο στόχος μας είναι το πρωτάθλημα και τη δεδομένη χρονική στιγμή έπρεπε να διαχειριστούμε αυτό το ματς ενόψει και της αναμέτρησης που θα δώσουμε με την ίδια ομάδα την Κυριακή. Είναι τρίτο συνεχόμενο παιχνίδι που δεν κερδίζουμε στο Παγκρήτιο. Το εύκολο γκολ είναι που λείπει από την ομάδα. Πάνω σε αυτό θα εστιάσουμε την προσοχή μας και στο μεταγραφικό κομμάτι».
Για το παιχνίδι της Κυριακής με την Κηφισιά για το πρωτάθλημα, ανέφερε ότι «Θα είναι ένα διαφορετικό παιχνίδι και θα ήταν ευχάριστο να μην έχει σκοπιμότητα , αλλά θα προσπαθήσουμε να πετύχουμε τη νίκη γιατί έχουμε μείνει πίσω, για να πάρουμε και μια ρεβάνς για την σημερινή μας ήττα.»
Ο προπονητής της Κηφισιάς Μάρκος Μαυρομάτης επισήμανε ότι: «Ήταν ένα ευχάριστο και δυνατό παιχνίδι και οι δύο ομάδες παίξανε ελεύθερα χωρίς άγχος γιατί όπως και εμείς έτσι και ο Εργοτέλης έχει το μυαλό του στο πρωτάθλημα. Παρουσιαστήκαμε με πολλά νέα παιδιά γιατί θέλαμε να δώσουμε ευκαιρίες σε παιδιά. Παίξαμε ελεύθερα, πετύχαμε δύο γκολ και μπορούσαμε να βάλουμε και άλλα. Κερδίσαμε ψυχολογικά για το πρωτάθλημα. Η θέση της Κηφισιάς δεν είναι αυτή που της αρμόζει στο πρωτάθλήμα. Στα προηγούμενα παιχνίδια δεν είχαμε την τύχη με το μέρος μας. Σήμερα είχαμε και τύχη γιατί σκοράραμε στο 89΄. Στόχος μας είναι η παραμονή στην κατηγορία και η βελτίωση της βαθμολογικής μας θέσης.»
Για το παιχνίδι των δύο ομάδων την Κυριακή, τόνισε ότι : “την Κυριακή θα είναι ένα εντελώς διαφορετικό παιχνίδι. Δεν έχουμε να πούμε το περιθώριο χωρίς στόχο και χωρίς άγχος. Πρέπει σε κάθε ματς να κυνηγάμε το αποτέλεσμα γιατί μας λείπουν τα αποτελέσματα. Θα δώσουμε τον καλύτερο μας εαυτό για να πάρουμε ότι μπορούμε. Σε όλα τα παιχνίδια παίζουμε επιθετικά, αυτό είναι το παιχνίδι μας αλλά δεν παίζουμε μόνοι μας. Πολλές φορές ο αντίπαλος σε αναγκάζει να κλειστείς και να αλλάξεις το πλάνο σου αλλά πάντα ο στόχος μας είναι να παίζουμε επιθετικά και για τη νίκη”.
Εκ μέρους των παικτών από την μεριά του Εργοτέλη μίλησε ο Γιώργος Πολυχρονάκης, ανέφερε πως «προσπαθήσαμε για τη νίκη αυτό θέλαμε να πετύχουμε αλλά δεν το καταφέρμαε. Σήμερα πήραν κάποια παιδιά λεπτά συμμετοχής που δεν έχουν παίξει πολύ. Ο στόχος μας εμάς είναι το πρωτάθλημα και πιστεύω να κάνουμε ένα νέο ξεκίνημα από το ματς με την Κηφισιά για να ανέβουμε και ψυχολογικά.»
Ο Βασίλης Καρβουνίδης τόνισε ότι: «Συγχαρητήρια σε όλα τα παιδιά γιατί πετύχαμε μια μεγάλη νίκη απέναντι σε ένα σημαντικό αντίπαλο. Παιχνίδι με παιχνίδι είμαστε καλύτεροι και αυτή η νίκη μας δίνει την δυνατότητα να περάσουμε στην επόμενη φάση και να πάρουμε ψυχολογία για την συνέχεια στο πρωτάθλημα».
Δείτε στο παρακάτω VIDEO τα καλύτερα στιγμιότυπα της αναμέτρησης Εργοτέληε-Κηφισιά και δηλώσεις των προπονητών