Το τμήμα πόλο του ΟΦΗ είναι μια οικογένεια και αυτό επιβεβαιώθηκε για μια ακόμη φορά στο «μπάρμπεκιου» που έγινε την Πρωτομαγιά.
Το κλίμα στην ομάδα στο φινάλε της αγωνιστικής περιόδου, είναι πολύ καλό και αυτό φαίνεται μέσα και έξω από την πισίνα.
Με ανακοίνωση του ο Ερασιτέχνης ΟΦΗ και το τμήμα πόλο, ευχαριστούν τον μέτοχο της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 Γιάννη Φασουλά και την ΚΡΙΒΕΚ, η οποία πρόσφερε τα κρέατα στους πολίστες του ΟΦΗ στο μπάρμπεκιου της ομάδας.
Ο ΟΦΗ για το πρωτάθλημα της Α2, είναι κοντά στην πρόκριση του στο Final-8, γεγονός που θα σημάνει και την παραμονή της ομάδας για μια ακόμη χρονιά, αλλά και την διεκδίκηση μιας καλής θέσης στην κατάταξη.
Μετά την ήττα που γνώρισε την περασμένη Τετάρτη στα Χανιά από το ΝΟΧ με 15-6, ο ΟΦΗ προετοιμάζεται για τα δυο τελευταία παιχνίδια με τον Απόλλωνα (Τετάρτη 10/5, 3μμ) και το Ρέθυμνο στο κολυμβητήριο Ηρακλείου και ο στόχος είναι οι δυο νίκες για να διασφαλιστεί η πρόκριση στις 8 καλύτερες ομάδες.
Νέα μεγάλη επιτυχία για το τμήμα στίβου του ΟΦΗ.
Η 17χρονη αθλήτρια του τριπλούν Ζωή Μπαλαμούτη, αν και κορασίδα, έπιασε το όριο για το Πανευρωπαικό πρωτάθλημα Νεανίδων, που θα γίνει τον Ιούνιο στην πόλη Γκροσέτο της Ιταλίας.
Η Μπαλαμούτη, έκανε επίδοση 12.57 στο Πανελλήνιο σχολικό πρωτάθλημα που έγινε στην Πάτρα (κατέλαβε την πρώτη θέση) και με την επίδοση αυτή έπιασε το όριο για το Πανευρωπαικό (το όριο ήταν 12.50).
Ο έφορος του τμήματος στίβου του ΟΦΗ, Παναγιώτης Αντωνακάκης, σχολιάζοντας στην επίσημη σελίδα του Ερασιτέχνη ΟΦΗ ofierasitechnis.gr ανέφερε ότι «είναι μια πολύ μεγάλη επιτυχία. Η Ζωή είναι μια αθλήτρια με πολύ μέλλον, δουλεύει πολύ και περιμένουμε μεγάλες επιτυχίες από αυτήν στο μέλλον».
Χωρίς τον Ντέρεκ Μπόατεγκ θα αγωνιστεί ο ΟΦΗ στο ντέρμπι του Σαββάτου (6/5, 5μμ) στη Λαμία. Ο έμπειρος μέσος δέχθηκε ένα χτύπημα στο κεφάλι στην προπόνηση της Παρασκευής (5/5) και η αξονική που έκανε έδειξε ότι δεν μπορεί να αγωνιστεί και έτσι έμεινε εκτός αποστολής.
Ο Νίκος Παπαδόπουλος θα αναζητήσει λύσεις απο κάποιο άλλο παίκτη με τους Μητρόπουλο και Πουρτουλίδη να διεκδικούν θέση στο βασικό σχήμα.
Ο τεχνικός του ΟΦΗ επέλεξε 19 ποδοσφαιριστές για την αναμέτρηση στη Λαμία.
Η επίσημη ενημέρωση του ΟΦΗ αναφέρει:
Με ένα πρόβλημα της τελευταία στιγμής, ολοκληρώθηκε η προετοιμασία του ΟΦΗ για την αναμέτρηση του Σαββάτου (6/5, 5μμ) στη Λαμία.
Ο Ντέρεκ Μπόατεγκ σε μια διεκδίκηση της μπάλας στον αέρα, δέχθηκε ένα χτύπημα στο κεφάλι και η αξονική που έκανε ο ποδοσφαιριστής, έδειξε ότι θα πρέπει να μείνει εκτός δράσης για μερικές ημέρες.
Ετσι δεν βρίσκεται στην αποστολή για το παιχνίδι με τη Λαμία.
Μετά την προπόνηση που έγινε την Παρασκευή (5/5) το πρωί στο Βαρδινογιάννειο αθλητικό κέντρο, ο Νίκος Παπαδόπουλος επέλεξε για το παιχνίδι στη Λαμία, 19 ποδοσφαιριστές.
Πρόκειται για τους:
Δερμιτζάκης, Στρέζος, Κομεσίδης, Κιάσσος, Παντίδος, Κώτσιος, Οστοιτς, Βαλλιάνος, Νάστος, Χαντί, Πουρτουλίδης , Ογκμποε, Μιλοσάβλιεφ, Βουό, Πάγκαλος, Βρεττός, Μάνος, Μητρόπουλος, Xίσι.
Εκτός αποστολής έμειναν οι τραυματίες Μπόατεγκ, Φαζός, Μπουρσέλης και οι Κοιλιάρας, Ράντι, Αντουκόρ, Δάφκος, Μανιαδής, Κοντογιάννης.
Η αποστολή του ΟΦΗ θα αναχωρήσει αεροπορικώς την Παρασκευή (5/5) το μεσημέρι για την Αθήνα και από εκεί οδικώς για τη Λαμία και θα επιστρέψει με τον ίδιο τρόπο το Σάββατο (6/5) το βράδυ στο Ηράκλειο.