Γλύτωσε τα χειρότερα ο Βλάνταν Μιλοσάβλιεφ! Ο Σέρβος επιθετικός του ΟΦΗ, τραυματίστηκε στο παιχνίδι με τον Κισσαμικό (2-0) και υπήρχαν φόβοι για κάποιο σπάσιμο σε σημείο της λεκάνης, αλλά τελικά η ακτινογραφία έδειξε ότι έχει μόνο ένα αιμάτωμα.
Η επίσημη ενημέρωση του ΟΦΗ, για τους τραυματίες αναφέρει:
Η ακτινογραφία που έκανε ο Βλάνταν Μιλοσάβλιεφ, ήταν καθαρή, δεν έδειξε κάποιο σπάσιμο στο σημείο της λεκάνης και ήδη ο Σέρβος επιθετικός, ο οποίος τραυματίστηκε και έγινε αναγκαστικ'αλλαγή στο παιχνίδι του ΟΦΗ με τον Κισσαμικό (2-0), ξεκίνησε θεραπεία με το ιατρικό επιτελείο του ΟΦΗ, ώστε να προλάβει το παιχνίδι της Κυριακής με την Καλλονή.
Ο Μιλοσάβλιεφ, έχει ένα αιμάτωμα, αλλά η κατάσταση του είναι εμφανώς καλύτερη και υπάρχουν ελπίδες να είναι στην διάθεση της τεχνικής ηγεσίας για το προσεχές εκτός έδρας παιχνίδι.
Παράλληλα, σε μαγνητική τομογραφία θα υποβληθεί ο Δημήτρης Μάνος, ο οποίος επίσης τραυματίστηκε στη αναμέτρηση, για να διαπιστωθεί αν οι ενοχλήσεις που έχει χαμηλά στο πόδι, είναι απο τις κράμπες ή υπάρχει κάτι άλλο.
Ο σκόρερ και των δυο τερμάτων του ΟΦΗ κόντρα στον Κισσαμικό (2-0) ξεκίνησε και αυτός θεραπεία, υπο τις οδηγίες του ιατρικού επιτελείου.
Το ίδιο συμβαίνει και με τον Κομεσίδη, ο οποίος ένοιωσε ένα σφίξιμο στον προσαγωγό, αλλά είναι καλύτερα.
Θεραπεία έκανε την Τρίτη (28/2) και ο Βουό, ο οποίος ταλαιπωρείται απο τενοντίτιδα.
Ατομικό πρόγραμμα και θεραπεία συνέχισε ο Γιάννης Κοιλιάρας, ο οποίος δεν υπολογίζεται για την αναμέτρηση με την Καλλονή.
Την ευκαιρία να χρησιμοποιήσει παίκτες που δεν αγωνίστηκαν στο παιχνίδι με τον Κισσαμικό (2-0), αλλά και παίκτες που δεν έχουν μεγάλο χρόνο συμμετοχής στα τελευταία παιχνίδια του ΟΦΗ, είχε ο Νίκος Παπαδόπουλος, στο οικογενειακό δίτερμα με την Κ19, που έγινε το απόγευμα της Τρίτης (28/2), στο Βαρδινογιάννειο αθλητικό κέντρο.
Το δίτερμα ήταν καθαρά προπονητικού χαρακτήρα και δεν κρατήθηκε σκορ, με το Νίκο Παπαδόπουλο, να τσεκάρει την αγωνιστική εικόνα των παικτών του, ενώ είχε την ευκαιρία να δεί για μια ακόμη φορά και την Κ19, τα παιχνίδια της οποίας παρακολουθεί ανελλιπώς ώστε να έχει γνώμη, για τη δεύτερη ομάδα του ΟΦΗ.
Πρόθεση του προπονητή του ΟΦΗ, είναι ανάλογα διτέρματα να γίνονται συχνά.
Oι παίκτες που δεν αγωνίστηκαν στο δίτερμα, έκαναν χαλάρωμα στο Βαρδινογιάννειο αθλητικό κέντρο.
Η προετοιμασία του ΟΦΗ, για το παιχνίδι με την Καλλονή (5/3, 3μμ) θα συνεχιστεί με προπόνηση που θα γίνει την Τετάρτη (1/3) το πρωί στο Βαρδινογιάννειο αθλητικό κέντρο.
Η φωτογραφία είναι απο το οικογενειακό δίτερμα που έγινε στο Βαρδινογιάννειο αθλητικό κέντρο.
Δεν έλειψαν τα ωραία γκολ, απο την 18η αγωνιστική του πρωταθλήματος της Stoiximan Football league.
19 γκολ σημειώθηκαν σε αυτήν την αγωνιστική, τα οποία πρόσφεραν συγκινήσεις σε κορυφή και ουρά της βαθμολογίας.
Δείτε στο παρακάτω VIDEO γκολ απο όλα σχεδόν τα γήπεδα της Β' Εθνικής....
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ:
Μόνος τέταρτος ο ΟΦΗ-Δείτε την εικόνα της Football league