Του Γιώργου Κορτσιδάκη "Devastated", δηλαδή συντετριμμένος. Με τη λέξη αυτή, στους επίσημους λογαριασμούς του στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ο Φέντερερ περιέγραψε τα συναισθήματα του, για την ματαίωση του μεγάλου βρετανικού Grand Slam Wimbledon.Το σπουδαίο τενιστικό τουρνουά, επρόκειτο να γίνει στο Λονδίνο από τις 29 Ιουνίου ως τις 12 Ιουλίου.Το εντυπωσιακο είναι ότι το Wimbledon δεν θα διεξαχθεί για πρώτη φορά μετά τον Β' Παγκόσμιο πόλεμο! Μετά τους Ολυμπιακούς αγώνες, τους οποίους ο κορωνοϊος, υποχρέωσε σε αναβολή, για ...τρίτη φορά, μετά τους δυο Παγκοσμίους πολέμους, ήρθε η σειρά του Wimbledon, μιας εκ των κορυφαίων διοργανώσεων του τένις, να υποστεί και αυτλό τις συνέπειες, της πανδημίας. Το Wimbledon θα γίνει από τις 28 Ιουνίου έως τις 11 Ιουλίου του 2021, ένα δηλαδή χρόνο αργότερα! Ο 38χρονος Φέντερερ στο story του στο Instagram, ανέφερε σαν παρηγοριά στους φίλους του τένις που τον περίμεναν, ότι "ανυπομονώ να επιστρέψω την επόμενη χρονιά. Αυτοί οι δύσκολοι καιροί, μας κάνουν…