Παίζοντας φουλ επίθεση στα τελευταία 30 λεπτά του αγώνα, ο ΟΦΗ πανηγύρισε την σημαντική νίκη επί της Καλλιθέας στο Ελ Πάσο (1-2) και πέτυχε την πρώτη τυ εκτός έδρας νίκη στο φετινό πρωτάθλημα της Football league.
Χρυσές αλλαγές για τον ΟΦΗ οι Μάνος και Μιλοσάβλιεφ, οι οποίοι ήταν δημιουργοί και εκτεστές των δυο γκολ, που πέτυχε ο ΟΦΗ!
Δείτε στο παρακάτω VIDEO τα καλύτερα στιγμιότυπα της αναμέτρησης...
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ:
Καθάρισαν οι "χρυσές αλλαγές" για τον ΟΦΗ στο Ελ Πάσο
Νιόπλιας: Μας βοήθησαν οι αλλαγές στη νίκη!
Μπράβο Δημήτρη! Ωραία δήλωση μετά το διπλό του ΟΦΗ
To σύνθημα του αρχηγού του ΟΦΗ, μετά το διπλό στο Ελ Πάσο
Στους 11 βαθμούς ανέβηκε ο ΟΦΗ-Δείτε την εικόνα της Football league
Ηταν μαζί με τον Δημήτρη Μάνο, οι χρυσές αλλαγές του ΟΦΗ στο Ελ Πάσο.
Ηρθες από τον πάγκο, σκόραρε, έδωσε ασίστ και βοήθησε σημαντικά τον ΟΦΗ στο να πανηγυρίσει ένα χρήσιμο διπλό για τη συνέχεια.
Ο Βλάνταν Μιλοσάβλιεφ μίλησε στην επίσημη σελίδα του ΟΦΗ ofi1925.gr για τη νίκη στην Καλλιθέα, αλλά και για το σημαντικό παιχνίδι που έρχεται για τον ΟΦΗ, την Πέμπτη (22/12, 5μμ) με τον Παναιγιάλειο στο Γεντί Κουλέ.
«Η σκέψη μας είναι μόνο στο πως θα κερδίσουμε το παιχνίδι με τον Παναιγιάλειο. Θα είναι πολύ σημαντικό να πάρουμε τους τρείς πόντους και σε αυτό το παιχνίδι.
Το θέλουμε πολύ, για μας, αλλά και για τον κόσμο και πιστεύω ότι θα τα καταφέρουμε. Θα τα δώσουμε όλα στο γήπεδο και θα το πάρουμε!» ανέφερε ο 29χρονος Σέρβος επιθετικός.
Για τη νίκη του ΟΦΗ επι της Καλλιθέας, ανέφερε ότι «το θέλαμε πολύ αυτό το παιχνίδι. Κάθε νίκη εκτός έδρας είναι πολύ σημαντική».
Για τη δική του εμφάνιση στο παιχνίδι με την Καλλιθέα, υπογράμμισε πως «πάντα περιμένω την ευκαιρία μου. Ηρθα από τον πάγκο και προσπάθησα να βοηθήσω την ομάδα, να κερδίσει. Χαίρομαι που έβαλα ένα γκολ και είχα και μια ασίστ, σε μια νίκη που όπως είπα και πριν, χρειαζόμασταν πολύ».
Για την κλήρωση του ΟΦΗ στο Κύπελλο με την Ξάνθη, ο Μιλοσάβλιεφ, υποστήριξε ότι «θα παίξουμε με μια πολύ δύσκολη ομάδα. Ισως μπορούσαμε να έχουμε πιο εύκολη κλήρωση. Θα προσπαθήσουμε όμως για το καλύτερο. Το ίδιο κάναμε και με Παναθηναικό και Ηρακλή. Μέσα στο γήπεδο μας, με τον κόσμο στο πλευρό μας, δεν ξέρεις τι μπορεί να γίνει. Όλα είναι πιθανά».
Χαντί και Μίκιτς δεν μπόρεσαν να ξεπεράσουν τους τραυματισμούς τους και τέθηκαν εκτός αποστολής, απο την αναμέτρηση του ΟΦΗ, με τον Παναιγιάλειο, που θα γίνει την Πέμπτη (22/12, 5μμ) στο Γεντί Κουλέ.
Ο Χαντι έχει κάποιες ενοχλήσεις στον δικέφαλο, ενώ ο Μίκιτς παρ' ότι έχει μπεί στο κανονικό πρόγραμμα, κρίθηκε ανέτοιμος, καθώς προέρχεται απο τραυματισμό.
Εκτός αποστολής έμεινε και ο Μπουρσέλης, ο οποίος ακολουθεί θεραπεία για το χτύπημα που έχει στο γόνατο, απο το παιχνίδι με τα Τρίκαλα.
Αντίθετα ο Νάστος, παρά το διάστρεμμα που υπέστη στο παιχνίδι με την Καλλιθέα, συμπεριελήφθη στην 20αδα που επέλεξε ο Νίκος Νιόπλιας μετά την προπόνηση που έγινε την Τετάρτη (21/12) το πρωί στο Βαρδινογιάννειο αθλητικό κέντρο.
Στην 20αδα για το τελευταίο παιχνίδι του ΟΦΗ για το 2016 μετέχουν οι : Δάφκος, Δερμιτζάκης, Κώτσιος, Βαλλιάνος, Κομεσίδης, Οστοιτς, Φαζός, Βουό, Μιλοσάβλιεφ, Ράντι, Νάστος, Αντουκόρ, Κιάσσος, Κοιλιάρας, Μάνος, Μπολάκης,Ογκμποε, Ροβίθης, Χισι και Βρετός.
Εκτός αποστολής έμειναν οι Χαντί, Μίκιτς, Μπουρσέλης, Κασμερίδης, Κοντογιάννης, Μανιαδής και Τουγλής.