Του Γιώργου Κορτσιδάκη Η ΠΑΕ ΟΦΗ θέλοντας να κρατήσει την επαφή των φιλάθλων, με την ομάδα, σε αυτήν την εποχή της πανδημίας, όπου το ποδόσφαιρο έχει ουσιατικά καταργηθεί, επιχειρεί με LIVE συζητήσεις μέσα απο τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, να φιλοξενεί σε ζευγάρια παίκτες της και να δέχονται ερωτήσεις απο τους φιλάθλους. Στην ενδιαφέρουσα αυτή, πρώτη απόπειρα, οι Δημήτρης Σωτηρίου και Νίκος Κοροβέσης, απάντησαν στους φιλάθλους του ΟΦΗ, χωρίς ...φόβο, με πολύ πάθος, αλλά και ξεχωριστό χιούμορ!Για παράδειγμα, μάθαμε απο δυο ποδοσφαιριστές του ΟΦΗ, ποιος ήταν κατά τη γνώμη τους ο κορυφαίος της σεζόν.Και οι δυο συμφώνησαν με ένα στόμα, ότι ο «μαέστρος» Νέιρα, ήταν δικαιωματικά ο κορυφαίος."Δεν θέλω θίξω να κανένα, αλλά θα πω το Νέιρα", είπε ο Κοροβέσης. Και ο Σωτηρίου απάντησε «συμφωνώ απολύτως».Κάποια στιγμή «έσκασε» ένα μήνυμα απο το Γιαννούλη και ο Κοροβέσης είπε «ρε συ ξεχάσαμε τον Γιαννούλη. Αυτός ήταν ο κορυφαίος».Στη συζήτηση των δυο ποδοσφαιριστών του…