Ενας ακόμη "πρώην" διαιτητής Σούπερ Λίγκ, θα σφυρίξει σε παιχνίδι του ΟΦΗ για το πρωτάθλημα της Football league. Ο λόγος για τον Ζαχαριάδη απο την Μακεδονία, ο οποίος θα σφυρίξει το παιχνίδι του ΟΦΗ με τον Παναιγιάλειο, στο Γεντί Κουλέ (Πέμπτη 22/12, 5μμ).
Αναλυτικά το πρόγραμμα και οι διαιτητές για την 7η αγωνιστική της Football League:
Πέμπτη 22 Δεκεμβρίου
3μ.μ
Κισσαμικός- Αιγινιακός : Ντάουλας (Αθηνών), Απτσόγλου (Αθηνών), Δασκαλάκης (Ηράκλειο), 4ος: Μανδαλενάκης (Ηράκλειο)
Αχαρναϊκός- Αγροτικός Αστέρας: Φωτιάς (Πέλλας), Καραθανάσης (Δυτικής Αττικής), Πετρίδης (Χίου), 4ος: Κορδολαίμης (Ανατολικής Αττικής)
Πανελευσινιακός- Σπάρτη: Κακριδής (Κορινθίας), Μεϊντανάς (Αχαϊας), Γκότσης (Κορινθίας), 4ος: Μακρυπόδης (Αχαϊας)
Απόλλων Σμύρνης- Πανσερραϊκός: Κουλούδης (Λέσβου), Χαλβατζάκος (Πειραιά), Σαββόγλου (Δυτικής Αττικής), 4ος: Δημητρόπουλος (Δυτικής Αττικής)
Λαμία- Καλλιθέα (ΕΡΤ3): Τσιάκος (Θεσπρωτίας), Τσιάκος (Θεσπρωτίας), Χ. Τίκας (Καρδίτσας), 4ος: Aθανασίου (Άρτας)
Τρίκαλα- Πανθρακικός: Σέζος (Κιλκίς), Γκάγκας (Λάρισας), Δουδούμης (Φθιώτιδας), 4ος: Μπλούνας (Φθιώτιδας)
5μ.μ
ΟΦΗ- Παναιγιάλειος: Ζαχαριάδης (Μακεδονίας), Βλάσσης (Λασιθίου), Αϊνάλης (Μακεδονίας), 4ος: Σωτηριάδης (Λασιθίου)
Άρης- Α.Ο Χανιά (ΕΡΤ3): Γκουγκουδής (Σερρών), Χαρίσης (Γρεβενών), Ζιγκερίδης (Σερρών), 4ος: Κοτσάνης (Δράμας)
Παρασκευή 23 Δεκεμβρίου
3μ.μ
Καλλονή- Αναγέννηση Καρδίτσας: Ευαγγέλου, Καρατζίκας (Αθηνών), Πολυχρονιάδης (Δυτικής Αττικής), 4ος: Αντιπαριώτης (Δυτικής Αττικής)

Πήραν το...διπλό και το έριξαν στις πίτσες!
Στον Κισσαμικό πανηγύρισαν έξαλλα την μεγάλη νίκη της ομάδας μέσα στην Καρδίτσα (0-1) για την 6η αγωνιστική του πρωταθλήματος της Football league.
Μετά τη λήξη οι παίκτες της ομάδας των Χανίων πανηγύρισαν την επιτυχία τους στα αποδυτήρια της ομάδας και έβγαλαν...selfie με τις πίτσες, που είχαν παραγγείλει οι άνθρωποι της ομάδας, για τους παίκτες, πριν μπουν στο λεωφορείο της επιστροφής για τον Πειραιά, όπου τους περίμενε το πλοίο της γραμμής για τα Χανιά.
Βέβαια, η ...κατανάλωση πίτσας για τους ποδοσφαιριστές μετά τα παιχνίδια, δεν είναι έκπληξη, αλλά μάλλον συνήθεια, καθώς εκείνοι που γνωρίζουν λένε, ότι έχει όλα τα συστατικά που χρειάζεται ο οργανισμός του ποδοσφαιριστή, μετά την καταπόνηση ενός αγώνα!
Το διπλό του Κισσαμικού στην Καρδίτσα είναι το πρώτο για το φετινό πρωτάθλημα, αλλά και η δεύτερη συνεχόμενη νίκη μετά το τρίποντο επί της Σπάρτης.
Οι επιτυχίες αυτές συνδιάζονται με την πρόκρση στους ''16" του Κυπέλλου Ελλάδος για την ομάδα των Χανίων, η οποία είχε ένα νωθρό ξεκίνημα στη χρονιά, αλλά δείχνει ότι συνέρχεται και παίρνει στο γήπεδο αυτό που δικαιούται!
O Kισσαμικός έκανε πέρσι μια ξιοπρεπέστατη παρουσία στο πρωτάθλημα, της Β' Εθνικής τερματίζοντας στην 6η θέση και όλα δείχνουν ότι και φέτος έχει τις προυποθέσεις να καταφέρει να εξασφαλίσει άνετα τη σωτηρία της και απο εκεί και πέρα να διεκδικήσει ότι καλύτερο μπορεί...
Γ.Κορτς
«Η Ξάνθη είναι η πιο φορμαρισμένη ομάδα του πρωταθλήματος» ανέφερε ο Νίκος Νιόπλιας σχολιάζοντας στην επίσημη σελίδα του ΟΦΗ, ofi1925.gr την κλήρωση της φάσης των 16 του Κυπέλλου Ελλάδος.
Ο ΟΦΗ θα βρεί απέναντι του την Ξάνθη σε διπλούς αγώνες (πρώτα στην Ξάνθη και μετά στο Γεντί Κουλέ), που θα γίνουν 10-12/1 και 24-26/1.
Όπως ανέφερε ο τεχνικός του ΟΦΗ «μειονέκτημα για μας είναι το γεγονός ότι τον Ιανουάριο, το πρόγραμμα για μας είναι πολύ φορτωμένο με παιχνίδια του πρωταθλήματος της Football league, που είναι και ο βασικός στόχος. Παίζουμε με την πιο φορμαρισμένη ομάδα του πρωταθλήματος. Η Ξάνθη είναι το φαβορί» συμπλήρωσε ο προπονητής του ΟΦΗ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: