karatzis ofi 500x167

lokal-500-176-2019

kortsidakis 500x176 arxontiko

metropole500x167

KABAKAS-mvpnnnn

assariotakis500x176

benneto ofi 414x140

georgia500X176

skai-korts500x176

dandaliskentriko-banner-500x167

ALMYRA2018

stella

500x167 garden

ASFALEISKRITI500X176

manolios4800x167

sevensc500x167

terranet500x176

dandaliskentriko-banner-500x176

vavoulas black-clean 500x167

pastarela-500-176-2019

watercity500x176

proactive-414-140

autotrack 500X176 2

koumantakis500x176

fimi500x167

fastfitness 500X176 01

winnerkorts

george

george

O ΟΦΗ έχει πάρει...φορα στα τελευταια παιχνίδια και με τρείς σερί νίκες, κάνει την βαθμολογική του αντεπίθεση, για να πλησιάσει ξανά στην κορυφή, ωστόσο, τα προβλήματα τραυματισμών δεν του λείπουν ενόψει του επόμενου εκτός έδρας αγώνα που έχει να δώσει με την Καλλονή στη Μυτιλήνη. Μιλοσάβλιεφ, Βουό, Μάνος, Κομεσίδης, Ογκμποε και Κοιλιάρας, είναι στο ιατρικό δελτίο της κρητικής ομάδας και το ιατρικό επιτελείο του ΟΦΗ έχει πέσει πάνω τους!

Η επίσημη ενημέρωση του ΟΦΗ αναφέρει:

Οι παίκτες του ΟΦΗ, μετά το ρεπό που είχαν την Καθαρή Δευτέρα, επιστρέφουν την Τρίτη (28/2, 3μμ) στο γήπεδο, προκειμένου να ξεκινήσουν την προετοιμασία τους, για την εκτός έδρας αναμέτρηση με την Καλλονή.

Μετά απο τρείς συνεχόμενες νίκες (Αναγέννηση Καρδίτσας, Αιγινιακός, Κισσαμικός) ο ΟΦΗ θέλει να συνεχίσει το σερί του και στα επόμενα παιχνίδια.

Το ιατρικό επιτελείο του ΟΦΗ, αναμένεται την Τρίτη, να έχει μια πιο ξεκάθαρη εικόνα για τα προβλήματα τραυματισμών, που προέκυψαν, μετά το παιχνίδι με τον Κισσαμικό.

Συγκεκριμένα, ο Μιλοσάβλιεφ, έχει δεχθεί ένα χτύπημα στην λεκάνη (έγινε αναγκαστική αλλαγή) και οι εξετάσεις που θα κάνει θα δείξουν το μέγεθος της ζημιάς.

Ο Μάνος έχει ενοχλήσεις στο πόδι (κράμπες), αλλά δεν φαίνεται να είναι κάτι σοβαρό, όπως και ο Κομεσίδης, που ένοιωσε ένα σφίξιμο στον προσαγωγό.

Απο τενοντίτιδα ταλαιπωρείται ο Βουό, ο οποίος έχει ξεκινήσει θεραπεία, ενώ ο Ογκμποε, ο οποιος ήταν στην αποστολή στο παιχνίδι με τον Κισσαμικό, δείχνει να επιστρέφει σιγά-σιγά σε κανονικούς ρυθμούς.

Ο Γιάννης Κοιλιάρας συνεχίζει το ατομικό του πρόγραμμα και θεραπεία και δεν υπολογίζεται, ούτε για το επόμενο παιχνίδι με την Καλλονή.

Οικογενειακό δίτερμα με την Κ19

Οικογενειακό δίτερμα με την Κ19 , θα δώσει ο ΟΦΗ την Τρίτη (28/2, 3μμ), στο Βαρδινογιάννειο αθλητικό κέντρο.

Στο παιχνίδι ο Νίκος Παπαδόπουλος, θα χρησιμοποιήσει κυρίως παίκτες, που δεν αγωνίστηκαν στο παιχνίδι με τον Κισσαμικό (2-0).

Οι υπόλοιποι παίκτες θα κάνουν προπόνηση, στο Βαρδινογιάννειο αθλητικό κέντρο.

Του Γιώργου Κορτσιδάκη 

Με αφορμή την υπόθεση της Λαμίας  με τους 6 ξένους, που φαίνεταιθ να χρησιμοποίησε στο παιχνίδι με τη Σπάρτη, υπόθεση που απειλεί να βάλει "μπουρλότο" στην μάχη του τίτλου στην Football league, θα ήθελα από την αρχή, να ξεκαθαρίσω ότι είμαι 100% κατά, σε παιχνίδια που κερδίζονται στα δικαστήρια και όχι στο φυσικό τους χώρο, στα γήπεδα.

Ερωτώ όμως: Αν ο ΟΦΗ ήταν στη θέση της Λαμίας, θα «βαρούσαν» ενστάσεις, οι αντίπαλοι του;

Θα τον κυνηγούσαν Θεοί και δαίμονες; Πιστεύω πως ναι.

Στον «όμορφο κόσμο» της Β’ Εθνικής, δεν μπορείς να πηγαίνεις με το σταυρό στο χέρι, όταν έχεις να κάνεις με «αλλόθρησκους».

Όταν έχεις να κάνεις, με κανόνες «ζούγκλας».

Από τη στιγμή, που υπάρχει έστω και μια πιθανότητα δικαίωσης, για μια υπόθεση, για την οποία ακόμα και οι μεγαλοδικηγόροι του αθλητισμού στη χώρα μας, κρατούν «αποστάσεις», εκφράζουν «επιφυλάξεις» και κανείς δεν βάζει το χέρι του στη φωτιά, είναι σαφές, ότι καμία από τις ομάδες που έχουν έννομο συμφέρον (μεταξύ αυτών και ο ΟΦΗ), δεν μπορεί να κλείσει τα μάτια. Να αδιαφορήσει. Δεν έχει δικαίωμα να το κάνει.

Και είμαι (πλέον) βέβαιος, ότι ούτε ο ΟΦΗ, ούτε κάποιες άλλες ομάδες (π.χ. Αρης), που βλέπουν την υπόθεση αυτή ως μια ευκαιρία, για να μείνουν στο στόχο που έχουν θέσει, θα αδιαφορήσουν.

Γιατί πολύ απλά δεν έχουν τίποτα να χάσουν. Ενώ –αντίθετα- έχουν να κερδίσουν πολλά!

Είναι θέμα δικαστών, ερμηνείας του νόμου.

Η πειθαρχική και οι τακτικοί δικαστές, θα κληθούν να ερμηνεύσουν τον κανονισμό και τη νομιμότητα.

Tον ΚΑΠ και την προκήρυξη του πρωταθλήματος!

Οι «ασάφειες» που αναδεικνύονται στην υπόθεση, είναι πολλές και …καθ’ όλου αδιάφορες!

Ισχύει ο ΚΑΠ ή η προκήρυξη του πρωταθλήματος;

Θεωρείται ο Αλβανός ποδοσφαιριστής της Λαμίας Ντούρμισάι, ως παίκτης που έχει δικαίωμα να αγωνιστεί στην Εθνική Ελλάδος, επειδή έχει Ελληνική υπηκοότητα και Ελληνική ταυτότητα;

Πόσο επηρεάζει την υπόθεση, το γεγονός ότι έχει τρείς επίσημες συμμετοχές στην Εθνική ομάδα Κ20 της Αλβανίας;

Μπορεί να αγωνιστεί στην Εθνική ομάδα Ανδρών της Ελλάδος, παίκτης που έχει αγωνιστεί στην Εθνική ομάδα άλλης χώρας;

Γιατί δεν έχει παραιτηθεί επίσημα με έγγραφο στην ΕΠΟ, από την συμμετοχή του στην Εθνική ομάδα Αλβανίας ο ποδοσφαιριστής, ώστε να έχει δικαίωμα συμμετοχής στην Εθνική ομάδα Ανδρών της Ελλάδος;

Αν αποδειχτεί στο δικαστήριο, ότι ο Ντούρμισάι, δεν έχει δικαίωμα συμμετοχής στην Εθνική ομάδα Ανδρών της Ελλάδος, τότε υπάρχει παρατυπία, καθώς η Λαμία στο παιχνίδι με τη Σπάρτη, το οποίο κέρδισε με 2-0, αγωνίστηκε σε ένα διάστημα του αγώνα, με 6 ξένους (ο κανονισμός προβλέπει μέχρι 5 στην ενδεκάδα) και όχι με 6 παίκτες που να μπορούν να αγωνίζονται στην Εθνική Ελλάδος, όπως προβλέπει η προκήρυξη του πρωταθλήματος.

Αντιλαμβάνεται κανείς λοιπόν, ότι η υπόθεση είναι κατ’ αρχή σοβαρή και όχι αμελητέα, όπως με αφέλεια έσπευσαν κάποιοι να υποστηρίξουν από την αρχή.

Είναι –σε κάθε περίπτωση- μια υπόθεση «πενήντα-πενήντα».

Τουλάχιστον!

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ:

Γκάφα ή όχι; Επαιξε με 6 ξένους η Λαμία;

Ο Δημήτρης Μάνος με δυο δικά του γκολ, υπέγραψε τη νίκη του ΟΦΗ επί του Κισσαμικού στο Γεντί Κουλέ (2-0).

Ο νεαρός επιθετικός αγωνίστηκε ως φορ, αντί του τραυματία Βουό και με δυο γκολ, οδήγησε την ομάδα του, στην τρίτη συνεχόμενη νίκη της στο πρωτάθλημα.

Δείτε στο παρακάτω VIDEO απο την μετάδοση της afastream τα καλύτερα στιγμιότυπα της αναμέτρησης.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

Ο Μάνος με δυο γκολ ντύθηκε Βουό και ο ΟΦΗ έκανε το 3Χ3

Μόνος τέταρτος ο ΟΦΗ-Δείτε την εικόνα της Football league

Νεότερα Άρθρα

Terranet Services

stoixim2019

logo rossetti 300dpi