karatzis ofi 500x167

lokal-500-176-2019

kortsidakis 500x176 arxontiko

metropole500x167

KABAKAS-mvpnnnn

assariotakis500x176

benneto ofi 414x140

georgia500X176

skai-korts500x176

dandaliskentriko-banner-500x167

ALMYRA2018

stella

500x167 garden

ASFALEISKRITI500X176

manolios4800x167

sevensc500x167

terranet500x176

dandaliskentriko-banner-500x176

vavoulas black-clean 500x167

pastarela-500-176-2019

watercity500x176

proactive-414-140

autotrack 500X176 2

koumantakis500x176

fimi500x167

fastfitness 500X176 01

winnerkorts

george

george

Μια ακόμη νίκη για το βόλει του ΟΦΗ, που συνεχίζει στην πρώτη θέση στο πρωτάθλημα της Α2 και πηγαίνει ολοταχώς για τα μπαράζ ανόδου στην Α1! Ο ΟΦΗ πήρε και το κρητικό ντέρμπι με τον ΟΠΕΡ στο Ρέθυμνο με 3-1 σετ. Η ομάδα του Δημήτρη Ζλατιλίδη, πήρε το ρπώτο σετ (22-25), οι Ρεθυμνιώτες ισοφάρισαν σε 1-1 (25-23), αλλά ο ΟΦΗ είχε το σθένος και την ποιότητα να πάρει τα δυο επόμενα σετ με 17-25 και 18-25 και να πάρει μια ακόμη νίκη.

«Εγινε ένα δυνατό παιχνίδι, στο οποίο καταφέραμε να κερδίσουμε και να συνεχίσουμε την πορεία μας. Η σκέψη μας είναι ήδη στο πολύ σημαντικό παιχνίδι με τον Πανερυθραικό, το οποίο αν κερδίσουμε, κάνουμε το πιο σημαντικό βήμα για την πρόκριση στα μπαράζ ανόδου» ανέφερε στην επίσημη σελίδα του Ερασιτέχνη ΟΦΗ ofierasitechnis.gr ο προπονητής της ομάδας βόλει του ΟΦΗ, Δημήτρης Ζλατιλίδης.

Τα σετ: 22-25, 25-23, 17-25, 18-25.

Του Γιώργου Κορτσιδάκη

Ο Γιώργος Παράσχος και ο Πλατανιάς, σπάνε τα ρεκόρ!

Ο "στρατηγός" της ομάδας των Χανίων συμπλήρωσε 500 παιχνίδια στην Σούπερ Λίγκ και οδηγεί τον Πλατανιά στα πλέι-όφ, στην καλύτερη σεζόν της ιστορίας της ομάδας των Χανίων, στην μεγάλη κατηγορία!

Το μεγάλο διπλό του Πλατανιά, στο Αγρίνιο (1-2), τον έφερε ένα πόντο πίσω απο την 5η ΑΕΚ και την Ξάνθη, οι οποίοι μοιράζονται την 5η θέση με 33 βαθμούς.

Δεν είναι όμως μόνο αυτό. Ο Πλατανιάς μοιάζει με ομάδα-τρένο, καθώς με τη νίκη επί του Παναιτωλικού συμπλήρωσε 9 παιχνίδια αήττητος, με 6 νίκες και 3 ισοπαλίες, έχοντας χάσει μόνο απο τον Παναθηναικό στη Λεωφόρο στα τελευταία 10 παιχνίδια!

Μια "τρελή" πορεία που δίνει την δυνατότητα και το δικαίωμα στην ομάδα των Χανίων, να ονειρεύεται.

Δικαίωμα στο όνειρο, έχουν άλλωστε όλοι.

Και η εικόνα του Πλατανιά, στις τελευταίες αγωνιστικές, του επιτρέπει να το κάνει.

Ο 500αρης Γιώργος Παράσχος, είναι το ονοματεπώνυμο της επιτυχίας του Πλατανιά.

Ο προπονητής με το μουστάκι που κάποτε έγινε...σύνθημα στον ΟΦΗ, για "τεσσάρα" στον ΠΑΟ, έχει γίνει σύνθημα και στον Πλατανιά, όπου τον αποκαλούν "Βασιλιά".

Και είναι! Ανέλαβε μια ομάδα απο ένα πλούσιο, αλλά μικρό χωριό της Κρήτης, μια ομάδα χωρίς κόσμο και ιστορία και τη έχει κάνει παράδειγμα προς μίμηση.

Με χαμηλούς τόνους και σκληρή δουλειά.

Σπουδαίο επίτευγμα πραγματικά!

Για ένα προπονητή, ο οποίος στα 24 χρόνια της προπονητικής του θητείας, στη μεγάλη κατηγορία, μετρά 182 νίκες, 131 ισοπαλίες και 187 ήττες.

Στο τιμόνι του Πλατανιά, βρίσκεται από τον Μάρτιο του 2015 και είναι 1ος σε παιχνίδια από τους εν ενεργεία κόουτς (έχει αφήσει πίσω του τον Γιάννη Ματζουράκη και τον Αγγελο Αναστασιάδη, που βρίσκονται στην 2η και στην 3η θέση με 423 και 352 ματς αντίστοιχα) και 4ος συνολικά στο επαγγελματικό ποδόσφαιρο σε επίπεδο Α” Εθνικής και Super League.

Το ντεµπούτο του, ως προπονητής το έκανε το 1992 στον Πανναυπλιακό, έχοντας αφήσει σημαντικό έργο στις περισσότερες από τις 14 ομάδες Α” Εθνικής, τις οποίες ανέλαβε στην καριέρα του. Πανηγύρισε μεγάλες νίκες, αλλά το κυριότερο είναι ότι αγαπήθηκε από τον κόσμο σε όποια ομάδα ανέλαβε τα ηνία της.

Ο Παράσχος γεννήθηκε στις 23 Αυγούστου 1952 στη Θεσσαλονίκη. Ως ποδοσφαιριστής ξεκίνησε την καριέρα του από την ακαδηµία του ΠΑΟΚ το 1967. Έγινε επαγγελµατίας το 1971 και το 1974 πήγε στην Καστοριά, µε την οποία αγωνίστηκε ως το 1985, µε µια µικρή διακοπή για ένα εξάµηνο την περίοδο 1983-84, όταν φόρεσε τη φανέλα του Απόλλωνα Καλαµαριάς. Ήταν αρχηγός της οµάδας της Καστοριάς που κατέκτησε το κύπελλο Ελλάδας του 1980, επικρατώντας στον τελικό του Ηρακλή µε σκορ 5-2 και την επόµενη περίοδο αγωνίστηκε στο κύπελλο Κυπελλούχων. Επίσης αγωνίστηκε συνολικά 4 φορές µε την εθνική Ελλάδας.

Στο Αγρίνιο οι παίκτες του Πλατανιά του έκαναν το καλύτερο δώρο. Γιόρτασε τα 500 παιχνίδια στους πάγκους της Σούπερ Λίγκ, με ένα σπουδαίο διπλό.

Εμείς να ευχηθούμε στον καλό φίλο Γιώργο Παράσχο, ένα "τζέντελμαν" των γηπέδων και ένα σπουδαίο Ελληνα προπονητή, να έχει την υγεία του και ακόμη περισσότερα ρεκόρ!



Τα προγνωστικά του για τον ...ΟΦΗ και κατά πόσο μπορεί να μέινει στο κόλπο της ανόδου, έδωσε μετά το τέλος του αγώνα στο Γεντί Κουλέ (2-0) ο πορπονητής του Κισαμικού Σπύρος Μπαξεβάνος.

Ο προπονητής της Χανιώτικης ομάδας, ανέφερε ότι «για τον ΟΦΗ το κάθε παιχνίδι, είναι τελικός. Σε κάθε παιχνίδι πρέπει να παίζει αποκλειστικά για τη νίκη», ενώ για τη μάχη της ανόδου με τον Απόλλωνα, τη Λαμία και τον Αρη, ανέφερε πως «έχει μείνει πίσω ο ΟΦΗ. Εχουν το προβάδισμα ο Απόλλων και η Λαμία. Εχει όμως ένα ολόκληρο γύρο και πρέπει να παλέψει. Οπως έχασε βαθμούς ο ΟΦΗ, μπορεί να χάσουν και οι αντίπαλοι του.

Ο ΟΦΗ πρέπει να παίρνει τη νίκη σε κάθε παιχνίδι, για να πησιάσει τους αντιπάλους και πρπεπει να κερδίσει και τους ίδιους τους αντιπάλους που έχει, με Λαμία, Απόλλωνα, Αρη, Τρίκαλα, Αγροτικό Αστέρα».

Αναλυτικά οι πιο σημαντικές αναφορές του προπονητή του Κισσαμικού Σπυρου Μπαξεβάνου, μετά το παιχνίδι με τον ΟΦΗ στο Γεντί Κουλέ, όπου η ομάδα του γνώρισε την ήττα με 2-0.

Για το παιχνίδι με τον ΟΦΗ:

«Ηρθαμε να παίξουμε ένα δύσκολο παιχνίδι, απέναντι σε μια ιστορική ομάδα, με διαφορετικούς στόχους απο εμάς. Οσες δυσκολίες όμως είχε για μας το παιχνίδι, είχε και για τον ΟΦΗ.

Ξέραμε ότι θα έχει πίεση και θέλαμε να το εκμεταλευτούμε.

Ο ΟΦΗ ήθελε αποκλειστικά τη νίκη, εμείς πάιζαμε για δυο αποτελέσματα.

Ποσπαθήσαμε στο πρώτο ημίχρονο, να κοντρολάρουμε το ρυθμό του ΟΦΗ και να μην απειληθούμε.

Σε ένα μεγάλο βαθμό, το καταφέραμε αυτό.

Το γκολ όμως που ήρθε στις καθυστερήσειες του πρώτου ημιχρόνου, έδωσε το προβάδισα και την ψυχολογία στον ΟΦΗ.

Στο δεύτερο ημίχρονο, αναγκαστικά έπρεπε να ανέβουμε, να δημιουργήσουμε καταστάσεις στην αντίπαλη εστία.

Νομίζω είχαμε και εμείς τις ευκαιρίες μας.

Είχε και ο ΟΦΗ, που έβαλε και ένα δεύτερο γκολ.

Για να κερδίσεις κάτι σε ένα τέτοιο παιχνίδι, πρέπει να έχεις και την τύχη με το μερος σου. Εμείς σε δυο φάσεις δεν την είχαμε.

Κοιτάμε το επόμενο παιχνίδι. Τώρα έχουμε δύσκολο πρόγραμμα με τη Λαμία, το αναβληθέν με τα Τρίκαλα και με τον Αρη.

Κοιτάζουμε κάθε παιχνίδι ξεχωριστά.

Εχουμε πεί ότι απέναντι σε αυτές τις ομάδες, ότι πάρουμε θα είναι κέρδος.

Σε εμάς στόχος είναι να μπορέσει η ομάδα, να σωθεί.

Δείξαμε και σε αυτό το παιχνίδι ένα καλό πρόσωπο.

Είχαμε αγωνιστικότητα και διάθεση.

Εύχομαι καλή συνέχεια στο φίλο μου το Νίκο (σ.σ. Παπαδόπουλο). Ημασταν και συμπαίκτες και φίλοι. Εύχομαι και στην οάδα του ΟΦΗ, ότι καλύτερο».

-Πως βλέπετε τη συνέχεια του πρωταθλήματος. Πιστεύετε ότι ο ΟΦΗ μπορεί να μαζέψει τη διαφορά απο την κορυφή;

«Είναι ένα πολύ δύσκολο πρωτάθλημα. Για τον ΟΦΗ το κάθε παιχνίδι, είναι τελικός. Σε κάθε παιχνίδι πρέπει να παίζει αποκλειστικά για τη νίκη. Αυτό εκτός έδρας σε αυτήν την κατηγορία, είναι δύσκολο.

Πρέπει να ματώσεις για να πάρεις κάτι εκτός έδρας.

Υπάρχουν ανταγωνιστικές ομάδες. Οχι μόνο αυτές που είναι μπροστά, αλλά και εκείνες που παλεύουν για να μείνουν στην κατηγορία.

Εχει μείνει πίσω ο ΟΦΗ. Εχουν το προβάδισμα ο Απόλλων και η Λαμία.

Εχει όμως ένα ολόκληρο γύρο και πρέπει να παλέψει. Οπως έχασε βαθμούς ο ΟΦΗ, μπορεί να χάσουν και οι αντίπαλοι του.

Ο ΟΦΗ πρέπει να παίρνει τη νίκη σε κάθε παιχνίδι, για να πησιάσει τους αντιπάλους και πρπεπει να κερδίσει και τους ίδιους τους αντιπάλους που έχει, με Λαμία, Απόλλωνα, Αρη, Τρίκαλα, Αγροτικό Αστέρα».

-Για την εικόνα του Κισσαμικού στο δεύτερο ημίχρονο:

«Είπαμε στο ημίχρονο να μη χάσουμε την αγωνιστική πειθαρχία στο αμυντικό κομμάτι.

Θέλαμε να εκμεταλευτούμε την πίεση του ΟΦΗ. Θέλαμε να περάσει με το μηδέν το ημίχρονο.

Και μετά το 2-0 ο ΟΦΗ εμφάνισε κάποια αμυντικά προβλήματα. Είνει η πίεση που είχε ο ΟΦΗ για το αποτέλεσμα. Δημιουργεί άγχος. Θέλει βοήθεια απο όλους. Απο την ομάδα και τον κόσμο.

Πρέπει να είναι δυνατός σωματικά και νοητικά για να ανταπεξέλθει».


Ο Γιώργος Νικόλτσης

Ο επιθετικός του Κισσαμικού, Γιώργος Νικόλτσης, ανέφερε ότι «θέλω να δώσω συγχαρητήρια στους συμπαίκτες μου για την προσπάθεια που έκαναν. Παίζαμε με ένα πολύ δυνατό αντίπαλο. Μια πολύ καλή ομάδα.

Μπορώ να πώ ότι δεν είχαμε την τύχη με το μέρος μας. Δεχθήκαμε το γκολ σε ένα κομβικό σημείο.

Πήγαμε στα αποδυτήρια με το 1-0, που σε αυτές τις έδρες είναι δύσκολο να ανατραπεί.

Εμείς δείξαμε ένα πολύ καλό πρόσωπο.

Θα μπορούσαμε να ισοφαρίσουμε το παιχνίδι. Μας έλλειψε η τύχη. Δείξαμε πολύ καλό πρόσωπο. Μπορεί να χάσαμε, αλλά δείξαμε ότι η ομάδα αδικείται απο τη βαθμολογική θέση που είναι».

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ:

Ο Μάνος με δυο γκολ ντύθηκε Βουό και ο ΟΦΗ έκανε το 3Χ3

Μόνος τέταρτος ο ΟΦΗ-Δείτε την εικόνα της Football league

Νεότερα Άρθρα

Terranet Services

stoixim2019

logo rossetti 300dpi