Και τώρα...ο Αρης, λένε στον ΟΦΗ, καθώς μετά τις εξαιρετικές εμφανίσεις με τον Απόλλωνα (1-1) και τη Λαμία (1-1), θέλουν και στο παιχνίδι με τον Αρη ( Σάββατο 13/5, στο Γεντί Κουλέ), να δείξουν αντίστοιχη εικόνα.
Το σύνθημα "ο ΟΦΗ δεν θα χαριστεί σε κανένα μέχρι το τέλος" είναι αυτό που κυριαρχεί στην κρητική ομάδα, στην οποία στόχος είναι νίκες σε όλα τα εναπομείναντα παιχνίδια (με Αρη, Σπάρτη, Αιγινιακό μέσα και Αναγέννηση Καρδίτσας έξω), ώστε ο ΟΦΗ να τερματίσει όσο το δυνατόν πιο ψηλά βρίσκεται στην βαθμολογία.
Πάντως με το "Χ" στη Λαμία, ο ΟΦΗ συμπλήρωσε 8 σερί συνεχόμενα παιχνίδια αήττητος (6 νίκες, δυο ισοπαλίες) και συνολικά μια ήττα (με τα Τρίκαλα) στα 14 τελευταία ματς!
Η επίσημη ανακοίνωση του ΟΦΗ αναφέρει:
Ρεπό έδωσε την Κυριακή (7/5) στους παίκτες του ΟΦΗ, ο Νίκος Παπαδόπουλος.
Με προπόνηση που θα γίνει τη Δευτέρα (8/5) το απόγευμα στο Βαρδινογιάννειο αθλητικό κέντρο, ο ΟΦΗ θα ξεκινήσει την προετοιμασία του, για το παιχνίδι του Σαββάτου (13/5) με τον Αρη στο Γεντί Κουλέ.
Στόχος του ΟΦΗ και σε αυτό το παιχνίδι, θα είναι να δείξει την εικόνα που είχε στα δυο τελευταία παιχνίδια με τον Απόλλωνα (1-1) και τη Λαμία (1-1).
Αλλωστε όπως ανέφεραν μετά το παιχνίδι προπονητής και παίκτες του ΟΦΗ, η κρητική ομάδα θα διεκδικήσει όλα τα παιχνίδια μέχρι το τέλος, καθώς αυτό επιτάσσει το όνομα και η ιστορία της.
Ο στόχος του ΟΦΗ είναι να τερματίσει όσο πιο ψηλά γίνεται στην βαθμολογία.
Με ανακοίνωση της η ΠΑΕ ΟΦΗ 1925, ευχαριστεί τα μέλη της διοίκησης της ΠΑΕ Λαμία 1964, για την φιλοξενία που παρείχαν στην αποστολή του ΟΦΗ στο μεταξύ τους παιχνίδι.
Στη Λαμία, ήθελαν να κάνουν...πάρτι ανόδου, στο παιχνίδι με τον ΟΦΗ, αλλά δεν τα κατάφεραν! Ηθελαν να κερδίσουν τον ΟΦΗ και να σφραγίσουν ουσιαστικά την άνοδο στην Σούπερ Λίγκ, αλλά αυτό θα πρέπει να τι κάνουν σε κάποιο άλλο παιχνίδι.
Ο ΟΦΗ ήταν πολύ καλός, άξιζε τη νίκη με βάση τις ευκαιρίες και το ποδόσφαιρο που έπαιξε στο δεύτερο ημίχρονο και η ισοπαλία (1-1) άφησε ικανοποιημένη την ομάδα της Λαμίας.
Διαβάστε παρακάτω τι δήλωσαν στην συνέντευξη τύπου μετά το παιχνίδι ο Μπάμπης Τεννές και οι ποδοσφαισιστές Ντούρμισαι και Βάντερσον.
Ο Μπάμπης Τεννές ανέφερε ότι «θέλαμε να κερδίσουμε αυτό το παιχνίδι και θα ήμασταν πολύ πιο ήσυχοι για το θέμα της ανόδου στη Super League. Αυτό μας είχε μεταδώσει και ο κόσμος που ήταν εντυπωσιακός και τον ευχαριστούμε. Μπήκαμε καλύτερα στο παιχνίδι και πατάγαμε καλύτερα από τον ΟΦΗ, μέχρι που βάλαμε το γκολ. Από εκεί και μετά έπαιξε μεγάλο ρόλο το άγχος της νίκης και ο ΟΦΗ πήρε τα ηνία του παιχνιδιού, ισοφάρισε. Και έτσι όπως τέλειωσε το παιχνίδι, είναι και δίκαιο. Δεν υπάρχει κανένα παράπονο από τα παιδιά. Έκαναν πολύ καλή προσπάθεια και αυτή ισοπαλία δεν μας βγάζει έξω από τον στόχο που έχουμε βάλει, απέναντι σε μια ομάδα που δεν έχει κερδίσει φέτος κανένα ντέρμπι, αλλά δεν παύει να είμαι μια μεγάλη ομάδα με βαριά φανέλα. Καλή συνέχεια στον Νίκο και τον ΟΦΗ και ευχαριστούμε άλλη μια φορά τον κόσμο που μας στήριξε και ήταν εντυπωσιακός», ανέφερε.
Ο Βραζιλιάνος μεσοεπιθετικός Βάντερσον, δήλωσε πως: «Τα ντέρμπι είναι πολύ δύσκολα ματς. Ξέραμε ότι είχαμε να αντιμετωπίσουμε έναν δύσκολο αντίπαλο, καταφέραμε να βάλουμε ένα γκολ, αλλά σε τέτοια παιχνίδια, είναι οι λεπτομέρειες. Έτσι είναι τα ντέρμπι. Νομίζω ότι πήγαμε καλά. Κάναμε μια καλή εμφάνιση. Συνεχίζουμε».
Για τα επόμενα ματς με Απόλλωνα και Άρη: «Μία ομάδα που θέλει να ανέβει πρέπει να πάρει όλα τα ντέρμπι. Και με τη Ρεάλ Μαδρίτης να έπρεπε να παίξουμε πάλι θα έπρεπε να κερδίσουμε, για να ανέβουμε».
Για την ενδεχόμενη πίεση που υπάρχει στις τάξεις της Λαμίας: «Δεν υπάρχει πίεση. Η ομάδα παίζει καλά. Βρήκε τα πατήματά της πάλι και πιστεύω ότι είμαστε η καλύτερη ομάδα του πρωταθλήματος. Αυτό φαίνεται και στο γήπεδο. Και το γκολ που φάγαμε σήμερα ήταν από μία λεπτομέρεια».
Ο Φιορίν Ντουρμισάι σκόρερ της Λαμίας στο 1-1 με τον ΟΦΗ, ανέφερε: «Ξέραμε ότι παίζαμε με μια δύσκολη και ιστορική ομάδα, η οποία είναι καλή τόσο αμυντικά όσο και επιθετικά. Δυστυχώς δεν νικήσαμε, αλλά κρατάμε τον βαθμό. Θα προσπαθήσουμε να πάρουμε ένα από τα επόμενα ντέρμπι».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ:
Δείτε πως ο ΟΦΗ χάλασε τη φιάστα της Λαμίας (VIDEO)

Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Από τον Ηρακλειώτη Μιχάλη Κουκουλάκη, ο οποίος μαζί με τον Σταύρο Τριτσώνη, έχουν αναλάβει την Ελληνική διαιτησία, ο ΟΦΗ δεν ζήτησε ποτέ εύνοια.
Δεν θα μπορούσε να το κάνει κι’ όλας, αν θέλουμε να μιλάμε σοβαρά!
Αν περίμενε κάτι από το Μιχάλη (Κουκουλάκη) ο ΟΦΗ, ήταν μια «προστασία» και μια δίκαιη αντιμετώπιση στο «ευαίσθητο» θέμα της διαιτησίας.
Αυτό δηλαδή που έχουμε συνηθίσει να λέμε «πενήντα-πενήντα».
Αυτό είχε ζητήσει ο ΟΦΗ από τον ένα, εκ των δυο αρχιδιαιτητών.
Μια τίμια και καθαρή διαιτησία, στο παράξενο αυτό πρωτάθλημα με τις γνωστές παθογένειες.
Να μην ευνοηθεί, αλλά και να μην αδικηθεί, αν είναι δυνατόν.
Εκ του αποτελέσματος, αποδεικνύεται όμως, ότι ο ΟΦΗ, όχι μόνο δεν «εισέπραξε» αυτό το «πενήντα-πενήντα», αλλά αδικήθηκε και σφόδρα σε παιχνίδια «κλειδιά». Και μάλιστα από διαιτητές Σούπερ Λίγκ!
Στο παιχνίδι Αρης-ΟΦΗ ο διαιτητής Αρετόπουλος «πνίγει» το καθαρό πέναλτι του Μπούρμπου στον Χαντί και το αποτέλεσμα αλλοιώνεται (1-0 υπέρ του Αρη).
Στο παιχνίδι ΟΦΗ-Λαμία (1-2) αν και ο ΟΦΗ έχει την κεντρική ευθύνη που έχασε το παιχνίδι από δικά του λάθη, ο διαιτητής Παπαδόπουλος από την Μακεδονία, τον «κλείνει» στην περιοχή του στο τελευταίο 20λεπο, ειδικά μετά το γκολ του ΟΦΗ (1-0) περίπου στο 70’. Μέσα σε 20 λεπτά το παιχνίδι γυρίζει. Ο διαιτητής, αν και κατά τη γνώμη μου δεν είναι ο αποκλειστικός υπεύθυνος για την ήττα, βάζει και αυτός το χεράκι του, για να «γυρίσει» το παιχνίδι, με σοβαρά "θέματα" στον πειθαρχικό έλεγχο και τις κάρτες στο παιχνίδι (προστάτεψε τη Λαμία, φόρτωσε με κάρτες τον ΟΦΗ).
Στο παιχνίδι ΟΦΗ-Απόλλων (1-1) που είναι και το πιο φρέσκο, ο ίδιος διαιτητής (Παπαδόπουλος), παθαίνει…κάτι, όταν ο ΟΦΗ προηγείται ξανά!
Αρχίζει το «χειρουργείο» κλείνει τον ΟΦΗ στην περιοχή του, εκτίθεται διαιτητικά, με αποκορύφωμα το πέναλτι που δίνει και για το οποίο γελάει …όλη η Ελλάδα!
Τρία παιχνίδια τίτλου λοιπόν και στα τρία με ...παράπονα ο ΟΦΗ! Και δικαιολογημένα! Αναμφισβήτητα!
Δεν ξέρω μέχρι που μπορεί να φθάνει η ευθύνη του Μιχάλη (Κουκουλάκη) σε αυτό.
Αυτός δεν σφυρίζει, σφυρίζουν όμως αυτοί που επιλέγει.
Το αποτέλεσμα όμως για τον ΟΦΗ, είναι πραγματικά μοιραίο!
Την ίδια ώρα μάλιστα, που οι αντίπαλοι του ΟΦΗ έχουν ευνοηθεί σκανδαλωδώς από τη διαιτησία, με το γνωστό βιντεάκι με τα διαιτητικά εγκλήματα υπέρ της Λαμίας , να έχει ξεφύγει από τα ...ελληνικά σύνορα και να προσβάλει σαφώς την Ελληνική διαιτησία και στο εξωτερικό!
Ο ΟΦΗ σε αντίθεση με τη Λαμία (κυρίως), αλλά και τον Απόλλωνα, που έχουν «πάρει» πολλά σφυρίγματα, δεν έχει πάρει ούτε τα… κουκούτσια της έδρας!
Και αυτό είναι μια αντικειμενική πραγματικότητα, την οποία δεν μπορεί να αμφισβητήσει κανείς.
Ο Μιχάλης Κουκουλάκης με το ήθος του και την σπουδαία διαιτητική καριέρα που έκανε, εντός και εκτός συνόρων (αναμφίβολα ο κορυφαίος διαιτητής που έβγαλε η Κρήτη), κέρδισε με το σπαθί του, την εκτίμηση του ποδοσφαιρικού κόσμου της πόλης.
Σήμερα όμως, είναι στο στόχαστρο.
Γιατί το αποτέλεσμα της διαιτητικής αντιμετώπισης που είχε ο ΟΦΗ, στο φετινό πρωτάθλημα, δεν τον δικαιώνει!
Δεν τον δικαιώνει προσωπικά, αλλά και συνολικά ως ΚΕΔ (Κεντρική Επιτροπή Διαιτησίας), για αυτό που έχει γίνει φέτος στην Β' Εθνική.
Αυτό είναι το τίμημα που πληρώνει ο Μιχάλης (Κουκουλάκης), για την απόφαση του να συνεχίσει μετά την διαιτητική του καριέρα, σε ένα πόστο αμφιλεγόμενο και σε μια ταραχώδη περίοδο για το Ελληνικό ποδόσφαιρο, με σφοδρές πιέσεις σε όλα τα επίπεδα!
Eίναι το τίμημα της εξουσίας. Το τίμημα της κεντρικής θέσης και της ευθύνης που μοιραία απορρέει μέσα απο αυτήν, όπου το αποτέλεσμα κυριαρχεί, έναντι των όποιων προθέσεων, μπορεί να υπάρχουν!
ΥΓ. Με το Μιχάλη Κουκουλάκη συνδέομαι με προσωπική φιλία 20 ετών. Ημουν πάντα αυστηρός κριτής του, γιατί έτσι αντιλαμβάνομαι τη φιλία και όχι με...χειροκρότημα, όταν δεν πρέπει. Γνωρίζω πολύ καλά το ήθος του, το ακέραιο του χαρακτήτρα του, αλλα και τις προθέσεις του για τον ΟΦΗ. Ισως καλύτερα απο τον καθ' ένα.
Οταν αποφάσισε να μπεί στην ΚΕΔ, δεν του είπα "μπράβο" όπως πολλοί που σήμερα τον πυροβολούν. Του είπα "πρόσεχε". Μακάρι να μπορέσει να πετύχει στην ΚΕΔ, αυτό που κατάφερε και σαν διαιτητής. Σε αυτή τη φάση που είναι το Ελληνικό ποδόσφαιρο και στον "πόλεμο" που υφίσταται, του εύχομαι καλό κουράγιο...