karatzis ofi 500x167

lokal-500-176-2019

kortsidakis 500x176 arxontiko

metropole500x167

KABAKAS-mvpnnnn

assariotakis500x176

benneto ofi 414x140

georgia500X176

skai-korts500x176

dandaliskentriko-banner-500x167

ALMYRA2018

stella

500x167 garden

ASFALEISKRITI500X176

manolios4800x167

sevensc500x167

terranet500x176

dandaliskentriko-banner-500x176

vavoulas black-clean 500x167

pastarela-500-176-2019

watercity500x176

proactive-414-140

autotrack 500X176 2

koumantakis500x176

fimi500x167

fastfitness 500X176 01

winnerkorts

george

george

Πολύτιμες εμπειρίες, κέρδισαν οι Εφηβοι της ομάδας πόλο του ΟΦΗ, καθώς βρέθηκαν στην Αθήνα και έδωσαν φιλικά παιχνίδια με την Εφηβική ομάδα του Εθνικού Πειραιώς. ΟΦΗ και Εθνικός έδωσαν τέσσερις φιλικούς αγώνες και οι μικροί του ΟΦΗ, σίγουρα βγήκαν κερδισμένοι απο αυτά τα παιχνίδια.
Με ανακοίνωση του Ερασιτέχνης Ο.Φ.Η. και το τμήμα Πόλο του συλλόγου ευχαριστούν θερμά την Διοίκηση του Εθνικού για την άψογη φιλοξενία τους και ειδικότερα τον Έφορο του Εφηβικού τμήματος κ. Καλαφάτη και τον προπονητή κ. Δασκαλόπουλο.
Ένα μεγάλο ευχαριστώ στους αθλητές και στους γονείς της ομάδας εφήβων του Εθνικού Πειραιώς οι οποίοι φιλοξένησαν την αποστολή του ΟΦΗ, με τον καλύτερο δυνατό τρόπο.

Ολοκληρώθηκαν οι αγώνες του Διασυλλογικού Κυπέλλου Κρήτης στο σκάκι με την διεξαγωγή του FINAL-4 που πραγματοποιήθηκε στο ξενοδοχείο Creta Maris στη Χερσόνησο, παράλληλα με το Παγκόσμιο Ομαδικό Πρωτάθλημα Βετεράνων. Το επίπεδο των αγώνων ήταν πολύ υψηλό, με ζωντανή μετάδοση όλων των παρτίδων του Κυπέλλου, οι οποίες συγκέντρωσαν πάρα πολλούς διαδικτυακούς θεατές.
Στα αγωνιστικά τώρα, μετά τους 2 γύρους του FINAL-4, κυπελλούχος Κρήτης 2017 αναδείχθηκε ο Ο.Φ.Η., με φιναλίστ την Σκακιστική Ακαδημία Γαζίου. Στην 3η θέση κατατάχτηκε ο Ο.Φ.Σ.Χανίων και στην 4η θέση ο Α.Σ.Ε. ΟΤΕ Χανίων. Στον 1ο γύρο ο Ο.Φ.Η. κέρδισε εύκολα τον Ο.Φ.Σ.Χ. με 3,5-0,5, ενώ και το Γάζι δεν αντιμετώπισε προβλήματα με τον Ο.Τ.Ε., τον οποίο κέρδισε καθαρά με 3-1. Στον μεγάλο τελικό ο Ο.Φ.Η. υπερίσχυσε του Γαζίου με 3,5-0,5 και στον μικρό τελικό ο Ο.Φ.Σ.Χ. επικράτησε του Ο.Τ.Ε. Χανίων με 2,5-1,5 και πήρε την 3η θέση.

Τα αναλυτικά αποτελέσματα του τελικού ήταν τα εξής:
ΟΦΗ – Γάζι 3,5 – 0,5
Κελίρης – Γρατσέας 1-0
Βλάχος – Μαρούντας ½-½
Αναγνωστόπουλος – Στεφανάτος 1-0
Χριστοδούλου – Βιτσαξάκης 1-0

Αξίζει να σημειωθεί ότι με την ομάδα του Γαζίου αγωνίστηκε (δανεικός από τον ΟΦΗ) ο 17χρονος Νικόλας Βιτσαξάκης, ο οποίος έχει σημειώσει μεγάλη εξέλιξη τους τελευταίους μήνες, με αποκορύφωμα το διεθνές τουρνουά HERAKLION CHESS, που έγινε πριν λίγες μέρες στο GALAXY, όπου πήρε πάνω από 100 μονάδες ΕΛΟ. Ακόμα για πρώτη φορά βρέθηκε αντίπαλος με την πρώην ομάδα του ο επί σειρά ετών παίκτης και προπονητής του σκακιστικού ΟΦΗ Στέφανος Γρατσέας, που επανεμφανίστηκε φέτος στους αγώνες μετά από 1,5 χρόνο.
Επίσης στους αγώνες του Κυπέλλου Κρήτης αγωνίστηκε για πρώτη φορά με τον ΟΦΗ το νέο απόκτημα της ομάδας, ο 18χρονος GM Ανδρέας Κελίρης, που θα ενισχύσει φέτος την ομάδα στο Πρωτάθλημα της Α΄ Εθνικής που θα διεξαχθεί τον Ιούλιο στην Πάτρα. Στους προηγούμενους αγώνες συμμετείχαν ακόμη με τον ΟΦΗ ο Νίκος Παναγιωτάκος, ο Νίκος Σερπετσιδάκης και ο Γιώργος Καδιάνης, με σημαντική συμβολή στην κατάκτηση του Κυπέλλου.
Τις απονομές των επάθλων έκαναν ο βασικός διοργανωτής του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Νίκος Καλέσης, ο πρόεδρος της ΕΣΣΚ Χαράλαμπος Στεφανάτος και ο Γενικός Γραμματέας της Ευρωπαϊκής Σκακιστικής Ομοσπονδίας Θεόδωρος Τσορμπατζόγλου.

Το Ρέθυμνο Cretan Kings δυστυχώς δεν τα κατάφερε να κερδίσει την AEK και να οδηγήσει σε 3ο παιχνίδι την προημιτελική φάση των Playoffs, χάνοντας με 70-81 στο «Μελίνα Μερκούρη». Παρά την ήττα η ομάδα του Ρεθύμνου ολοκλήρωσε με μία πολύ καλή εμφάνιση τη φετινή τους παρουσία στο πρωτάθλημα τερματίζοντας τελικά στην 6η θέση και όντας η πρώτη περιφερειακή ομάδα της χώρας.
Αγωνιστικά, το ξεκίνημα της ήταν εκπληκτικό, παίρνοντας διαφορά 10 πόντων (21-11 στο 7’), ενώ στο 2ο δεκάλεπτο με πρωταγωνιστή τον Σάφτενααρ (4/5τριπ., 12π.) έκλεισε το ημίχρονο στο 50-40. Αντίθετα με το ξεκίνημα, η επανάληψη δεν είχε την ίδια εξέλιξη, με τους παίκτες μας να πετυχαίνουν μόλις 6 πόντους στη γ’ περίοδο και τους φιλοξενούμενους να το εκμεταλλεύονται, ενώ με επιμέρους σκορ 6-24 πήραν σοβαρό προβάδισμα για τη νίκη (56-64). Στη συνέχεια, αν και η διαφορά έφτασε τους 15 πόντους (58-73 στο 34’) οι παίκτες προσπάθησαν για την ανατροπή (70-75) αλλά τελικά δεν ήρθε, με το παιχνίδι να λήγει 70-81 υπέρ της ΑΕΚ, παίρνοντας το «εισιτήριο» για τα ημιτελικά.
Πρώτος σκόρερ αναδείχθηκε ο Λέμον με 14 πόντους, με τους Καμπερίδη και Σάφτενααρ να ακολουθούν με 12 πόντους, ενώ ο Χριστοδούλου σημείωσε 11 πόντους και ο Άρνολντ 10 πόντους.

 

Τα δεκάλεπτα: 23-18, 50-40, 56-64, 70-81.
Ρέθυμνο Cretan Kings (Νίκος Βετούλας): Κώττας, Χριστοδούλου 11(1), Άρνολντ 10, Φιτζπάτρικ 6(1), Λέμον 14(1), Ραζής, Σάφτενααρ 12(4), Τάλτον 3(1τρ., 9ασ.), Καμπερίδης 12(2), Λαγουδάκης, Παναρετάκης, Γιαννόπουλος 2.
ΑΕΚ (Σωτήρης Μανωλόπουλος): Ούκιτς 18(2), Μιλόσεβιτς 13(1), Λαρεντζάκης 7(1), Μαυροειδής 13, Μαυροκεφαλίδης 5, ΜακΓκραθ 3, Ελονού 2, Βασιλειάδης 8(1), Σκουλίδας, Σάκοτα 12(2).

ΔΗΛΩΣΕΙΣ
Νίκος Βετούλας: «Συγχαρητήρια στην ΑΕΚ για τη νίκη. Στο α’ ημίχρονο παίξαμε πολύ καλύτερα. Είχαμε τον έλεγχο του ρυθμού. Στο β’ ημίχρονο η ΑΕΚ μπήκε πολύ πιο δυνατά και σκληρά και μας δημιούργησε πρόβλημα. Εμείς δεν ήμασταν έτοιμοι, περισσότερο πνευματικά και όχι σωματικά, να ανταπεξέλθουμε. Υπήρχαν πολλές φορές που έπαιξαν στα όρια του φάουλ αλλά δεν παύει να μας αποδιοργάνωσαν. Κάναμε κακές επιλογές παρά τα 10 λάθη που είχαμε. Αυτό φυσικά δεν αναιρεί όλη την προσπάθεια που έκαναν τα παιδιά όλη τη χρονιά. Αξίζουν συγχαρητήρια και θεωρώ πως όταν κερδίζαμε αλλά και όταν χάναμε το κάναμε σαν ομάδα. Όπως και σήμερα όπου χάσαμε και πήγα στα αποδυτήρια και είδα τα παιδιά λυπημένα και αυτό με ικανοποίησε. Είμαι περήφανος που συνεργάστηκα με αυτά τα παιδιά και σαν χαρακτήρες αλλά και σαν ποιότητα παικτών. Συγχαρητήρια σε όλους, στη Διοίκηση, στους φιλάθλους που μας βοήθησαν εντός έδρας».

Ρόλαντ Σάφτενααρ: «Ξεκινήσαμε πολύ καλά το παιχνίδι και ελέγχαμε το κομμάτι των ριμπάουντ ενώ σουτάραμε με καλό ποσοστό. Γενικότερα δεν κάναμε λάθη. Στο πρώτο ημίχρονο παίξαμε πολύ καλά ως ομάδα και καταφέραμε να σκοράρουμε 50 πόντους. Στο 2ο ημίχρονο η ΑΕΚ στηρίχθηκε στο αμυντικό κομμάτι, έπαιξε σκληρά και εμείς δεν καταφέραμε να βρούμε ρυθμό. Παρόλο που χάσαμε σήμερα τελειώνει η πορεία για μας πρέπει να είμαστε περήφανοι για τον τρόπο που παίξαμε στον β’ γύρο αλλά και στα πλέι οφ. Οι παίκτες, οι προπονητές και η ομάδα πρέπει να νιώθουν περήφανοι για αυτό το λόγο».
Σωτήρης Μανωλόπουλος: «Από τη μεριά μου θέλω να δώσω και εγώ συγχαρητήρια στην ομάδα του Ρεθύμνου και στον κόουτς Βετούλα. Νομίζω πως είχαν μία καταπληκτική χρονιά και τους εύχομαι καλή συνέχεια.

Όσον αφορά στο παιχνίδι ειλικρινά δεν ξέρω αν πρέπει να είμαι χαρούμενος ή στενοχωρημένος. Είμαι περισσότερο ανακουφισμένος. Είδαμε δύο διαφορετικές ομάδες. Μία ομάδα στο πρώτο ημίχρονο η οποία στην άμυνα δέχθηκε 50 πόντους και στην επίθεση σημείωσε 40 πόντους. Καλός αριθμός αν και νομίζω πως ήμασταν άστοχοι, αλλά το πρόβλημα μου ήταν η άμυνα. Είχαμε πρόβλημα με το πικ εντ ποπ του Σάφτενααρ, έβγαινε μόνος του και δοκιμάσαμε τρεις διαφορετικές άμυνες και δεν λειτούργησε καμία. Άρα δεν είναι η άμυνα αλλά πως την κάνεις. Απόδειξη αυτού είναι το 2ο ημίχρονο που είδαμε μία διαφορετική ομάδα. Μία ομάδα που πάλεψε με όλη της την καρδιά, διεκδίκησε κάθε χαμένη μπαλιά. Στην επίθεση έπαιξε λογικά. Επειδή μας έλειπαν δύο περιφερειακοί έπρεπε να πάμε μέσα τη μπάλα. Δουλέψαμε πάρα πολύ σε αυτό το κομμάτι. Αλλά θεωρώ πως τα παιδιά καλύψανε αυτές τις δύο απουσίες και θέλω να δώσω συγχαρητήρια στον Κώστα Βασιλειάδη γιατί ήταν έτοιμος. Έδωσε και την ψυχή του. Δεν κάναμε κάτι σπουδαίο αλλά κάναμε αυτό που έπρεπε και καμιά φορά αυτό το «πρέπει» είναι πιο δύσκολο».

Κώστας Βασιλειάδης: «Πρώτα απ’ όλα να δώσω συγχαρητήρια στο Ρέθυμνο Cretan Kings για όλη τη χροιά και τα δύο πολύ δυνατά ματς απέναντι μας. Να τους ευχηθώ καλή συνέχεια και καλό καλοκαίρι.
Όσον αφορά εμάς ξεκινήσαμε άσχημα και δεχθήκαμε 50 πόντους στο πρώτο ημίχρονο. Είναι δύσκολο να κερδίσεις με αυτόν τον τρόπο εκτός έδρας παιχνίδια. Στο 2ο ημίχρονο ήμασταν διαφορετικοί και πολύ πιο πιεστικοί στην άμυνα. Κλέψαμε μπάλες, τρέξαμε στον αιφνιδιασμό και βάλαμε κάποια εύκολα καλάθια και για αυτό γυρίσαμε το παιχνίδι. Νομίζω κερδίσαμε δίκαια».

Νεότερα Άρθρα

Terranet Services

stoixim2019

logo rossetti 300dpi