Η Ξάνθη θα είναι αντίπαλος του ΟΦΗ στην φάση των 16 του Κυπέλλου Ελλάδος, όπως ανέδειξε η κλήρωση που έγινε στα γραφεία της ΕΠΟ.
Θα γίνουν δυο αγώνες με τον πρώτο στην Ξάνθη και το δεύτερο στο Γεντί Κουλέ.
Οι πρώτοι αγώνες της φάσης των 16 θα διεξαχθούν στις 10-12/1 και οι επαναλληπτικοί στις 24-26/1.
Να σημειωθεί ότι στην φάση των 16 θα έχει αξία το εκτός έδρας γκολ, ενώ προβλέπεται στον επαναλληπτικό παράταση και πέναλτι, σε περίπτωση που δεν κριθεί η πρόκριση στην κανονκή διάρκεια του αγώνα.
O OΦΗ ως πρώτος στον όμιλο του, θα κληρωνόταν με ομάδα που πήρε την πρόκριση ως δεύτερη, αλλά έπεσε σε ενα απο τους πιο ισχυρούς αντιπάλους που θα μπορούσαν να του τύχουν.
Οι υποψήφιοι αντίπαλοι του ΟΦΗ ήταν οι Τρίκαλα,Πλατανιάς,Ξάνθη,Αρης,Λαμία,Παναιτωλικός,Λεβαδειακός.
Σε κάθε περίπτωση, ο ΟΦΗ απέδειξε στα παιχνίδια με Παναθηναικόκαι Ηρακλή, ότι αν και ομάδα Β' Εθνικής, είναι ειδικά στην έδρα του ανταγωνιστική ομάδα, για κάθε αντίπαλο.
Αναλυτικά τα ζευγάρια των "16" του Κυπέλλου Ελλάδος:
Ξάνθη - ΟΦΗ
Πλατανιάς - ΠΑΣ Γιάννινα
Λεβαδειακός - ΑΕΚ
Άρης - Ολυμπιακός
Παναιτωλικός - ΠΑΟΚ
Τρίκαλα - Αστέρας
Λαμία - Ατρόμητος
Παναθηναϊκός - Κισσαμικός
Ο Εργοτέλης σε ένα ακόμη παιχνίδι θρίλερ "σώθηκε" στο 95' κερδίζοντας την Κηφισιά με 2-1 με ένα πέναλτι που αμφισβητήθηκε έντονα απο τους φιλοξενούμενους, οι οποίοι κρατούσαν στα χέρια τους τον βαθμό της ισοπαλίας αλλά δεν κατάφεραν να τον πάρουν.
Η απόφαση του διαιτητή Τσαγκαράκη απο τα Χανιά, να δείξει την άσπρη βούλα έφερε ένταση, μετους παίκτες της Κηφισιάς να του διαμαρτύρονται έντονα.
O Eργοτέλης που ήταν ξανά μέτριος, κινδύνευσε με νέα απώλεια, αλλά τελικά πήρε το τρίποντο (νίκη μετά απο 2.5 μήνες στο Παγκρήτιο), που τον κρατά ζωντανό στην μάχη του τίτλου!
Δείτε στο παρακάτω VIDEO την επίμαχη φάση που έκρινε το παιχνίδι, αλλά και τα στιγμιότυπα του αγώνα θρίλερ που έγινε στο Παγκρήτιο στάδιο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ:
Ενταση στο Παγκρήτιο για το πέναλτι στο 95' υπέρ του Εργοτέλη!
Ο Δημήτρης Κομεσίδης συνέχισε τις καλές εμφανίσεις και στη νίκη του ΟΦΗ στο Ελ Πάσο επί της Καλλιθέας (1-2).
Ο έμπειρος αμυντικός του ΟΦΗ με δηλωσεις του μετά το τέλος του αγώνα, έδωσε σύνθημα νίκης και στο παιχνίδι της Πέμπτης (22/12, 5μμ) με τον Παναιγιάλειο στο Γεντί Κουλέ, στο οποίο ο ΟΦΗ θέλει να κλείσειμε νίκη τις υποχρεώσεις του για το 2016.
Οπως δήλωσε ο αμυντικός του ΟΦΗ στον Athleticradio 104,2 μετά το τέλος του αγώνα μετην Καλλιθέα "στο δεύτερο ημίχρονο ήμασταν καλύτεροι. Πήραμε τη νίκη και θέλουμε να ευχαριστήσουμε τον κόσμο με νέα νίκη την Πέμπτη, κόντρα στον Παναιγιάλειο στο γήπεδομας. Θέλουμε να κλείσουμε το 2016 με τον καλύτερο τρόπο".
Για τη συνέχεια ο Κομεσίδης ανέφερε ότι "το πρωτάθλημα έχει πολύ δρόμο ακόμα και κοιτάζουμε πλέον το επόμενο παιχνίδι. Πήραμε αυτό που θέλαμε και συνεχίζουμε".
Για τα Χριστούγεννα που έρχονται, ο Κομεσίδης, ο ποίος έγινε πρόσφατα πατέρας, ανέφερε ότι "για εμένα αυτά τα Χριστούγεννα είναι ιδιαίτερα,καθώς για πρώτη φορά θα τα περάσω το παιδί μου".
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ:
Καθάρισαν οι "χρυσές αλλαγές" για τον ΟΦΗ στο Ελ Πάσο
Νιόπλιας: Μας βοήθησαν οι αλλαγές στη νίκη!
Μπράβο Δημήτρη! Ωραία δήλωση μετά το διπλό του ΟΦΗ
To σύνθημα του αρχηγού του ΟΦΗ, μετά το διπλό στο Ελ Πάσο
Στους 11 βαθμούς ανέβηκε ο ΟΦΗ-Δείτε την εικόνα της Football league
Δείτε πως άλωσε το Ελ Πάσο ο ΟΦΗ